2008年9月8日星期一

預祝中秋節快樂,人月兩團圓(加公主娘懶 blog 罪證……1次過3篇!)

自制月餅,祝各位姐妹(兄弟)中秋節人月兩團圓
甘買得到綠豆就會身痕發豆芽
仲有我地契仔照片!
月餅
終于有日俾我逼到公主爹同我落羅馬買中國材料整月餅,
不過條友話唔知道點渣車到間中國超級市場!(吹漲…… 唔想去就系甘講)
最后系話去 Castroni 本來好擔心,因為系間鋪頭個網站到見唔到有煉奶呢樣嘢。
已經打定輸數要用淡奶,連淡奶做冰皮的食譜到搵定,點知道出乎意料之外,佢地有煉奶!其實都明白公主爹點解唔肯落中國超級市場…… 之前見我買d 嘢品質可以嚇到佢目定口呆 瘋,D嘢系食落肚,當然佢會相信意大利人開的國際食品店多過中國人gee。
制作過程
糯米粉(泰國),本來的材料入面系有占米粉,
不過得"farina di riso"(米粉……無指明系乜米線
公主爹話甘試下啦。
下……唔好食賴你咖!



煉奶!
所有材料都齊,就可以開工整冰皮。
材料好似系李錦記到刮翻來……唔系好記得
抄書抄到唔知道系邊到抄翻來……糯米粉 20 克,粘米粉 20 克,特幼糖霜 20 克,麵粉 10 克,鮮奶 100克,煉奶 20 克,油 18 

將所有乾料過篩,加入鮮奶、煉奶及油拌勻成糊狀,用大火蒸30分鐘,   取出待涼。
呢個分量系夠整6個迷你月餅

我貪心,整紅豆同綠豆,跟住……
唔記得影好多相!!








豆泥過濾之后……


豆沙,之后先加糖煮……
不過唔記得影個冰皮蒸好個樣,因為對手太 sticky!!


個月餅模系上次返香港系山海街買,
用之前要用油浸,撒上白鑊炒過的糯米粉,就容易脫模。
將豆沙(當然咸蛋黃唔會少得,不過得3個蛋黃,所以得6個月餅有蛋黃…… 都話我懶到出汁……)放入冰皮搓成小圓球之后放入撒了糯米粉的餅模到壓平,輕敲餅模就成事!

就甘樣…… 雪凍,再整咗10個用糯米茲食譜扮冰皮(因為奶奶同有d 朋友對牛奶過敏……所以整定D無奶冰皮,就變成糯米茲皮)今年中秋有月餅!

















有綠豆當然唔會少得去發豆芽啦
發咗4日咋!豆芽
用洗沙律個兜,系最懶的方法!!




第二日個樣




第四日已經食得嚕











Leone!獅子,系公主爹個契仔,系獸醫屋企 n 甘多只貓之中最得我地心,
不過佢最近搵到個新屋企,所以下星期就去新家嚕…… 唔舍得,不過都系為佢好。

 

沒有留言:

發佈留言