2012年1月8日星期日

呢個聖誕認真唔 like


前提:公主爹生日系聖誕正日(25號!!)
由舊年聖誕正日系踏出溫達老豆屋企門口,我老公已經牙痛甘聲話 以後我生日唔同Eu 家過⋯⋯ 我已經話,你想俾老爺奶奶斬你咩???答:我受,一年比一年無隱。25號唔想見到巴渣(無追開呢個連續劇的朋友唔明唔該睇舊 post -如果系有養狗的朋友一定會憎同溫達老豆 一個開波子,但狗糧系1歐元1Kg 罐頭的人渣)



公主爹呢個念頭原來唔系流,9月已經同我講,今年要 book 定聖誕翻黎 Tuscany,我話到時先算,如果美人真系有左要計計時間。
美人唔知道系米知道阿爸要走佬心切,所以乖乖系1023日就生左7小福,剛剛好地打左第一針(1213日)一個星期20號其實已經可以去周圍玩⋯⋯

公主爹鬼甘高興就 book,同奶奶講24號晚會“根據Eu 家族傳統”一齊食晚飯,但唔留甘夜,因為唔放心 7 小福系屋企無人陪,然後25號就起程。
Eu 家族傳統” 24日晚系一齊食晚飯,過半夜開禮物。但第一個唔理呢個傳統的系溫達老豆,自從巴渣生左個女之後就有張黃牌系手,24號晚要去同阿婆過,因為果邊25號唔搞⋯⋯呢條“法例”有效期至阿婆死渦。

奶奶已經牙痛甘聲,但都無辦法,都成40+人啦,鵝得幾多??其實每年聖誕都好累,24號搞到3點之後251300又食⋯⋯老爺奶奶都辛苦丫⋯⋯仲要26號連續3日真系唔容易頂得住(連個胃都系甘話,越老越唔掂),舊年26號我地散水都已經有D like⋯⋯

24號晚,只有我地兩個,小狼老豆(小狼同小旗要同阿媽過⋯⋯地阿媽有癌病⋯⋯所以由得地啦),老爺奶奶。入到屋已經有D唔對路⋯⋯ 無平時果種高興。開飯,食左少少,老爺突然問公主爹:
你覺得聖誕節系乜?
哎呀⋯⋯乜D甘野搞????
公主爹不以為意就答:一個商業化的日子。
我已經個心一跌⋯⋯死仔答錯啦!!你唔知道老爺想做乜咩???
老爺跟住問我
我答:我老公生日 - 我老公先醒起!
老爺話你無話我知道你25號唔黎
公主爹:我2個星期前話左俾阿媽知道咯。
老爺:但你唔系直接同我講。
公主爹:甘阿媽唔同你溝通咩?你兩個離左婚咩?
老爺:我系你老豆,我依家話你知道我好唔高興你25好唔系到,你完全唔黎家規。
公主爹:乜唔系24號晚咩?我地全家一直都系24號晚一齊過,25號系同D遠方親戚過。
老爺:唔系(哇⋯⋯你兩個自己搞掂⋯⋯我系聽到24號好多年,個版本由唔同 Eu 屋企人口出)
公主爹起身⋯⋯
⋯⋯繼續食,反正我離座會仲衰,
奶奶鬧鬼老爺,都叫左你米講,仔大仔世界,我地幾唔高興都無用,佢地高興就得啦,小狼老豆又幫埋老爺奶奶果邊⋯⋯
我唔出聲,到食完碟意粉(絕對消化不良⋯⋯)起身,奶奶望住我,我俾個無奈表情佢睇。我做得D乜?你地搞到甘田地等,我收拾唔到啦。
你地睇住個孫的分上乜都得,其他人要做陪襯品,少2 jee ⋯⋯系米要玩到甘唔開心先安樂?
我好佩服公主爹的 EQ ,俾著我已經踏出門口,佢系露台食煙,我又卷一支陪下佢,我問佢想點?走定翻埋檯?佢話都已經黎到好頭好尾。捱埋佢算,反正要早走,唔放心7小福同美人。老爺又走埋黎露台,我當然就閃人,系廚房遇上奶奶⋯⋯奶奶問我,點解公主爹有甘的念頭呀?幾時佢有甘的想法?
我:我唔可以代佢答你,你問佢等佢答。
奶奶呆左,佢以為我唔企系佢果邊,甘我補一句,我知道的系佢講俾我聽的,但我再講出黎可能同原來有差異,特別系我的意大利文唔好得去邊,你都 系自己問佢啦。
奶奶又問,25號完系米約左佢個老死系 Tuscany 食晚飯?我話應該無,我無聽聞,我只知道公主爹只系想同D貓過一個安靜的生日。
奶奶:又系D貓,你地花甘多錢同時間精力都仲未夠咩?
我:甘公主爹對住7小福個樣好幸福同滿足。都系5個月jeeD 貓仔我地賣左米回到少少本翻黎咯,甘人地生仔,養大個時間無本回渦。

