2011年8月20日星期六

後院繁殖戶

天下烏鴉一樣黑,邊到都有後院繁殖戶(backyard breeder)
所謂後院繁殖戶都有幾種,



有D系繁殖場,唔系貓會會員,即D幼貓系無貓會發出的血統書。
呢種繁殖場一般D幼貓系賣俾寵物店,D貓的生活好慘。
終生困籠,無醫療,食得差,住得差,衛生環境如此,
D幼貓大部分都有病或行為問題。
繁殖場好多都成百隻貓,可以想像,甘多貓根本唔系一個受到呵護的環境中生活。
而且D幼貓基本上系“商品”賣錢,而D錢系唔會全部用翻系佢地身上。
所以如果去寵物店買貓等於鼓勵呢種唔人道的繁殖方法。


另一種就系貓會會員,但系都系揾錢,為目標。
D幼貓有血統書,但生活環境亦唔理想,
點解叫後院,因為真系系後院求其整個地方D貓住,
系甘繁殖就算。呢種 breeder 系唔點志在D貓的福祉。


7月尾的時候,同小百合系“飛碌”到 chat chat 下
佢突然 forward 個 post 我睇,佢已經系到喊到死死下。
個post 系一個 Viterbo (羅馬同屬 Lazio 省的另一個 capital city)緬因貓的 breeder post 出黎。
大意如下:
xxx 貓舍不在存在,原因星期2/3(差不多⋯⋯唔記得邊日)晚上
有人帶同受過訓練專門獵殺貓的狗入侵我的“物業”
6貓,2成貓4年輕貓(10個月以下)全部無一幸免。
包括:6貓名字分別有公有母
我地晚上10點離開早上6點發現,已經報警。
我地視D貓如仔女,那些人為求一快將我D細路殺死。
(刪掉向神的 prayer)


我⋯⋯無喊,但個腦一片空白,
其實段 post 有好多疑點⋯⋯ 所以我喊唔出。
但都仲未整理好自己的思考,第一件系我好替D貓難過,
第二我擔心佢全家,因為入屋唷!
即刻 forward 俾公主爹,佢話 Viterbo 緬因貓⋯⋯唔系我識得果個呀化⋯⋯
超⋯⋯甘我即刻刮個貓舍名個網址俾佢, 佢話系呀,系佢識得果個。
其實我唔系唔識得佢,不過無乜兩句,系公主爹同佢傾得多。
2年前佢乜都唔識得的show 同我地同一個 ring 無乜人理佢,
系公主爹同佢交流下,但大家品種唔同,交流都系D好普通野。
但我好記得(其他野又唔見我甘好記性)佢老婆話佢唔鍾意D貓系屋企,
因為破壞D窗簾,我“duk”左佢一句,甘養貓之前要捻清楚,
既然已經有貓,D死物米犧牲一下。
所以佢兩個唔系好鍾意我,我知道我系超級直,公主爹成日鬧我講野唔顧人地感受。
我點顧? 我講事實都要顧??我識得用意大利文講已經好好,
我意大利文程度無甘高級到識得兜個彎兜口兜面打人。


所以之後幾次 show 都系公主爹同佢兩個吹水,我走去做妹仔多
公主爹講我聽話呢個 breeder 申:好厭倦賣 pet quality 的貓,仲要壓價到500歐元先賣得出。
我已經 label 佢系 backyard,大佬你連睇貓都未必識得,我唔要求你識得睇血統書,追血系
但你求其買2隻有血統書的貓,成為會員,有埋貓舍名,就以為一定可以出 breed 同show quality的貓?
其實我覺得佢系唔知道自己做緊乜,有show 就去⋯⋯ 有幼貓就賣,其他就乜都唔識得。
上次羅馬個 show, 佢同公主爹講話投資左成萬歐元整左個 cat run 同入左D新貓。
但公主爹無話我知道,費事我囉唆。


整理好心情之後捻一下⋯⋯奇怪, 佢系有老婆有細路,
點解夜晚10點離開6點翻?
既然佢唔系屋企佢點解知道系有人同帶狗入屋?
點解知道D人系為一時之快??
即佢知道系邊個做??


