2011年9月19日星期一

生肉迷思 - 3

上星期四,揾左幾間電器鋪,
終於買左呢部機,投資左129歐,
但D foodwork 其實無浪費

好多自己系屋企整生肉的都買大新牌 TS-108
我地系小百合 屋企見過。
都揾左一段時間點買,但硬系有D野我覺得唔妥。
因為D機通常系美國黎(其實台灣做⋯⋯)要博變壓。
鬼甘大陣仗⋯⋯整生肉已經夠大陣仗(最少我都仲系雞手鴨腳)
仲整部甘煩⋯⋯所以一直都系用 TC Feline Premix basic 頂住先。
但長期唔系辦法,因為成份中的 bone meal 我覺得太多。
如果系渡假帶 premix 用就方便,平時系屋企就唔化算
差不多40歐一包600克 -可以整10K肉(950g肉50g肝)
我班大帝一個星期3K⋯⋯同次次都掉噻D骨頭,覺得太浪費。
都系dig起心肝買機。

睇黎睇去,其實問題最大系個個網站寫同一部機個規格唔一樣!!
大新果部系廠商個網站系寫 1200W
甘我就揾 1200w 的機啦。
但如果歐洲D網站睇,同一部機一個寫450W另一個網站寫1000W
究竟點呀大佬⋯⋯同公主爹睇黎睇去,最後都系要去D電器鋪到睇好過。
捻住有人問會好D,點都系講緊50歐元或以上。
義大利個 barf 論壇有人用話我買的呢部話ok唷,但150歐(網上購物)。

唔好以為D電器鋪好近⋯⋯我地開車差不多半小時由一間去另一間。
出門之前要 plan 由邊到開始睇⋯⋯
甚至連超級市場都唔放過。
因為睇實物真系好,反轉部機睇或揾個盒睇都好。
好多系 power 450w unlock power 1000w
甘其實乜系unlock power???
問售貨員⋯⋯竟然無人識得答(救命)
甘大新果部寫1200w 甘當然我地唔見有 1200w就唔買啦!
走完噻幾間 plan 上的電器鋪都揾唔到,有D失望(因為都離開屋企成3,4個鐘頭,我又唔放心D大帝自己系屋企熱)公主爹話屋企附近都仲有一到有一間。
不過果間好豆泥⋯⋯我話可能D甘騎呢野先系D豆泥地方有!
依家城市生活D人點會有時間系屋企自己絞肉整香腸???

去到揾見唔到,問售貨員(以為年近55歲的太太),佢指俾我地睇就系呢部,已經有D 希望的感覺(見底啦!!)。
問有無盒?有不過要等等入倉攞,因為系最後一部⋯⋯
等佢的時候就掉轉部機睇佢屁股。unlock power 1600w!!哇!!
公主爹話有個 reverse 按鈕,系佢啦!
太太拎住個盒翻,公主爹就研究個盒,我問阿太太售貨員知道唔知道乜系 unlock power?
佢話,哦,當部機俾D肉 block 住出唔到黎,部機可以最大輸出系 1600w逼佢出黎,
平時無事無幹,順利的輸出就500w,呢部好夠力呀,可以打冰。
一聽到打冰就知道系佢!!因為打生肉到最後會掉舊冰落去,
等所有野都流埋出黎無浪費!
唉,唔好睇佢年紀唔細,我地之前問D售貨由20歲到40幾歲都有, 個個都淨丫大個口答唔出⋯⋯
我問, 打骨頭得唔得?太太答,唔得唔得!
我話連冰都打到唷,太太捻左一下,但骨頭比冰硬,
我話生骨唔系真系甘硬呀。個太太望住我,你買部甘貴的機黎打骨頭做乜?
畏貓
我估佢想反眼,不過唔可以乍哈哈。
你整香腸啦,部機可以整香腸,可以磨 cheese, 切菜。
我話我要黎磨骨頭絞肉俾貓食。
佢完全唔理我繼續講可以整俾人食。公主爹就系甘偷笑。
最後太太話,甘部機你要唔要,你可以買呢部,雖然系 display 貨,無 discount
你要我可以幫你訂,星期六有貨呀。
公主爹話,唔好等,就呢部啦。D貓等唔切。
我相信阿太太一定覺得我兩個玩佢⋯⋯

整左已經2次,D骨頭完全無問題,連 reverse 都唔需要!正!
呢個星期未買到 taurine,VitBcomplex,Vit E 同三文魚油丸⋯⋯
我要果D規格衰到連英國都唔肯寄黎義大利⋯⋯吹漲!(美國更加!!其他歐洲地方都話義大利唔俾進口)
唯有再揾(已經問藥房,藥房話⋯⋯你自己上網買啦⋯⋯)
唔通真系要偷渡??

4 則留言:

  1. 我都覺得有時去D地茂舖頭, 反而會搵到想要嘅嘢!
    我部espresso機就係一個例子! -__-||

    哈哈...我想像你同太太售貨員一齊, 你有你講, 佢有佢講果個情況! 好好笑!
    之但係呢部機易唔易洗?

    回覆刪除
  2. 呢部其實清理非常簡單,因為D野系噻前面金屬 tube(個L型) 部份,
    全部可以拎出黎洗。個motor 部份系唔會掂到。所以淨洗可以折出黎果D。
    原來絞菜 cheese 果個部份系另一堆配件,(唔系用個金屬,系另一個膠 L tube)
    所以其實切其他野都可以用呢部機呀。

    回覆刪除
  3. 咁你而家係咪成隻兔斬件跟住塞落去打碎呢?內臟呢?

    回覆刪除
  4. 我⋯⋯都系骨肉分離先⋯⋯
    甘我知道D肉有幾重,每樣野幾重,
    唔夠就加呢同路咯:P
    乜都加,除左腎同雞皮,肥糕。

    回覆刪除