即刻封左佢把口。我知道奶奶好著眼錢呢方面,用呢樣黎駁佢最收效。
我地已經講過 N 甘多次,我地唔生細路,羅馬的教育,生活環境絕對唔適合細路成長,我地兩個都過40,生乜鬼??養得大到個細路24歲可能可以自立, 24歲仲要擔心個細路揾唔揾到工之類,米玩!兩老唔系唔知道,睇住小狼老豆幾辛苦帶2個細路,18歲女夜晚出街,阿爸接送,米攞苦黎辛!!

Secondo 之後,奶奶坐埋一邊同公主爹傾。我背向佢地系到聽,重點:溫達老豆想點就點,兩老唔會出聲,我只系正日唔系到就炳 。奶奶:甘溫達老豆有家室,你老婆無家人系義大利jee,唔系你都會好似佢甘安排。我唔系護住溫達老豆呀(此地無銀300兩。。。)。公主爹要駁一定會駁,我聽到佢唔出聲知道系“講都無謂,你根本聽唔入耳”。之後奶奶話佢生日13日正日唔搞,但6號“溫達老豆”唔得閒渦。。。公主爹米話,甘13日食夜晚飯咯。奶奶話:唔得“溫達老豆”話唔得閒。 公主爹:有心的一定 beep 到時間出黎,我淨系13日得閒,我地死趕爛趕2號到羅馬都系為你生日!如果 唔系我地留多個星期唔知道幾爽!!奶奶唔出聲。。。最後話甘睇3號搞唔搞得成啦。甘你地系2號翻黎?系呀!!甘多年溫達老豆系奶奶生日都閃左人,今次少佢又點?奶奶系想個金菠蘿出現jee。你甘想見米日日佢睇佢咯!!做乜逼我地 jee???

公平少少,系自己生日對住一個你唔 like 的人真系好無癮。系我系到之後佢先有個“自己”的生日蛋糕,以往系一個聖誕大包插臘燭就算。其實公主爹唔系好自在個生日點過,但真系唔想見到巴渣同佢個女,簡直系無眼睇個女會變成點(請睇下面13日奶奶生日就會更加明白)。成晚老爺聊公主爹講野,佢有一句又無一句擺明系唔想講野。小狼老豆就揾話題同我講。我話今年我真系唔好意思,完全無時間整餅,湊住7小福絕對系24小時。

回程,系車到我唔出聲,由得公主爹申,第一句:明年1220日閃人,我都估到。。。 一年來好多次臨時改家庭聚餐都系因為溫達老豆。好似老爺生日1012日,本來老爺話唔搞,有D失望,但老人家話唔搞米唔搞。我地約好其他 breeder 朋友1022日星期六聚會,我地系搞手,因為知道美人生的話,3個月唔會出黎一齊食飯。約左2個星期一共15人,點知道星期三老爺話星期六一齊食飯,補祝佢生日???下過左成10日先黎搞??公主爹無講任何野,臨急臨忙,即刻發 mail 打電話 say sorry 改早一日,但因為約左2個星期,好多人改噻本來星期六D聚會去星期五。。。 最後得 3個人。。。包我地兩個一共5個,好在間餐廳算好,無講野。本來都無野,系後來發現甘突然“補祝”系因為溫達老豆“終於”得閒,同個金菠蘿可以出現。當然,我地兩個系唔點高興,不過算啦老人家高興就算。但一年以來甘的事情實在發生太多次。累積起黎真系佛都有火。但公主爹一直都無同兩老投訴,反正講都系淨會就個金菠蘿出現。甘聖誕正日,有個金菠蘿米得咯,反正舊年都系甘,我地唔系甘想見都要逼我地見,兩老知道我唔鍾意巴渣,我肯見系俾面佢兩個。但依家連公主爹都唔 like 到甘程度 - 事情除左舊年溫達老豆聖誕禮物事件之外,呢年個巴渣換左部 mac book,溫達老豆叫公主爹幫手搞個 setting,因為公司D野個 system mac support。公主爹無所謂,一開機,要 password,甘 send sms 問,無答,到公主爹打電話佢先講。。。之後好似佢俾錢出黎要公主爹做甘,有乜唔妥即刻打奪命 call,但系佢自己低能搞唔掂。。。所以搞到公主爹越來越唔 like 佢。甘搞法,我肯俾面出席都無用,開車果個唔 like 呀!我救佢地唔到。

