2009年7月15日星期三

英雄高高在上

如果系公主同英雄活躍時段無動靜的時候……
阿娘就要四圍搵貓,
特別系英雄呢只好奇的7個月幼貓……
真系膽大包天,無有識死。好在阿娘經驗老到,
唔會隨時俾佢嚇到大叫,仲識得拎定部相機去影佢D罪證!
果日早上,通常佢食飽飽之前就會玩餐飽或先去洗手間方便一論。
通常都會嘈到死,但果日,好奇怪……無聲,上樓上搵下先。
娘你睇我幾高
入到睡房抬頭一望……
英雄你玩乜呀……駛唔駛上到甘高呀,
佢由個蚊窗到爬咗上窗到。
好在果日無開到個鐵花,唔系佢甘重
一定整爛個蚊窗鹿咗落樓下。
佢仲好淡定甘系個窗門上玩平衡木向我方向行。

有幾高呀

我問佢:你想點呀?(佢唔識得廣東話…… 所以系英文)
佢就望下我,好似話,:點落黎呀阿娘?
阿娘:我唔會上黎救你,你要自己埝辦法落黎。
見佢好似唔系好有信心跳落地,因為個窗門會郁,
我走埋去扶住個窗門,
阿娘:OK, go 指住張床
佢聽到阿娘俾口令 go 佢就跳落床到。

挪威森林貓其實系幾高都夠膽跳落地。
所以我知道佢系夠膽自己跳落黎,
不過佢知道個窗門會郁,所以有D擔心。

我從來都無埝到佢可以自己爬到上去,
所以一直都好放心打開個窗門,
但至此之后……
如果開窗,睡房門都要關埋,
免佢又爬上去,如果佢等唔到我到,
心急或好勝自己跳落黎,個窗門會 fa 到佢,
甘的意外,當然唔想啦。

沒有留言:

發佈留言