2011年9月8日星期四

2011 渡假

系羅馬唔會見到佢地3個齊齊系床到。



公主系到等食

我瞓


 每日娛樂節目 - 放狗


美人好鍾意呢隻長碟⋯⋯唯有鋪好俾佢zzz

唔系食就zzz⋯⋯我就多少少野做,準備貓食同庖書

英雄就最鍾意望窗(睇狗同睇貓)
享受蜜月hehehe
傳統節日,非常好睇,成個鎮參與D人都著16世紀D服裝
我地好彩入城隊 band 系正我地面前進行開幕儀式

個女仔20來歲乍,佢6歲開始訓練獵鷹!






公主英雄同美人睇“狗”show 就系佢地唷!佢系 Dreamer






























我地一年都去呢到一次至3次,渡假同睇樓。次次都系租同一位太太的 apartment。因為熟左,同佢都系 breeder (但 breed 狗)所以絕對明白我地3個大帝的需要。英雄間中會尿⋯⋯特別系門口,雖然我地系二樓,但D貓狗會上到樓梯系我地門口,無人租用的時候,特別系冬天,太太將D貓糧放系2樓個轉彎位,因為比較暖,所以好多貓習慣左去果到揾食,間中走錯左黎2樓。個傻仔就系門口尿 - 呢到我地頭!經過上次冬天的經驗, 我要日日幫英雄洗尿(好在佢系唔噴, 淨系地下一篤仔幾滴),但當然無同太太講啦,我洗有幾難,最緊要D貓系個溫暖的地方食野。所以次次我地都帶埋一大堆洗滌用品,今年新加一瓶強力屋企 Urine Off -超級好!另外如常一瓶 odor neutralizer,一瓶消毒洗滌,一瓶專洗貓廁所的洗滌,一瓶F3⋯⋯ 佢尿完我就洗(今年系入門,系屋內同外門口附近噴 odor neutralizer 之後少少 F3系睡房同廚房,消毒清潔D枱同櫃面,洗尿尿就 Urine Off),今次比較好,只系尿系門口1次甘大把。屋主太太其實住一樓,室外地方好大,佢有自己繁殖用的狗之外,仲有養雞,兔,貓,全部都系救翻黎。夏天每日都有好多貓定時黎花園揾佢。屋入面有一隻19歲的老貓,因為年紀太大,行動唔方便,所以太太將佢收入屋。每年冬天,太太會將最底果層一個房打開,放食物,水,同鋪好D墊俾附近D貓,兔黎避寒。部份就系2樓個轉彎位,因為唔系所有貓都鍾意去樓下果到。

呢位太太愛心爆棚,所以我地都好鍾意佢,夏天D狗就比較麻煩,因為D女叫春,所以要男女分批出黎玩,其他時間要系 box。冬天就爽啦,全部放噻出黎同部份入屋(裝唔噻呀!!10+隻 medium size)。太太有 show 狗,其實佢好出名,因為 Dreamer 系2次世界冠軍同歐洲冠軍,,但為人好底調親切,同我地都有講狗 show 同點照顧狗,甘我地當然就講貓啦。其實佢自己都有講,佢甘 breed 法完全系興趣,揾埋都唔夠花系狗身上的費用。每年D puppy 個 waiting list 系甘加長(遠至美國澳洲都有人問佢要⋯⋯),但佢唔想 breed 太多。佢想多D時間陪伴每隻 puppy 的成長。同唔想所有狗都去 breeder 到。

我本來想同 Otto (Otto 系 Dreamer 個仔)影,點知道公主爹個電話唔系手,系手的時候 otto 已經走左去太太到,跟住 Dreamer 跳上黎要我拗肚 ^^ 下次要同佢地影多D先得!

6 則留言:

  1. 呢D咪就係真正愛動物囉!
    好多人, 以為養貓狗已經夠! 無諗過佢哋都要人陪, 要人摸要人鍚! 成日以為有餐飽飯食就得!
    咁當然啦, 有飯食係好過無嘅, 不過係真正愛佢哋的話, 就要為佢哋諗多一步架啦!