幾日之後單野上左網上小報,當然大家就系“飛碌”系甘 forward
喊打喊殺話要揾果個帶狗殺貓的人出黎。
我一開⋯⋯睇噻D相之後系甘爆粗。
個 cat run 原來唔系屋企範圍 - 即連後院都唔系,
系離開佢屋企外一塊空地 -唔怪得佢叫“物業”!!
果個 cat run 保安設計差到離譜,一間木屋有個貓用門口,跟住一個大網整的圍欄
個圍欄系無入地(一般系個網釘死系木板或甚至系石屎之後,木板/石屎入地15-25cm)
所以 dig 起個網放狗超級容易!!
個頂⋯⋯無網!!甘乜貓都可以自由出入。
6貓,4隻系木屋(細到無狠⋯⋯完全唔合規格)2隻系外邊。
下⋯⋯你竟然可以將D 人的6歲唔到細路放系果到夜晚仲可以安心???
間木屋入面無高的地方俾貓玩, 無食物,無水!!
有個70cm高的貓樹?(但6隻貓1棵甘Q矮的貓樹???)
甘叫對D貓好似仔女??講大話真系 唔需要本錢!!
夜晚D貓系一定要入屋,佢到仲要系郊外,就算無人放狗都有狐狸!!
間屋如果有高的地方D貓可以跳上去,
雖然緬因貓跳躍能力無挪威森林貓甘好,但佢唔系差到好似波斯甘唔識得跳!!
如果有呢D設施,D貓唔會全部死噻!!!


我系甘爆粗,公主爹系甘維護個 breeder。 
我對佢印象唔好,公主爹知道覺得我偏激,唔同情佢的慘情
我同情D貓,因為如果唔系佢甘對待佢地,呢次慘劇唔會發生。
我其實唔想同我老公為個我唔識得的人嘈。
但我覺得件事情好唔妥。因為⋯⋯就算屋仔無高地方
外面個網頂系開放,點解D貓唔逃跑???
本來以為時間告一段落⋯⋯


星期日早上我俾個德國緬因貓的 breeder add左入個 group 到。
果個 breeder 我唔記得點解同佢系 friend ⋯⋯ 
去個 group 到(本來系想 leave the group,緬因貓我唔系好想參與太多⋯⋯)
點知道一入,發現個德國 breeder 系6貓其中一隻8個月貓女的 breeder
佢希望義大利的 breeder 幫手,因為佢要為隻女點死有個清楚的交代。
點解會甘???
佢貼噻D圖,佢同呢個 Viterbo breeder 的合約,出事之後的 email
個女到義大利之後同另一個羅馬緬因貓 breeder (我知道佢系邊個,但我無同佢講過野⋯⋯系公主爹同佢地講過兩句)的對話。
份合約寫明,個女要住系屋內同人一齊,俾個女一個家庭生活。(即已經違反合約)
佢問德國 breeder 要貓的時候5個月(即果胎都未出世已經接觸)日日貓個德國 breeder
但個女到義大利,連影都無,所以德國 breeder 系甘問另一個羅馬 breeder 究竟個女點?
點解佢到左唔通知佢等佢安心,同合約寫明到達之後72小時要血檢。(又系無做⋯⋯)


發生呢件事情之後的 email 中
個 Viterbo breeder 話系2人3 Pit bull (下???點解甘清楚系 Pit bull??同2個人??)
話晚上無聽到任何聲音(貓狗打交會淨英英?雖然有冷氣你唔開窗都會聽到!仲要4個人系屋,無個聽到任何聲音)
個德國 breeder 要求同個女做解剖,佢話唔得⋯⋯當日D警察走左已經埋噻落地。
甘你即唔想知道實情?個獸醫寫“死於意外”!基本上張死亡證系俾保險公司睇?
唔答之外仲問德國 breeder 要求一隻免費的 replacement
我相信系個德國 breeder 睇到呢到 就開個 group, 因為無辦法得到解釋
同呢個 Viterbo breeder 好有問題。


