2011年7月15日星期五

“飛碌”亂 tag 故事

尋日的事情,今日寫。
“飛碌”已經系危險之地,好多所謂 “friend”其實系唔知道佢系邊位。
無啦啦俾人利用亂 tag 就更加火到黎埋!
故事開始:
受害著:1. PawPeds 校長,2. 公主爹,3.小百合 4.小百合另一半 5. 羅馬英國人緬因貓配育員
搞事者:羅馬緬因貓配育員2號 - 用郁記的描述 -慌死用尿射你唔死的狗公(郁記唔該指正,大概系甘意思)因為郁記系我屋企見過呢個人。

講講大概背景,校長 breed 兩個品種,緬因貓同土耳其凡貓,本身系貓會評判(但懶到出汁,唔到要停佢牌佢都唔會揾地方去做評判果種)。佢好低調,兼⋯⋯唔系好識得用“飛碌”。由於系校長經常周遊開遺傳學/health program/研討會/講座,所以識得佢的人唔少,“飛碌”上的“朋友”名單過千,由於校長唔會好記得邊個打邊個,來者不拒的“friend”政策,有殺錯無放過,反正佢唔系點用“飛碌” - 淨用黎放下生活趣事同D相(包括有隻烏鴉卡住左系個抽氣扇,個女畏隻烏鴉食野的相之類),嘲笑下自己D貓笨樣,或D貓生日(18歲唷,當然要同大家分享下啦!)同⋯⋯玩下D無聊 game。

事情如此:
最近校長隻土耳其凡貓生做3隻幼貓。大家都登佢高興 -大家包括所有認識佢同所有凡貓的配育員(當然包括小百合同佢另一半)。受害者中除左英國人同狗公唔識得校長(無接觸過,無書信來往果種,佢地知道校長系 PawPeds -佢地用緊個 COI 計算系我介紹⋯⋯但狗公將個 database 變成佢賣廣告的手段 - 激死我!!),但系同校長系“飛碌”的 friend。其實最近我地對狗公地的行為有D反感⋯⋯包括點對待D貓,同不擇手段出位同贏貓展。

尋日校長將一張佢自己影的貓媽媽運送幼貓的相。有自己的描述(貓媽媽成日要霸佢張床)絕對系生活瑣事的態度。
奇怪在:公主爹收到通知,話狗公配育員 tag 左佢上校長張相到。tag 的人當然包括狗公,仲有其他受害者(除左校長)。我好Q慶,狗公地博出位賣廣告搞到甘醜樣,要tag 就 tag 自己算啦,做乜拉埋我老公落水 - 佢好低能以為我同我老公系同一個 account!!所以tag 我老公就以為系tag 我!小百合同佢老公都仲可以明,但之系英國人呢?只系想其他睇到的人以為系校長 tag 唔系佢 tag 自己系到博出位!!

我即刻系 msn 問校長,可以唔可以 remove 公主爹個名,校長話“點 remove?我搞左好耐都搞唔掂!!”明顯地佢好唔高興。我教左佢點 remove 後佢鬆一口氣。佢話唔明狗公想點?
我話好簡單,利用你黎宣傳。配育界所有人都知道校長系邊位,當然如果系“校長 tag 佢”就變成佢地位都超然。
校長話狗公無腦⋯⋯系 tag 都 tag 凡貓D人!佢連tag 貓爸爸個配育員都懶⋯⋯tag 佢?(踢穿佢系佢唔識得 tag⋯⋯)

呢D狗公,連最少的尊重都唔識得,系人地D相 tag 自己博宣傳,博出位就算啦,仲要拖埋其他人⋯⋯ 佢有本事 tag 校長D緬因貓丫,成日話校長D貓唔可以贏show⋯⋯校長自己系評判都唔知道緬因貓應該系點樣咩?上次我俾隻狗公睇校長D緬因貓個近親繁殖率低到嚇死佢。佢仲話甘唔得,系低但total inbreeding 唔超過25%無事⋯⋯發神經,4代6%已經叫多,校長開始做配育員的時候你連乜系緬因貓都未知道系乜啦,系中學到讀緊乍。

隻狗公仲要系律師⋯⋯ 成日扮代表⋯⋯ 先生你有 cattery 個牌4年乍,條路好長,甘已經唔肯接受新野,系甘玩埋D手段,害死你自己唔緊要,唔好害D貓同我地!好彩校長知道我地系點人,但明年佢黎羅馬做評判,狗公地就死得難睇 - 校長黎羅馬系我同其他 G2 同學搞到佢黎 - 佢就快俾人除牌,因為2年評唔夠3個展(可以想像佢幾懶⋯)所以問有無展俾佢評救翻個牌。好彩佢今年評夠數,12月應該收到邀請信黎羅馬評。我已經同個搞手講,如果校長黎做評判我唔會帶貓黎參展。費事瓜田李下。最多我叫校長黎屋企睇我D貓食蛋糕就得。

