2011年7月27日星期三

發現過敏元兇!

我有皮膚過敏,所以唔化裝(講真懶⋯⋯)
衣物全部都系棉。尼龍我系會痕。
基本上所有野越少化學,人造。
但呢兩年無啦啦都會起紅點同痕到死。

我一直以為系濕疹,但最近發現應該唔系,
因為點塗藥膏,唔同牌子,唔同強度都試噻,
我老公話甘似過敏多。
起紅點水泡的地方系手臂(上手臂)多,
好一到第二到就起,今次仲離譜兩臂同個身都有。
我老公開始揾料,話懷疑我對屋企用緊洗潔用品過敏。
當然第一樣就捻系洗衣液,柔順,
但無可能⋯⋯未起之前一直都系用果2個牌子,一直都無事。
如果系應該成身都有,我床單,衫褲乜都系用果D洗,點會淨手臂?

開始留意下,通常系夜晚先開始痕⋯⋯
前晚食完晚飯無耐就痕一大片紅系個肩膀到,
因為開始留意呢樣野的時候,我老公就問,最後我洗果D乜(我一日洗到黑⋯⋯)
沖涼,洗菜,洗手(我成日洗⋯⋯)洗碗(午餐通常系三明治所以無野要洗)
⋯⋯瓶洗碗用的洗潔精唔系用開果2個牌子,唔通系佢!!
都有可能系換左佢之後先開始有紅點。
老公話,甘聽日唔好用果隻黎洗碗(我有另外一瓶用開果隻牌子,因為見都差不多用完,上次見超級市場用開果隻牌子特價買定⋯⋯)
尋日改左用平時用開隻洗碗洗潔精,尋晚就無事⋯⋯
我一直都無捻果洗碗用的洗潔精有問題,因為捻,系有問題應該系對手有事先啦。
點會上到手臂同D 根本唔會掂到的位⋯⋯
試一個星期如果好翻唔再起就真系我對洗碗用隻洗潔精過敏,要睇睇乜成份⋯⋯

12 則留言:

  1. 也太難估吧 @_@ 咁都有~~
    紅衫

    回覆刪除
  2. 紅衫⋯⋯甘都要估,
    唔系一直唔好就麻煩。

    回覆刪除
  3. 所以洗碗最好帶手套,不過又要小心用裡面有棉嘅,如果唔係橡膠都會引起過敏。

    回覆刪除
  4. 我就系最唔鍾意帶手套,我感覺唔到D碗系米洗得乾淨⋯⋯
    我估就算帶手套都無用,我唔系對手起敏感,系手臂同個身到起!

    回覆刪除
  5. 人地煮婦手,你就玩上埋身添 :p

    回覆刪除
  6. 我都唔知道點解可以玩到上身!!
    我停左已經2日真系無起D新的,
    D “舊患”謝緊!

    回覆刪除
  7. 唔知由幾時開始,我洗碗多用熱水洗,唔多用洗潔精,
    遇到d碗超油時先落兩滴。

    我洗碗都唔鍾意戴手套,
    同你一樣,覺得感覺唔到d碗洗得乾唔乾淨。

    回覆刪除
  8. 我都已經系落好少,但就連果幾滴都出事!!
    貓D食具我都系淨用熱水無落野洗。

    回覆刪除
  9. 有時以前唔敏感嘅嘢, 而家敏感都唔出奇架! 不過而家多咗environmental friendly嘅嘢, 會少D古怪chemical, 咁你應該會啱用D!

    回覆刪除
  10. 薏迪,我對某食物過敏⋯⋯
    通常有是但一樣過敏(食物,皮膚,呼吸道)都會有其他野會過敏⋯⋯
    所以呢⋯⋯以前只有食物過敏,依家就連皮膚都過敏,
    將來唔知道仲有乜會過敏!
    我都系唔鍾意用 chemical,所以睇有乜替代品。

    回覆刪除
  11. 唔知意大利有無, 不過香港就有一個環保洗衣球, 可以用嚟洗衫, 完全唔駛用梘粉! 主要原理都係活性炭!
    一個球可以用唔知幾多千次喎!
    我都有用, 不過只限於果D汗濕嘅衫, 真係有污漬, 或者panties我就會用番洗衣液! 呢D要乾淨D先得!

    回覆刪除
  12. 可能有都唔奇,我試過用果實(好似印度野),
    但 D 污漬搞唔掂同硬到好似鋼板甘(點著⋯⋯特別系毛巾,真系好“直”!!)
    最後都系要用翻普通洗衣液⋯⋯

    回覆刪除