2011年8月22日星期一

後院繁殖戶 - 續

其實 Viterbo 緬因貓後院繁殖戶事件無乜進展。
尋日系 group 到有資深的義大利配育員講左D好重要的野。

- 原來系義大利唔可以自己將D貓埋葬,甚至系自己花園都唔可以。要經獸醫處理(詳細點處理無寫⋯⋯我都要 check check⋯⋯),肯定系要俾錢搞。
- 義大利貓會的權利範圍只能夠系隻貓仲在生的時候行駛。
所以依家可以作出行動的只有當事人(如死去的貓的 breeder) 報警
就“有D”可能起翻條屍出黎(如果當地警方系做少少野果種,但 Viterbo 都唔好期望⋯⋯上星期先系派出所搜到一個低級警員系派出所到⋯⋯藏大麻⋯⋯),
但起出黎俾唔俾做解剖又另一回事。
我地D “旁邊鶴”絕對插唔到手⋯⋯

6隻貓之中2隻系條低能自己 breed,除左果隻系德國的 breeder 外,其他都系義大利 breeder
我睇個幾隻帶的貓舍名(所以大家開始明白點解 D 純種貓要有貓舍名跟)
跟住揾到個貓舍的網站,睇埋D血統書(雖然我唔系緬因貓專家,但有D野識得睇)
果2個義大利 breeder 都唔系⋯⋯好得去邊⋯⋯
都知道佢地唔會有動作⋯⋯
我地唯有希望條低能無人再俾貓佢,佢唔好再 breed⋯⋯

德國 breeder 就算黎義大利搞,都未必有乜搞作⋯⋯ :(

12 則留言:

  1. 咁只要佢個名臭晒, 就會無咁多人搵佢買貓啦!
    rumors呢D嘢唔係好易搞嘅咩?! 嘻嘻...
    而且, 貓會唔可以插手已死嘅貓事啫, 咁以後佢再參展或者再有任何活動, 都可以有D控制掛?

    回覆刪除
  2. 其實D人買貓可能唔知道(求其平就算)
    同通常同種果D唔會系自己到爆佢D乜
    但口傳就會咯。
    所以我地好密切留意9月個貓展,
    如果個 vet 系門口已經同佢開片就 呵呵!

    回覆刪除
  3. 諗諗吓, 德國佬張 contract 有寫一定要在屋內同人住, 但又冇寫如對方違反條款有乜後果? (寫了又可搵誰執行?) 咁一大堆 conditions 都係得個吹字㗎咋喎!

    回覆刪除
  4. 德國(太太,系女人)張 contract 有寫(4頁A4)
    如果違反任何一條3000歐元。
    講真果句,乜 contract 黎到義大利都無用(系我地住系到先知道)
    張 contract 的 condition 如果系正正經經的 breeder 根本唔需要驚罰款。
    因為D野基本上系一個愛貓的人”正常“都會做的野。
    佢連帶隻貓到達屋企都無通知個 breeder⋯⋯
    我自己(我可能唔正常)帶住美人,系哥本哈根機場,因為班機延誤,
    我即刻 sms 佢個 breeder 話佢知道班飛機遲2,3個鐘頭起飛,
    我會遲到達羅馬,叫佢地收唔到 sms 唔好擔心。如果太夜,會第二日先 send SMS。 我到羅馬上車乍,已經 sms 個 breeder 話我地安全到達羅馬機場 on the way home。等佢唔好擔心。

    回覆刪除
  5. 即係幾多條款都好, 得個吹字, 根本執行唔到. How about if it's within the same country?

    回覆刪除
  6. 系義大利⋯⋯打官司⋯⋯10年啦⋯⋯
    所以好多 breeder 唔肯俾貓黎義大利。

    回覆刪除
  7. 最後佢有冇貓出 show 呢?

    回覆刪除
  8. 無人講,我地問D有去果個 show 的都只系話好忙,無留意⋯⋯義大利人⋯⋯

    回覆刪除
  9. 意大利人..... 之前講到咁義憤填胸.....做就無能為力~

    回覆刪除
  10. 個個都怕惹禍上身⋯⋯ 貓會完全無動作⋯⋯ 唉⋯⋯

    回覆刪除
  11. 咁後院繁殖户就從此快快樂樂地生存下去~ >_<

    回覆刪除
  12. 後院繁殖戶繼續同其他後院繁殖戶合作生存落去⋯⋯
    羅馬一個挪威森林貓後院繁殖戶俾我唱呀唱呀唱到無繼續。緬因貓我幫佢唔到。最近緬因貓會內訌⋯⋯

    回覆刪除