2008年12月15日星期一

我無浸親,仲系到……

系懶、忙、所以無時間上來寫兩句。
羅馬系甘落雨…… 心情都唔會好,做乜都好似唔想做,特別系洗衫,
攞住堆衫擺入洗衣機就已經要埝……D衫之后晾去邊瘋
無論系個洗衣籃定系個洗衣機同晾衣架都已經全院滿座,
洗又唔系,唔洗就更唔掂線
日日都黑無乜陽光,好似無乜日夜之分。
我地系市郊海拔220米的斜坡上,
所以羅馬大水浸同我地無乜特別關系。
公主爹上星期仲病鬼埋系屋企,真系小病是福,
甘就唔洗塞6個鐘頭車都唔到公司。

話甘快12月,圣誕已經逼近,有乜做咗……
好唔愿意甘求其擺好咗棵圣誕樹,
禮物……未買,前個星期六就系因為去商場,
公主爹同我兩個都感染感冒病咗。
所以埝起要去行街,去人多的地方買禮物真系怕怕。
公主爹俾我份圣誕禮物就已經系網上訂咗(我指定,費事佢買錯)。
另外一份12月4日同5日已經“搞掂”埋。
因為系一個課程(唔好埝錯,唔系意大利文)得益唔少,
認識咗好多有趣的人物同新嘢。

我俾公主爹果份呢……
我叫去自己上網買,橫豎兩個人都系一個戶口,佢買俾我又好
我買俾佢又好,D錢根本分唔到系邊個到出……
都無乜分別,就自己搞掂算舌
分別系佢可以無上限同好自由甘買,唔駛問我。

沒有留言:

發佈留言