等校長有時間要幫佢搞搞“飛碌”個 setting⋯⋯佢一定仲系 default⋯⋯

11 則留言:

  1. 狗公個名其實唔啱佢,佢應該係戇狗公!冇大冇細,唔分莊閒,係咪都射尿.... 遲早有日俾隻獅子做低 :p

    回覆刪除
  2. 戇狗公哈哈哈好!佢成日系到搞 PR,
    成日 call 食飯,其實做朋友無乜所謂,
    但甘利用法就真系佛都有火!

    公主爹叫我唔好出聲⋯⋯ 因為佢地有人系貓會幹事,
    懷疑佢地想做拉齊奧地區貓會主席⋯⋯如果系,費事搞到面左左,之後難搞。
    成日約食飯都唔知道系米系到“買票”。

    回覆刪除
  3. 佢另外兩個 partners 呢?有冇同佢一齊努力攪關係?

    回覆刪除
  4. 哪你見系兩個男的,個瘦的就系委員。
    另外個女的其實唔系同佢兩個好“同路”。
    其實發現戇狗公原來唔系會員呀!
    留翻佢個底“乾淨”有乜事佢補上⋯⋯
    所以搞 PR其實系2個男的,
    不過戇狗公做“打手”個位。

    回覆刪除
  5. 話時話,麻煩最新個驗血報告有無好消息?

    回覆刪除
  6. 咁你地小心佢兩個,公主爹醒目:莫得罪小人呀!

    麻煩星期一個報告比上星期好少少,不過WBC高咗所以要食 antibiotics,冇法.... 肝酵素都高(預左),要食護(清)肝藥.... 另外獸醫開咗隻補血 supplement....

    回覆刪除
  7. 唉⋯⋯ 真系關門自己做自己野好過⋯⋯
    連 breed 貓都有D甘野:(
    麻煩有進步呀!好好^^ 媽媽真勁,繼續努力呀!!
    最後有無買到 cool pad 俾麻煩呀?

    回覆刪除
  8. 公主爹應該可以 remove 自己個 tag, 唔駛用校長 account 去 remove

    i like the name 戇狗公 XD kakaka

    回覆刪除
  9. Jessica⋯⋯其實重點系,
    我想校長 remove 所有tag。唔淨我老公。
    佢要出名揾人陪葬?甘好無辜,唔得!!
    佢已經成日去D出名緬因貓 breeder D相到tag 自己同幾個羅馬緬因貓 breeder 上去⋯⋯ 佢要出位我無所謂。我可以唔理,
    但佢殺到埋身我唔隊校長封殺佢?

    回覆刪除
  10. 戇狗公真係好戇居囉!
    其實人哋係睇到個tag究竟係人哋tag你定係自己tag架!
    邊個做果個tag嘅動作, 係自己tag自己, 一眼就睇到架啦!
    點可以扮嘢以為係校長tag佢呀?!
    低B!

    所以呢, 你都明點解果次我去布吉會咁介意啦!
    老實講, 除咗我自己tag嘅之外, 所有人tag我我都會remove架!
    tag對我嚟講, 係一個notice, 想話俾被我tag果個人知, 我有嘢想俾佢睇!
    不過而家連status都可以tag, 就唔駛tag落張相都得!

    回覆刪除
  11. 薏迪,絕對明你點解甘介意,我唔單介意,系好Q慶(都話我殺氣大啦,信未?)!
    戇狗公系到博佢自己果4500個同校長1300個 “friend” 唔清錯戇狗公同校長真正關係。因為佢知道自己有D名氣,甘 tag 法系博D唔知情人士以為校長同戇狗公好 friend(唔淨系飛碌的friend)其實幫佢洗底(佢有幾隻貓有問題)。
    超級無品。同校長會有麻煩,因為校長呢胎凡貓隻公貓系另一個 owner,佢系帶個女開車450公里到個仔果到 mate。如果個爸爸 owner 唔知頭唔知路,一定唔高興校長 tag 其他人唔 tag 佢啦!因為張相系媽媽同 BB 呀!系 tag 都 tag 阿爸爸 owner 呀化,點輪到佢呀!所以校長“唔高興” - 其實已經好慶⋯⋯

    回覆刪除