    我都好想去佢度見吓呀! ^^

    回覆刪除
  2. 尋晚同兩個遠地黎的公主爹舊同事+老婆去食飯,
    果到有隻叫 Mimo 的黑色白心口的11歲的混種狗狗,
    呢間餐廳我地算系常客,(所謂餐廳其實唔要用香港的餐廳規模去捻⋯⋯呢間有游泳池,幾間大屋,大大大個花園-本來系舊 villa 改建,所以地方好大)
    所以 Mimo 認得我地兩個,
    佢好鍾意人摸佢,系甘隊個頭黎我到。
    佢來歷⋯⋯ 系今年年頭有位約50歲的太太帶佢系餐廳附近棄養佢⋯⋯
    餐廳老闆個叔叔(哎呀⋯⋯義大利D餐廳其實系全家上下齊齊搞,個阿叔系二廚)見到個太太掉佢,上前問 Mimo D 資料話-我好鍾意佢,我帶佢翻餐廳到住啦。(之後位太太無出現過⋯⋯我絕對唔明白11年⋯⋯點可以掉???真系養唔到都自己揾人收養先啦)。
    如果阿叔系廚房,Mimo 就揾其他人玩,包括客人。
    所以D侍應人等唔鍾意 Mimo 走去D食客到,成日趕佢走。其實好多客都唔介意,但D侍應擔心D客俾野佢食之後佢成日問攞食。所以都請唔介意的客人絕對唔好俾任何野佢食。
    同其實最擔心系客人去衛生處投訴⋯⋯。
    佢尋晚成晚趴系我隔離。個侍應想趕佢走。
    我話唔需要,我鍾意佢系呢到,我唔會俾野佢食,你放心啦,佢都無問我攞食。
    甘個侍應話甘好啦,記得唔好俾野佢食呀。
    其實 Mimo 系想有人陪,因為阿叔系廚房無辦法陪佢。但困住佢又唔好,反正地方甘大,佢自由活動都好丫。
    佢鍾意人摸佢,同佢講野,我唔淨摸佢個頭,系成個背,摸到佢唔知道幾爽。所以佢次次見我都好開心系甘跟我。摸完佢,同佢講下野,佢就趴系我隔離。(其實D侍應都知道我系到 Mimo 唔會四圍走,仲好其他客以為 Mimo 系我的)
    阿叔做完野出黎,Mimo 飛到甘去阿叔面前,人同狗都好開心。
    阿叔系甘同 Mimo 講野,問佢乖唔乖,餓唔餓,有無騷擾人,系甘摸佢。
    跟住話我煮左野俾你食,跟我黎啦,甘佢地走去第二間屋到。
    養貓養狗真系唔淨俾佢食,養之前真系要捻清楚,
    有幾多狗好似 Mimo 甘好彩?佢都系要人愛要人陪,要人摸要人鍚!
    佢地唔系玩具或工具,系一條生命,家庭成員。

    薏迪,你等我搬得郁之後黎探我啦,我帶你去摸狗hehe

    回覆刪除
  3. 阿叔同狗狗嘅相遇同埋相處, 好touching呀!
    其實只要你見到狗狗見到主人嘅反應, 多多少少都睇到佢哋之間嘅關係同相處!
    你話Mimo見到阿叔係飛撲過去, 即係阿叔一定係對佢好好!

    所以呢, 我成日都話, 無時間就唔好養貓狗! 自己夜晚都唔願返屋企嘅, 養貓狗嚟做咩?!

    好呀! 你快D揀間心水屋之後, 我就可以嚟搵你, 然後去摸狗狗啦! 正!

    回覆刪除
  4. 之前我去澳洲training住果間B&B, 有一隻好老嘅混種狗!
    佢真係好老架啦! 唔記得16定係17歲! 係大狗嚟架!
    屋主兩公婆好鍚佢! 佢哋講咗好多以前佢哋之間好多好難忘嘅經歷俾我哋知!
    我認識嘅老狗狗已經行動唔係幾好, 亦都有少少老狗痴呆, 不過屋主兩公婆仍然帶佢去慢步! 暖果時仲去游水! 老狗狗因為行動唔方便, 所以就瞓地下果層, 屋主就瞓樓上! 因為我都係瞓地下客房, 所以有時我都會忍唔住幫手睇吓老狗狗! 有幾次, 我走去摸吓老狗狗, (果年澳洲夏天都唔係好熱, 夜晚仲有D凍添! )幫佢開暖風機, 同佢傾吓計, 又或者係佢想企起身我走去幫手扶佢果時, 咁啱俾屋主見到! 佢話好少客人會咁樣! 佢猛話我真係好鍾意狗!
    之後狗狗走咗, 我仲send email同佢哋講rainbow bridge嘅嘢! 估唔到佢哋咁大反應! 佢哋之前從來都無聽過, 聽到呢個concept之後好開心! 佢哋其實養過好多狗, 男主人話佢以前都有諗過類似rainbow bridge嘅嘢! 聽完我講呢樣嘢, 佢仲四圍同佢D friend講!
    雖然佢哋養狗嘅方法未必係最健康, 因為佢哋係老人家, 咩嘢都俾狗狗食, 有時食牛扒, 有時食sardine, 有時佢哋又會忍唔住請佢食pizza! ^^ 不過可以肯定嘅係, 佢哋真係好鍚狗狗! 佢哋真係陪佢傾計, 又成日摸佢, 又有運動! 所以就算食物有時係唔健康都好啦, 大狗可以去到15/16歲, 即係佢好好, 之前食咩都無所謂啦!

    回覆刪除
  5. 公主好似肥左,英雄越來越有王氣既感覺.^^
    每年冬天都咁照顧附近D貓兔,果位太太真係好有愛心!

    回覆刪除
  6. 薏迪,其實D貓狗系知道邊個真系愛佢地,
    我覺得系能力範圍俾到最好佢地已經夠,無可能強求。
    心理健康大部分時間俾身體飲食健康黎得更重要唷。
    當然兩者都有就最好啦。

    Miss⋯⋯ 公主唔系好似肥左⋯⋯系真系肥左⋯⋯
    又要同佢節食:(
    房東太太有個朋友系獸醫,佢兩個曾經去附近個石礦場到同果到個人講幫佢13隻 貓絕育,免費同手術後房東太太照顧佢地到可以活動。
    點知道對方拒絕⋯⋯ D貓系甘生,但唔畏,有病又唔睇(個獸醫黎幫佢地睇都 被拒絕⋯⋯)好多俾車撞死,病死乜都有。
    所以房東太太米唯有冬天俾個地方佢地有d溫飽⋯⋯

    回覆刪除