2011年7月7日星期四

好耐無講公主

睇翻,真系好耐無乜寫公主。
甘寫翻下先,唔系以為我偏心 :P
其實公主一直都好好,前日帶佢去獸醫到年檢同防疫針。
順便問埋其他問題。
次次見獸醫都會 draft 定 question list⋯⋯
因為打電話問,成日唔通,一系就無人聽(甘就梗系做緊手術)
講到唔清唔楚,甘見面就講得清清楚楚啦。

獸醫開門,
獸醫:一隻?我以為你地帶噻3隻黎添?
唔啦⋯⋯甘熱⋯⋯又塞車,反正3月已經睇過英雄同美人。
佢地兩個就要成雙成對出入⋯⋯公主無佢兩個系身邊唔知道幾爽。

公主絕育之後食唔停口,經常揾野食。
無野食佢就舔自己肚腩D毛⋯⋯所以無左好大撻⋯⋯
尋日上磅5.2Kg(11.44磅)挪威森林貓女差不多呢個磅數。
獸醫話比上次見瘦左,好事, keep 住甘啦。

問獸醫有無發覺公主呼吸聲無甘嘈?
獸醫:系呀,你地換左D乜?上次話換走水晶砂好少少,但都系仲有。
今次⋯⋯無魚佢食⋯⋯佢好鍾意食魚,但懷疑就系D魚罐頭佢有問題。
公主對某幾個牌子的罐頭魚過敏,成日舔到自己D手臂無噻毛。
就系見佢肚腩D毛無噻,忍心少少停佢魚3個星期。
換部份生肉,佢呼吸聲就正常噻。
我其實系唔知道魚定魚罐頭D飯有問題。
但貓餅都有飯⋯⋯ 但我地唔點俾D貓食貓餅。
所以其實系飯定魚有問題就真系唔知道⋯⋯

但D毛又點解釋呢?
獸醫:佢 stress⋯⋯ 佢情況你地俾佢小食多餐,有無問題?
無,我地反正系屋企開工。
會唔會系同其他貓的關係麻麻所以佢 stress?
獸醫:有可能,但我覺得佢情況唔系同其他貓關係導致 stress。如果系佢會仲神經質過甘。

都系,佢問攞食之後唔俾(未夠鐘)佢就餅埋一邊系到舔個肚腩⋯⋯
甘140g濕糧10g餅會唔會太少?
獸醫:差不多啦,你地自己就,最緊要唔好俾佢太肥,多D活動。
瘦左之後佢經常玩,好過之前好多。

防疫針問題,上次去 Pisa 聽講座,主講個教授有討論幼貓防疫針問題。
因為依家D 防疫針其實可以保障3年,所以有建議唔需要年年打。
獸醫你覺得點呢?因為我都好擔心,太多防疫針會導致其他健康問題。
獸醫:絕對同意。
甘3件應該幾耐打一次呢?
獸醫:其實2-3年一次都 ok。除非佢地會接觸其他貓,例如你地去貓展,睇你地去得幾密。
如果唔經常去,中間唔去1年,果年可以唔打。
ok ok

甘血檢呢?1年1次夠唔夠?
獸醫:夠,下次帶佢地黎先抽血檢驗啦,公主半年後先驗。
英雄3月驗過,所以明年。美人睇你地時間,佢甘細可以等2歲先開始驗。

今年2黑(我地叫英雄同美人 i neri 翻譯 2 黑)唔打狂犬病,反正2012先考慮出展。
獸醫:絕對贊成。如果要出展,我可以開張證書唔打都得呀。(個獸醫真好)
不過你地自己 mark 住,3年後要出展/出國就真系要打。
費事抽查發現佢地無打就麻煩。

我地換噻佢地食生肉同換左罐頭牌子。
我帶埋包 basic pack 俾佢睇。獸醫你覺得點呢?
獸醫望住個 pack D 英文,個腦一定好忙甘翻譯,所以唔可以即刻答。
獸醫:佢地食左有無不良反應?
無,正面反應反而多。英雄美人唔停口甘食,兩個都大隻左,D毛有光澤,無甩毛。
獸醫:你地照足9:1肉同肝比例?
唔系,系9.5:0.5 我怕太多肝會維他命A中毒。
獸醫:甘無問題啦,食生肉記得唔好俾隻多種維他命佢地。
同夏天注意衛生,食唔噻就掉。當然啦!
獸醫:另外隻罐頭 ok 公主食唔食 -
公主依家乜都食。系2黑麻煩⋯⋯罐頭唔要⋯⋯
獸醫:哈哈,寵壞左。
貓餅 Orjien 得唔得?
獸醫:無問題,聽講幾好。佢地食唔食?
美人唔點食,英雄 ok。
獸醫:甘少D貓餅仲好,難得揾到貓唔鍾意食的貓餅。

美人食成220g一日⋯⋯有無問題?
獸醫:佢食得就俾佢食,最緊要系如果佢拉肚子就要減份量。英雄呢?
佢⋯⋯210-240g 少唔少?
獸醫:差不多啦,佢有無食慾?
佢自己食呀!唔需要我用手畏。甘俾住先,佢肯食多D先俾。
獸醫:公主都系全生肉餐?
唔系,佢一半一半住先,慢慢先轉噻佢食生肉。
佢成7歲半先開始肯食,慢慢黎。
獸醫:無問題,最緊要佢無不良反應,有就換翻少少罐頭。