如果真系要一家一齊開心食餐飯,邊日都系聖誕正日。如果系大家都開心,幾時都無所謂。我地一直太乖,唔乖一次即刻俾人鬧,D一直唔乖果D,乖一次好似系黃恩大賜。 我地一直 care 兩老感受,所以一直都好乖,但佢地已經唔再理會我地感受的時候,再乖都無意義。一個星期公主爹最少去探老爺奶奶一次,因為我地系 freelancer ,時間自由,所以揾我地黎 sip 位最好,呢個習慣要改變。

聖誕新年兩老都無打電話黎,系公主爹“好乖”甘打電話去。。。 最後決定13日奶奶生日夜晚飯。

13
未入門口已經聽到巴渣把衰聲,我已經反眼,不過奶奶生日,算啦,俾面佢。入到屋,個金菠蘿系到食雞肉,奶奶系廚房洗菜俾佢,巴渣話哎呀D菜葉要抹到好干,唔系佢唔食,用左5 kitchen paper 去抹2塊葉。。。之後奶奶捏細少少D菜葉,巴渣話唔得,甘佢唔食,要切到好幼佢先食,大帝,餐廳咩?。。。奶奶照做。。。我已經閃左出露台。我心捻溫達老豆米黎煩我。。。點知道佢真系出現。。。 我心捻。。。 你米再講美人靚過英雄,我已經好唔老黎甘答左佢2次。好在佢唔夠膽再講,唔識又亂答嘴。

一如以往我彈到老甘遠,佢入客廳我走去廚房,佢入廚房我出露台,露台系吸煙區,佢唔黎,所以我成日系露台,雖然凍都好過遇上佢。但食飯就走唔甩,一定同檯,對角但見唔到過種。全場,個金菠蘿系甘盯住我,當然我系唯一一個唔走埋佢到的人。奶奶生日系 pizza,巴渣又系一如以往,呢樣唔食,果樣唔要,都費事理佢。
巴渣同溫達老豆好自豪甘同大家講:尋日金菠蘿同佢阿媽講,阿媽去廚房整野我食,立即去!幾醒目。
我同自己講,米出聲米出聲,我握住公主爹隻手,佢完全知道我捻乜,我都知道佢捻咩。。。 但最令人驚訝的系全場,包括老爺奶奶,小狼老豆都讚金菠蘿醒目!!哇!!!乜世代!!系唔系我落後??無大無細成甘大家都覺得細應該???定大家系想睇住個細路衰落去??
唔夠膽捻。
是晚乜都好快,好快食晚,收碟個蛋糕已經上檯!平時最少磨一個半個鐘先上蛋糕慢慢磨。。。
巴渣路過,同我講,我等你個檸檬批渦。我完全系自然反應:我無時間 - 就甘一句好硬甘車埋去。我眼尾筲到溫達老豆好驚訝的表情。我心捻,甘都俾到個位你個8婆同我講野,你米自己攞理衰。佢笑住好鑒戒甘話唔緊要 - 你都神經病,點到你話緊要唔緊要?我唔系奉旨要整餅,我次次整,系我鍾意整,我 beep 到時間整,個個都開心我無所謂,但當成為一個奉旨的時候,我覺得我要停停。系佢一個夠膽甘問,其他人都知道我忙到顛,雖然都好懷念我整的餅,但都唔會甘蠢。我答佢一句,乜你以為湊住7隻貓仔唔需要時間咩?公主爹即刻猛我隻手,然後佢答嘴。佢 feel D火氣上升得好快。
個蛋糕一上,我個心一沈,點解系草莓同奇異果?奶奶唔食呢兩樣。。。個蛋糕奶奶訂渦 - 原因,因為金菠蘿鍾意食草莓。。。小狼唔食水果,淨食左個餅底。。。
甘好快收碟,因為金菠蘿要 zzzzz 仲要一定系佢張床先肯 zzzzz。所以散水,我心捻好呀,我唔需要繼續活受罪。
一上車,我兩個擁抱,大叫今年最後一次啦,甩難!!公主爹話實在到極限,唔想再“全家”甘食一餐法,簡直消化不良(又真系我兩個真系消化不良到翌日中午。。。)
公主爹問我有無發現今晚流程非常快?我話系呀,點解,因為金菠蘿明天第一日翻幼稚園。。。。 我問佢,點解巴渣好自豪甘話佢個女喝去整野食,仲大讚個女醒目,你點解唔出聲?由佢死。。。 但點解老爺奶奶無人出聲??奶奶甘注重教育渦?公主爹:佢地出聲米無機會見個金菠蘿。哇。。。。真系黃牌出擊渦。我話我覺得大家的水平大量調低左。。。 公主爹:唔系今日的事情,所以我唔想再繼續“家庭聚會“。但點閃人呀?
今年參加多D 貓展避開下。上次個金菠蘿洗禮我地本來去參展都取消,以後無呢支歌仔唱。