大家就開始對D相“深入研究”講真,我無好仔細睇D貓, 唔得⋯⋯我睇完幾晚發惡夢⋯⋯
好多都話D貓唔似俾狗咬死,似毒死多!!!
我當然就踢埋公主爹入 group ,佢最後都話⋯⋯個 Viterbo breeder 真系有問題⋯⋯
但佢的印象中佢唔系甘的人,有人系幕後軍師。


我有問我D師傅意見⋯⋯2個師傅一聽到話唔肯做解剖⋯⋯單野有問題,
兩個都覺得系個 Viterbo breeder 自己下的毒手。
理由⋯⋯我覺得佢6隻貓有傳染病。
大家系“飛碌”慶合合,條友死唔答究竟發生乜事。
突然又爆,原來條低能仲有2隻貓(又講大話⋯⋯話自己 close??)
仲要9月第一個星期參展!!!
去死唔好??我真系希望佢唔好再有貓, 佢唔應該做 breeder
好多系 group 的義大利 breeder 已經收到風,
果個 show 真系一場“大 show”
我睇義大利貓會點收科,成件事無任何動作,我真系想鏟佢!!

9 則留言:

  1. 哇~原來單嘢咁迂迴曲折!
    你之前講我都覺得就算係大仇口都唔明點解殺貓!?
    你地估佢要收拾傳染病殘局兼呃保險?

    我唔明佢憑乜可以要求德國breeder一隻免費的 replacement??? "意外死亡"並非德國 breeder嘅責任喎~ 唔通佢地張合約有啲咁奇特嘅terms?

    回覆刪除
  2. 我意大利文程度無甘高級到識得兜個彎兜口兜面打人-->如果你可以用意文咁樣鬧人, 你真係一個地道嘅意大利人啦!

    間木屋入面無高的地方俾貓玩, 無食物,無水-->呢樣真係太差! 連基本嘢都做唔到!!!

    要求一隻免費的 replacement--> 佢黐咗線呀?!

    去死唔好??我真系希望佢唔好再有貓-->can't agree more!!!

    我睇義大利貓會點收科,成件事無任何動作,我真系想鏟佢!-->可唔可以聯名投訴?!

    Viterbo breeder 自己下的毒手-->咩嘢人嚟架?! 應該話, 係咪人嚟架?!

    如果真係因為佢嘅飼養方法出現問題而令D貓有傳染病, 之後中親手毒死D貓的話, 呢D人真係唔死都無用! D貓spirit一定會返去搵佢, 爪花晒佢塊死人面呀!

    回覆刪除
  3. 薏迪,我連廣東話都未必有甘能力,我直到唔直,同甘浪費時間的事情,唔好搞我。
    間木屋系好差,同仔女一齊唔分開,好容易 opps matting!
    我有同其他 breeder 傾聯名投訴,但之後無左件事⋯⋯因為全部放假@@
    我都希望D 貓 spirit 安息⋯⋯
    郁記,張合約無寫會 replace!
    佢條低能話因為投資左好多錢⋯⋯因為隻女成3000歐元(未計算旅費,因為個 breeder 要求條低能黎接貓,唔會俾隻貓自己飛)
    ”收拾傳染病殘局兼呃保險“ 的論點系我提出⋯⋯
    而我兩個師傅都認同,雖然佢地無睇相。
    但肯定一樣就系,如果你甘快手埋噻D貓,
    甘肯定系狗咬死而你系無親眼見,無聽到,同甘多前言不對後語之後。
    加上個 cat run 個頂系無網,大家睇甘耐我個 blog 都知道義大利好多社區貓。
    所以有其他貓入左去傳染 FIV FeLV 呢兩隻致命病毒絕對唔出奇。
    又6隻貓之中有一隻有 FIP?
    我無寫上個 group 到,我相信我捻得到,個德國 breeder 無可能捻唔到。
    所以佢系甘要條低能幫佢個女做解剖。
    小百合仲睇到一段話個德國 breeder 本來要求條屍翻德國埋。
    條低能本來話無問題,但之後知道原來佢想系德國做解剖,
    即刻唔俾,話俾都得,你俾你邊2隻貓出的女黎⋯⋯
    我覺得甘爛仔⋯⋯同點解甘驚做解剖?個真相其實系條屍到!!
    我地本來唔知道有保險買,公主爹即刻 check 義大利有3間保險公司投保家居意外的果 part 系包動物!!賠償5000歐元!!

