2008年6月17日星期二

咸蛋的第一次

082c9387.jpg (1600×1200)想整咸蛋好耐,之前同 Jessica 傾開,
佢大概話俾我知道點整,
因為都系口述,大概記得份量就整,
之后 Jessica 個 blog 全面介紹點整
http://jessc9.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=1084094
先發現原來我聽漏做好多嘢愕
都已經整咗成3個星期先知道自己D鹽無煮溶 ,
仲要放系個陰涼的地方 瘋
甘點算呀,拎出去曬太陽又好似唔系,最后……
繼續系果個角落頭擺咗成2個月……

開樽個日其實都幾驚,掩住個鼻,不過唔臭,
系個好開始,跟住就好驚甘掉只蛋落滾水到煮,
煮咗15分鐘,好驚青甘開殼,一直開一直聞系咪臭咗,
因為只蛋無用酒精消毒,仲要成2個幾月…… 好驚佢變咗臭蛋。
見到有少少黑色…… 系咪壞咗呢,之后有少少黃油出黎,
開埋個蛋黃,都好似一切正常!
攞咗一小塊蛋白,自己試咗先,夠咸呀!!!
跟住蛋黃,都幾似樣,雖然唔流油,不過下次就記得會擺佢去曬太陽墨

公主爹無食過咸蛋,我叫佢瞇埋眼,我擺一細快咸蛋白入佢口,
叫佢估下系乜,佢問我系咪蛋白,不過點解咸ge?!!嚇
佢點知咖!!我仲以為佢會估唔到添!
不過個蛋黃就估唔到系乜爽
公主爹話好好味,之后知道系個只系幽陰角落頭個只蛋,個樣就系愕甘。
問我幾時再整,我話應該系7月尾整,因為想整月餅樂
佢就好開心,因為佢仲好懷念2001年我的月餅手信眨
雖然當年個月餅系北京買(我系北京飛羅馬),無香港個D甘正,
不過佢都照單全收!

甘呢只咸蛋最后點煮,用咗黎炒菜,
當然如果有皮蛋仲正…… 不過已經好滿足。

沒有留言:

發佈留言