6 則留言:

  1. 叫肥熊息怒.... 唔好上心!
    晌唔委屈自己嘅情況下盡量俾面迎合兩老囉~
    其他路人甲乙丙鍾意就呵呵呵吓....
    始終意大利人都係家庭為重,
    況且 never say never.....

    回覆刪除
  2. 佢都呵呵呵吓左好耐。
    其實搬 Tuscany 都系想避開。
    同真系變成奉旨的時候,
    做小少少俾人鬧果下最無癮。
    但做小左個少少其實系已經多於應做,佢先甘氣頂同覺得點解甘委屈自己?
    如果唔系都仲可以呵呵呵吓多D時間。

    回覆刪除
  3. 不過我想問, 點解係老爺奶奶會偏心溫達老豆?
    睇完你呢篇嘢, 覺得真係天下烏鴉一樣黑!
    中國人嘅老人家, 同意大利嘅都係差不多!
    只要有個孫就萬事足!

    回覆刪除
  4. 其實老爺一直最疼系溫達老豆。
    我會寫另外一篇,唔系所有義大利人都系甘。
    系羅馬,同巴渣成日唔想俾老爺奶奶見個孫,
    越得唔到的野,當然越想討好而得到。
    我知道巴渣好毒,一個攻心計的人。所以憎到佢死。

    回覆刪除
  5. 哈哈...佢係一個攻心計嘅人, 你咪以牙還牙, 變番個"飯氣攻心"計嘅人囉! 哈哈...係就係爛gag, 不過希望你笑吓啦! 唔好為D無謂人而動氣!
    我成日覺得, 嬲, 都要嬲得有價值! 雖然我都未必做得到, 不過見到呢D人, 最好就係當自己時運高, 同自己講"我睇佢唔到! 我睇佢唔到!"囉!
    佢下次再問你整餅, 你行多幾步, 先擰轉頭答佢:"Excuse me! 你同我講嘢呀?" 跟住笑吓繼續行囉! 衰鬼講嘢, 聽唔到係好正常! ^^
    佢無禮貌嘅時候, 自己先要比佢更有禮貌! 仲要笑容多過佢!

    回覆刪除
  6. If I have to care the feeling of someone who doesn't care about my feeling 超級無意義。
    以我性格作風,我唔會委屈自己 - 我系一定唔會現身。
    我一直都話,3口6面講清楚,我唔 like 你點點點。炒一次以後安寧。
    但難在我老公以後點面對佢父母。
    我老公死要我出現陪葬,封老爺奶奶口果下攞命。

    回覆刪除