2009年5月27日星期三

英雄同公主近況

明日英雄足6個月大(我寫好之后睇下,明日5月28日,都好似系我自己的舊歷生日啵……端午節舌……系小樓子講定我知道,但無乜記性……求其啦)……依家先貼佢5個月大的相,希望大家唔好見怪瘋
俾張公主同英雄的合照大家睇下先。唔好以為英雄仲好細件頭,公主系四腳企系到。英雄呢就坐系到,仲要dup 底咗少少個頭。睇下一張水平拍的就清楚D我想講乜。



清楚的老友鬼鬼


睇清楚D未呢?




英雄究竟有幾大(以下全部都系5個月大的,明日6個月會再影之后再 update)
英雄5個月2

無得比較,都幾難估計……



英雄5個月1

有英雄公主爹俾大家有D概念英雄有幾大份。




呢張…… 有人可能會覺得嘔心,所以可以唔睇,但好少機會會見到貓換牙。
幼貓3-6個月會換牙,但唔系好似人甘掉咗系原本個位到生。
恒齒會系乳齒旁邊生,張像睇得最清楚系犬齒(上顎 )
其他就同乳齒平排(內面)生所以好難影,果段時間日日睇英雄D牙就好似睇鯊魚個口一樣瘋 (成口牙)
出牙
多謝郁記提點,最后系部 DS 到搵到個 micro 功能。
但最后都系一手影,因為英雄公主爹唔得閑理我……
我日日都對英雄俾佢睇D牙都睇到佢怕鬼咗我。

我日日睇,系想等乳齒掉下可以收起。
但搵唔到?!愕 我成日聽到英雄系到磨牙(依家無嚕,因為出齊曬)我懷疑佢吞曬D牙落肚驚
公主出牙的時候無影,但都系……搵唔到D牙,但佢無英雄甘離譜,磨牙磨到嘈醒我。

沒有留言:

發佈留言