    回覆刪除
  4. 漏左寫,其實校長(2個師傅之一)
    佢睇到話呢條友問攞新貓,佢話個“兇手”依然逍遙法外,
    如果佢有新貓,系米又放木屋?佢唔擔心又黎一鑊?
    定佢根本唔需要擔心,因為個佢自己做左D虧心事?

    我寫俾校長因為校長都有緬因貓,所以佢可以通知所有佢識得的 breeder (差不多⋯⋯所有歐洲 breeder⋯⋯) 知道
    唔好俾貓呢條友。
    師傅仲絕(雖然佢唔系緬因貓 breeder)佢問我攞佢個名同貓舍名字
    black list 佢入 pawpeds 課程,同我唔知道佢仲會搞D乜 -有可能去貓會總部報警!

    回覆刪除
  5. 痴線㗎, 有乜可能知道係 2 人 3 pitbull? 如果你親眼見, 點解唔飛出去睇乜事?

    真係仲衰過普通養貓的人, 做乜嘢 breeder?

    ha, 淨低嗰兩隻係咪 clean 㗎? 一陣有乜傳染病就唔係咁好囉!!

    紅衫魚

    回覆刪除
  6. 哈哈...佢識得搵小報去報導呢單嘢, 搏有record得保險易賠D,
    大不了又放風俾小報,貓晒所有疑點俾小報,等佢哋查吓囉!
    仲貓埋俾保險添呀! 等佢呃保險咁大想頭!
    佢衰成咁, 可能佢連自己個社區都住唔到呀!

    回覆刪除
  7. 紅杉,其實好多 breeder 系呢類,
    所以一般人聽到 breeder 就覺得系壞蛋。
    我一直唔否認有呢種 breeder 存在,但有D breeder 當系禁忌
    我同一個羅馬唔同貓會的 breeder 炒左一鑊,佢系佢個 blog 到話我系spam 添。薏迪
    我地就系唔知道佢系邊間保險公司!
    大家系到等9月頭個 show 如果佢出現,將會被人圍。
    其實果2隻貓系真系假無人知道,系佢個網站無見過(甚至德國果隻都無系佢網站出現⋯⋯)
    group 入面有個羅馬 breeder 兼獸醫(但系人都話佢系有神經病⋯⋯)
    佢話9月個show 佢會出現做獸醫(入場之前檢查D貓,無問題先放)
    佢話會把關 - 如果條友同佢D“朋友”(我地懷疑的幕後軍師)出現系會場。
    佢應該通知其他獸醫齊齊釘死佢甘話⋯⋯

    回覆刪除
  8. 我估D保險公司都唔會咁順灘話賠就即賠嘅, 佢哋一定會查吓嘅!
    只要果份地區報紙肯搞吓撩吓件事, 果D保險公司應該都會察覺到有唔妥啦!
    再唔係, 你哋果度有幾多家居保險會包埋寵物入去架?
    大不了咪貓晒去咁多間公司囉!
    只係list out一D疑點啫! 又唔係講實一定係真嘅!
    邊個叫佢作嘢作得咁大呀!
    搞到報紙都有報導!
    既然佢咁不仁, 你哋亦都大可以不義啦!
    再俾佢繼續咁樣, 真係對D貓唔住架喎!

    回覆刪除
  9. 等小百合同佢老公翻黎睇下可以點搞。
    佢老公系民事律師,寫呢D野揾佢寫最好。
    因為義大利法律複雜到嘔,我地自己甘寫去
    分分鐘俾人告翻轉頭話誹謗。
    貓會果邊封公開信都系要問佢,
    系佢寫定要個刑事律師(盎狗公)寫。

    回覆刪除