2011年7月10日星期日

飲水器究竟安全唔安全?

公主爹成日想買飲水器。
我一直都幾反對,所以一直都無呢樣野俾3個大帝用。
我知道活水貓會鍾意飲,仲鍾意玩!
我成日系驚會漏電發生意外。
雖然好多人都話安全,但一次意外足以致命。




上次羅馬展覽,美人半個大佬的主人系西班牙帶半個大佬個女黎出賽。
美人個配育員選擇新主好挑剔,真系查家宅之後先會俾隻貓跟走。
所以好多擁有 Vimmerskogen 的貓的主人都系幾好人。
西班牙夫婦出發之前系“飛碌”到問我美人會唔會出展,
我話唔會,不過會去睇⋯⋯ 佢地有D失望,因為好想見下美人。
叉開少少,系“飛碌”好多美人D半個大佬,老豆,半個家姐,阿姨同美人細妹等等親人D主人揾到我地。所以我地有保持聯絡。

我地淨系去星期日,星期五晚同小百合講西班牙夫婦會黎。
請佢地幫下忙,因為羅馬展覽無英文:(所以擔心佢地會盲縱縱。
星期六盡可能揾到佢地幫佢地翻譯下。或叫佢地上台見評判的時候話聲佢地知道。
(最後⋯⋯原來佢地識得聽少少意大利文:P)
星期日見到佢地好開心 :)好彩原來佢地系小百合隔一個 box 到乍!
交流好多,講好多關於美人半個大佬D趣事等等。
佢地俾2隻貓我地睇,一隻14歲,一隻2個月大,話系一次意外一齊身亡⋯⋯
乜意外?飲水器漏電!!下?!真系會漏電!!!
所有飲水器都有個火牛將電源變成 12V,應該電唔死,最多電到跳起。
但意外就系想像唔到,所以先叫意外⋯⋯
其實個飲水器本身無問題,原來系玩水,D水潑到個插頭,同個地下濕左漏電。

好多貓都鍾意玩水,掉D玩具落水玩。
英雄鍾意甘玩,美人衰到偷野掉落水玩⋯⋯

我另外一樣最驚的系條電線,貓鍾意玩”繩“樣的野。
我地臨上床之前都會將所有電線拔掉。
佢地走近少少D插頭我地都留意佢地做乜。
公主最乖,對電線無興趣,唔會掉野落水玩同唔會玩水。
另外2隻怪獸就要盯得好緊。

甘我不如唔好裝飲水器⋯⋯反正佢地其實唔系好飲水⋯⋯玩多過飲⋯⋯
因為無乜貓餅俾佢地,濕糧D水分足夠。

公主爹聽到之後,都唔再堅持話要買飲水器。
有飲水器的朋友(在場聽到的)都即刻系飲水器下鋪一大塊地毯同將個飲水器移位。

15 則留言:

  1. 有冇睇 Fun Fun 最近一張迪米食鴨肉撈糧相呢?
    佢有用 Drinkwell 飲水器,不過佢屋企個電插頭唔近地下,條電線由高向下,兼且佢有強力索水尿墊舖晌飲水器下面.....
    最重要係:迪米唔玩水囉,呵呵~

    回覆刪除
  2. 有見呀,我屋企D插頭全部都接近地面。
    狗唔會好似貓甘會去玩電線⋯⋯
    同⋯⋯英雄美人真系成日掉野落個水兜玩。
    一系就玩洗手⋯⋯ @@
    唉⋯⋯只可以講,唔適合我屋企個2黑。

    回覆刪除
  3. 邊個話狗唔玩(咬)電線!一隻隻架咋!
    不過上年紀嘅公貓、狗真係要飲多啲水架,
    飲水器有幫助!

    回覆刪除
  4. 我以前都一直用drinkwell架, 亦都有朋友屋企有貓有狗都係用drinkwell, 不過如果我再養狗, 我未必會拎番個drinkwell出嚟用!
    因為其實都有唔乾淨嘅地方! 始終有太多接駁位同埋轉角位, 好易起水垢! 我返工又唔會日日拎去洗!
    其實飲水器嘅賣點係活水, 同埋有過濾,
    不過我而家覺得, 活水對狗無乜大吸引, 至於過濾啦喎, 我早晚換一次去唔乾淨過用過濾咩?!
    我情願用一個大d扁d圓滑d嘅水兜!

