2009年7月1日星期三

老友系法國的老友,你唔會孤獨,我一定會支持你

老友系法國的老友話,如果有新聞話有人用機關槍掃警察局,果個人一定系佢。
我聽到的時候話,老友,話俾你法國的老友聽,佢一定唔會系一個人去掃。
英雄公主娘一定系佢旁邊…… 今日英雄公主娘會加多句,
老友的老友,英雄公主娘會系你旁邊攞住的唔單只系機關槍……大炮、火箭炮都出埋!
我張居留證差不多到期,需要更新,好,無問題,雖然之前已經困難,
但最后都交咗張 form 搞掂,點知道,其實都唔明白,我更新 jee
點解又要我 show 張結婚證書?? 所以交的時候無張結婚證書的副本。唔系我埝住唔交,系基本上成份嘢連要交幾多張相都無寫…… 系東抄西抄先知道大概要D乜。

掛號信寫要我今日10:36帶同欠缺的文件去我所住果區的警察總部交翻份結婚證書的副本同要影相(都唔知道做乜要再影……—、—)
英雄公主爹好醒目地陪我去,本來我唔想佢曬一日假期陪我去,
但佢甘堅持……話驚到時我會出事~~

今日10:15到警察局…… 點解整居留證果個門口好似無開……
唔通改咗個入口?
入到警察局詢問處,得一個警察,旁邊排護照的就人山人海。
我有預約(email 同掛號信)問應該去邊處呢?
哦,唔開,無人開工所以唔開,你要等到星期六,但最好都系打個電話睇下佢地開唔開愕
呢到系咪警察局?系,果邊應該系入境處啦,點可以話唔開就唔開咖!
無……佢地4個人都病曬,全部都病到星期六……(艾滋病呀?!)
我已經開始系到用英文粗口系到系甘鬧,
英雄公主爹就唯有擾亂警察哥哥的視線,
佢真系驚我會柄個警察…… 因為我系到鬧,(意大利文)我有交稅,我老公都有交稅,我地兩個都要返工,今日特登請咗一日假黎交嘢,有曬預約你地班PK 全部病?!
個警察答:系,你地講得好有道理…… 之后好無奈甘一句 :Italia
yes, it's worst than a third world country!
英雄公主爹即刻推我面向門口…… 問個警察甘星期六要翻黎攞預約?
個警察可能聽唔明我講乜掛,因為英文……
佢話,你最好都系打電話問其實佢地點安排。
因為一日佢地發40個預約,由尋日開始到星期六應該一個有成200個預約……
如果你星期六黎到佢地都仲病(我想究竟邊到可以買到手榴彈)
可能仲要再等,你最好都系星期六打電話睇下有無人聽先再問下點。

老友系法國的老友,你唔會孤獨,我系意大利同日可以用所有的武器對住警察局掃。只要你出聲,我一定會同你一齊去掃。

沒有留言:

發佈留言