2010年4月11日星期日

第二課

復活節休息一個星期,
但第二課的組論文搞足一個星期…… 好在有個星期休息的時間去搞翻掂
其他兩份獨立功課都 pass 咗
但組功課因為3人一組,我點堅持自己的論點都無用,另外兩人唔同意之下
交咗第一次,彈翻轉頭。
原來我的論點完全正確,當一個基因池出現太細的情況下,
過分嚴苛的選育只會令個基因池太細而出現更多遺傳病問題。
本來4公7母貓,我保留4公6母,但其他兩位呢……挑下挑下就得翻2公3母……
咬到面到青埋都無用,因為我自己未系正式配育員(正式的意思系繁殖過一胎貓)
所以另外兩位雖然資歷都唔多2年……但點都叫多過我的情況下,
唯有上咗,彈翻轉頭的時候其中一個仲非常唔憤氣……
我仲要做埋心理醫生……唉……我但求份論文過,唔系就肥埋我。
最后咪攞翻我最早 draft 過分出黎用,pass 咗。
所以我都系要對自己有D信心。

沒有留言:

發佈留言