2011年8月6日星期六

無知與無家教

隔離屋(5家人D屋系貼住,所以個花園系隔離),我地系中間,所以兩邊都有人。
左右兩邊其實系朋友,兩家都有細路。
一家好少少(但都系唔好得去邊⋯⋯) 另一家3個細路簡直系無家教同無知,
其實唔淨D細路連父母都系無知同無家教。

呢3個“細路”最大果個已經成16歲,中間14,15左右兩個仔加個細妹13歲左右。
大仔讀書不成,阿媽本來系整義大利手工麵條,將間鋪頭發大俾個大仔做野⋯⋯
3個細路都好鍾意動物,屋企已經成個動物園,
有狗,有鸚鵡,有鴨(唔系講笑)。隻狗日日都系屋企喊 - 因為所有人翻噻工/學,
留佢系屋企廁所⋯⋯ 我地已經同佢地講過隻狗無人系到喊。
 佢地答話唔 知道 - 當然無人系屋企點會知道?
我地其實系可憐隻狗,佢喊得甘淒涼⋯⋯

近日,中間仔同細妹系附近拾獲2隻3個星期都唔夠的 BB 貓。
問我地點畏,教晒佢地,仲叮囑佢地要帶D 貓仔去見獸醫。
其實佢兩個細路系“偷”D 貓翻黎,因為之後果日我去買野翻屋企途中見到佢地話拾到2隻貓果到個貓媽媽系到揾仔,個口仲擔住一隻好驚甘揾地方。
我即刻企定,等佢安心帶個 BB ,佢見我企定,望住我一陣之後好快甘就爬上附近D屋個花園。
因為佢望住我超過5秒,雖然都相隔7,8米的距離,我見到貓媽媽有一隻眼發白,明顯地系 Feline Herpesvirus /又稱 Feline Rhinotracheitis 俗稱 Cat Flu。 
我同隔離屋個阿媽講,D BB 過多3,4個星期要去打防疫。佢支吾以對⋯⋯
之後發現D貓仔3星期已經系佢地個花園自由走動⋯⋯附近D貓就鬼殺甘嘈。
1-個貓媽媽知道D仔系果到,2 -D貓公知道有兩隻貓仔(系兩隻都系仔)系果到 -物競天擇,D仔無阿媽保護,D貓公會獵殺佢地,多隻香爐多隻鬼。
我地已經無甘好氣,講左 N 甘多次,人家都覺得我地 多餘⋯⋯
英雄就日日趴系花園個窗前,驚死其他貓入屋⋯⋯米話佢,我都驚。

尋日有個女傭系佢地屋企系地板(個花園已經變石屎地⋯⋯ 但 Cheap 精D料唔好要洗好耐都唔慌乾淨個種)洗到鬼甘嘈⋯⋯ 跟住發現2隻貓仔跳過黎我地個花園!!
其實系美人發現(好在英雄系樓上⋯⋯唔系不敢想像),佢好興奮,
公主爹即刻走出去,dig 起一隻,跟住另一隻已經走入黎,dig 起埋佢,
叫隔離屋⋯⋯無人應⋯⋯ 我即刻去揾個紙箱俾佢兩個。
放佢2個入箱,未入屋,我同個紙箱(外)同公主爹消毒!!
都低能,你洗地洗到濕噻D貓仔當然揾地方走!
系洗都放D貓入屋,個地乾左先放佢地翻花園啦。

公主爹話⋯⋯放佢兩隻去翻被執走個位。等佢地阿媽黎湊佢地走。
我話唔得,佢2個仲細,已經稱3個星期,個阿媽應該唔認得佢兩個,
無受阿媽訓練點揾食, 附近D公貓虎視眈眈⋯⋯甘放佢地同殺左佢地無分別!!
我話送佢兩個翻隔離屋先啦,如果佢地再走過黎先算。

公主爹好無可奈何甘俾我踢左佢去隔離屋。
隔離屋個清潔女傭話唔該噻,話佢2個唔系一次走入人地花園(即另外一邊隔離屋⋯⋯)
公主爹入屋,我踢佢入廁所消毒 - 連人連衫。
佢洗到乾乾淨淨我先俾佢出廁所⋯⋯

到夜晚,隔離屋無人黎多謝或講任何野,公主爹好慶,
我話慶乜丫⋯⋯都知道佢地無知,
公主爹話無知都可以接受,無家教先激氣。
無知-D動物對佢地黎講系玩具,無知 - 我地已經講好多次應該點做都當聽唔到(其實佢隻狗5年無打防疫同見獸醫⋯⋯)
個老豆唔鍾意動物,佢系屋企隻狗要出花園, 系屋企隻狗唔可以上沙發⋯⋯
當然兩隻貓就會放系花園,之不過⋯⋯貓會爬會跳!!

無家教,公主爹送翻2隻貓過去唔系應分,最少都多謝一聲。
我話都唔駛旨意,佢地一定怕左我地又“鵝”佢地,
所以唔會過黎。
我話就算我地封好噻個花園都無用,佢地甘態度⋯⋯
唉⋯⋯唔想捻⋯⋯想快D賣出呢到走人去⋯⋯

3 則留言:

  1. 個市咁 >_< 你哋都係要等吓...

    嗰兩隻貓仔都好麻煩喎咁... 唉~~

    紅衫

    回覆刪除
  2. 以為外國嘅月亮會圓D, 點知真係未必!
    可能係仲差D!

    回覆刪除
  3. 薏迪⋯⋯義大利其實唔系好文明的國家(邊樹都有“農民”)
    紅衫⋯⋯ 希望唔需要等得耐。

    回覆刪除