2009年3月11日星期三

英雄長征

2 小時在丹麥的車程,7小時的酒店住宿,5分鐘的火車(酒店去機場),2小時候機室等候(多謝丹麥的保安,預備咗間房間俾小英雄離開個貓箱3分鐘,幫個箱做 X-ray )、2小時15分鐘飛機、15分鐘等穿梭巴士(去停車場)、10分鐘穿梭巴士車程、45分鐘車程到羅馬新的家。第一日系封閉的 cat proof room,第二日解封都系 cat proof room 到,第三日公主終于俾小英雄出黎巡視新的屋企!全程小英雄(系丹麥的2小時車程唔知道)都無喊過,好堅強!系飛機可能喊過但太嘈聽唔到,失聲到第三日終于聽到佢的 meow!


英雄在羅馬的第二天 2好多謝個 breeder,佢地系一對上了年紀的夫婦。特別開2個鐘頭車21:30到哥本哈根送小英雄到我地手(回程又2個鐘頭)。仲有4大包貓餅(我都唔好意思收甘多,最后話會過重收下2包)、3罐貓罐頭(有大有細)、玩具、貓碗同我地要求的貓布。好感動,佢地話系呢胎小貓中最愛就系小英雄,但佢地感覺我地系一定會好疼佢,所以送到遙遠的意大利都會好放心。所有文件做到好足,連小英雄出世的時間同體重都有記錄,問我要唔要佢的成長表哭,佢地日日幫佢磅枰。我話我好相信佢地,所以暫時唔需要,到小英雄做老豆的時候,我需要佢地更多的幫助,佢地好好人,隨時歡迎我的問題。意大利的 breeder …… 點會甘好……

小英雄完全唔怕陌生人,見到人都可以玩(比公主的脾氣好得多),個 breeder 教導有方。

我叫公主爹去瞓,因為飛機系6:50起飛,4:50要到機場,我同小英雄系酒店玩到傻咗,等佢無甘多精力系飛機到喊,(所以我成晚系合埋眼1.5小時,小英雄瞓,我就瞓下)。

公主第一日因為見唔到小英雄,不過系聞到味,好緊張甘系間房外。到佢無甘緊張(其實佢系驚)就將D膠布同木板拆走,2貓相見,但公主就繼續好驚,但俾些許時間佢的隔住個網接觸,但公主第二日的時候唔俾小英雄離開間房,死守系門口。
第三日,公主要入小英雄間房間巡視,之后俾小英雄出房,但繼續保持距離。
同預算中的 plan 差不多。希望一周內佢地可以 rub each other.
玩咗一日之后,瞓足3個鐘頭!


沒有留言:

發佈留言