2010年3月28日星期日

G2 第一周安然過去

3 份功課,頭兩份獨立功課,
1.1 pass good 關于本地法力同貓會對貓的住宿規范。貓會的都系過幾條,意大利呢…… 全部都系俾狗,但搵到一堆系大圍料,俾所有畜牧業的,頂住下,個老師都知道意大利系無特別法例系專俾貓,所以覺得我好用心做份功課。所以俾個 good
1.2 approved 呢份比較麻煩…… 問屋企如果要有一只繁殖用的貓公,要檢討自己的居住環境而做,寫好之后,(因為我地暫時無可能系花園到整多間屋俾英雄嘛……)個老師回復我突然問,如果你可以有一個系屋外的地方整,你會點整?下…… 哦,甘又寫咗320字(30分鐘搞掂)因為我已經“遲”咗(唔關我事,因為個系統無發到我份功課俾改卷過果老師,好在我系甘問,終于知道邊個改, mail 佢話我睇唔到佢改咗先知道原來佢無收過!!所以即晚搞掂曬)。回復: Nice work approved。
最后一份系同兩個同學一齊做,如何 promote breeder's responsibility to existing breeder, new breeder and general public
1個系荷蘭,1個英國,我系意大利,3個人2個 Fife 英國的系 另一個貓會。
荷蘭小姐失蹤幾日,最后都出現,因為佢老爺入咗醫院,但佢最后俾咗2個good idea 出黎。
英國的都有好多 input, 我自己做 leader,通常都系第一個發所有 idea 逼其他人快的交嘢出黎,(呢樣好 work,因為D idea 其實都系果幾個,我有3個行貨加幾個發神經的,俾佢地搞腦汁出料) 等到最后一分鐘整合嘥。
Excellent

周二剛開始,比較深,最慘系要我計數…… 我連數筷子都可以數錯的人,計數等于叫我去死……
今次我唔系 leader 松口氣,但 idea 又系我第一個發(唔系大家攬住一齊死……)我發咗就可以安心做兩份獨立功課(都幾難……)
報告完畢,開工做功課,平日太多嘢做,無乜時間理……

沒有留言:

發佈留言