帶左公主同英雄D便便去驗,美人唔合作⋯⋯果日早上無料到⋯⋯
獸醫:無問題,反正一齊住,如果佢兩個無,美人都會無。
如果事但一個有就要驗埋美人。

本來想 book 同美人照心(超聲波)但我話未知道佢系米有左⋯⋯
獸醫:如果系為左知道佢系米有左照超聲波就無謂。
獸醫你誤會啦!!我系話如果佢唔系有左就帶佢黎照心呀!!
獸醫:呵呵,我以為你地同其他 breeder 一樣,一有就想照。甘等下先 book。

問題⋯⋯(又黎)Frontline 真系唔想用⋯⋯ Neem oil 英雄頂唔順。
揾到隻超聲波狗帶?work 唔 work?
獸醫:唔 work,唔好浪費錢買。
我都無乜辦法可以提供 neem 系暫時我知道天然同效果最好⋯⋯
但英雄唔用得(佢即刻紅噻俾我睇!!)無辦法。我有乜新資料會話你地知道。

公主要唔要洗牙?佢有牙垢⋯⋯
獸醫:佢唔嚴重,仲好似同上次見一樣,
我都覺得佢無嚴重到,用左 新牙膏之後 keep 住無繼續。
獸醫:佢甘情況唔再壞其實唔需要洗,洗親就要麻醉。
反正佢未需要洗,唔好洗。
針已經打左,睇噻眼,耳口鼻,心(個心好正常^^)
可以打道回府!

8 則留言:

  1. 食多食少,食乜唔食乜,
    要照顧三個既飲食都真系唔容易啊!

    回覆刪除
  2. Miss 我地系貓奴丫麻⋯⋯無辦法⋯⋯加上貓唔識得講野,
    唯有留意佢地。
    發現美人兔肉麻麻地。英雄都仲 ok
    但火雞同雞食甘耐都無問題。(因為無雞肝,所以兔之外D肉系落牛肝)
    我懷疑系因為兔餐有其他內臟所以唔 like。
    呢個星期試緊兔肉兔心同兔肝。其他野無落。
    又好似 like 翻少少⋯⋯ 定系鍾意牛肝??
    要睇定D 先。
    ⋯⋯我地買左塊白版⋯⋯日日寫每個食左幾多⋯⋯

    回覆刪除
  3. 系呀 郁記,我其實最擔心公主個心⋯⋯
    09年就系呢個獸醫話聽到公主個心唔正常嚇到我地死。
    可能系 over dose 抗生素搞到個心有問題。
    照過話有少少厚左,但 ok 先俾獸醫同佢做絕育手術。
    所以一直留意住佢呼吸同要獸醫 check 住佢個心。
    麻煩呢幾日點呀?

    回覆刪除
  4. 佢行為表現同以前差唔多,
    牙肉仍然唔夠色水,
    不過經過我家姐對我「訓話」,
    我放鬆咗....

    我其實知道治療 AIHA 係似坐過山車,
    無奈我好難放鬆心情,
    呢兩日我不時提醒自己,
    只有我眞正放低咁麻煩先能夠感受到我嘅正能量 ^_^

    回覆刪除
  5. 好開心聽到你放鬆左。
    呢場仗真系唔系一日半日會打得完。
    動物好敏感,你識得放鬆佢自然會跟住你放鬆,
    對你同麻煩都系正面呀。
    努力唷!你記得食下補翻數。

    回覆刪除
  6. 我覺得你呢個獸醫好好, 起碼佢好有心機答你嘢, 而且佢唔係只係背佢識嘅書, 係會update而家出面市場有D咩嘢! HK果D真係拍死隻馬都追唔到! Neem喎! 我肯家無獸醫知囉! 仲話餵生肉? 九成都話唔好! HK果D好多都好抗拒餵新鮮生/熟肉, 成日話唔balance, 我真係好想話佢: 醫生你自己食嘢都唔係計過有幾多protein, 幾多脂肪, 幾多vit. a,b,c,d,e先食啦! 有無營養不良?

    而且, 會考慮餵生/熟肉嘅貓狗主, 一定會睇好多相關資料架! 唔會忽然話餵就餵嘛! 當然除咗D老一輩嘅人啦!

    不過講開neem, 我之前買Azmira俾波波同架喎! 係organic架! 有無試過呢隻牌子?

    順便....
    郁記, 唔好諗咁多, 總之記住兩個(應該係三個)都要開開心心, 食得瞓得就算! 萬一真係有乜事, 自己都唔會後悔就OK啦!

    回覆刪除
  7. 薏迪呢個系第3個獸醫⋯⋯之前兩個我真系想殺左佢地!(都話我殺氣大:P)
    好獸醫好難遇上,呢個系個 breeder 朋友(英國人)用左15年。
    羅馬好獸醫無幾多個⋯⋯識得睇貓更加少。
    呢個獸醫其實專科睇 exotic animals,所以成日要update。
    Azmira 呢到無⋯⋯

    回覆刪除