    至於漏電, 不過講到尾, 隻隻貓狗都唔同!
    學你話事計, 本來只係電到飛起, 點知都有可能係電死囉!
    我覺得, 如果你成日響屋企, 都無乜需要用飲水器!

    回覆刪除
  5. 同埋阿芬無用尿墊舖水機架, 不過迪米唔玩水就真! ;)

    回覆刪除
  6. 郁記,哎呀⋯⋯我一直以為狗唔會咬電線添!又學多樣野^^
    上年紀公貓/狗要飲多啲水?點解淨公呢?

    薏迪
    我D其實對水無乜興趣,原兜水成日可以無飲過。
    系玩到成地濕噻就有。
    我連拖地都要佢地入貓箱!唔系佢地就走噻上剛拖左仲濕的地方!!
    仲俾個飲水器佢地⋯⋯

    講真真系睇自己情況,好似小百合甘就一定要用飲水器⋯⋯
    佢D系土耳其凡貓,俾兜水佢地即刻跳落去游!
    所以佢地用果種系就甘活水無一兜水果種。
    呢輪佢地有個游泳池俾貓游水:P

    貓其實唔應該會飲好多水,除非太熱調節體溫,
    有毛球,便秘,幫助排毛排便,
    如果飲好多水通常都系有問題,調節體溫,
    如果天氣唔系甘熱,可能系發燒或發炎。
    如果食貓餅通常都會飲多D水 -每10克貓餅要飲25克水比例先唔會脫水。
    如果飲好多水之外排小便有問題,體重系甘下降,就要即刻睇獸醫。
    一系就糖尿病,一系就腎,尿道有問題(呢兩種病都系同食貓餅有關⋯⋯)

    回覆刪除
  7. 梗有狗咬電線啦! 尤其是puppy果時呀!
    完全係見乜咬乜架!

    就咁活水無水兜?
    咁佢D活水去咗邊?
    流出嚟都要有個地方去裝住佢架?

    我諗飲水多與少, 亦都要計埋食物!
    如果係食新鮮嘢, 食物水份多, 飲水自然少D啦!
    人食餅乾果時都會飲多D水啦!
    貓狗人都係咁樣! 嘿嘿...

    貓係咪老嘅公貓先要飲多D水我就唔知, 不過狗就真係老咗會飲多咗水! 不論公乸!

    回覆刪除
  8. puppy 會變 dog;kitten 永遠都系 kitten!(6歲以後可能好少少⋯⋯)

    我見小百合果幾個飲水器得一個好細的位裝流落黎D水,唔成兜型,系磁器
    D水流出黎其實唔系好多,跟住個斜坡落,個斜坡有突炕,D貓就系突坑到飲。
    唔系系下面個“兜”到飲。
    不過小百合投訴⋯⋯羅馬超級硬水,佢已經煮過D水先倒落飲水器到。
    但都成日結鈣,個過濾換得好密,日日都洗D飲水器幾次⋯⋯
    不過無計⋯⋯佢都唔知道換左幾多款飲水器⋯⋯

    我捻系 water in-take 多少。如果食物入面有好多水分(如湯汁)夠噻有突。
    清水貓麻麻地。

    回覆刪除
  9. 咦, 你哋唔會用water softener架? 咁用hard water嚟洗頭沖涼, 仲用嚟飲咪咩都硬晒鞋晒囉?!

    回覆刪除
  10. 無⋯⋯ 所以好梗,飲用水用瓶裝水(貓當然都系)。
    我成日驚D softener 有副作用⋯⋯ chemical D野米搞⋯⋯

    回覆刪除
  11. Edith,Fun/dick爸真係有用尿墊舖水機底喎!我睇多咗一次~你去睇下佢張相.....

    回覆刪除
  12. 我曾經不過唔記得晌邊處睇過 :公貓、狗嘅尿道係窄過母貓、狗,而患結石嘅個案比例大啲.... 咁我自己推理:飲多啲水應該會好啲~
    我睇紀錄片啲獅子、老虎、豹食生肉飲血都要飲水喎 ;)

    回覆刪除
  13. 我睇 Your Cat,個獸醫本身系寵物食品生產商到工作15年
    之後自己隻貓有糖尿病,佢反思好多次,之後再執業獸醫。
    發現好多尿道問題其實同食乾糧有關。
    獅子、老虎、豹食生肉都飲水⋯⋯天氣熱呀!
    無野食飲住水先。但點飲都唔會多果隻。

    回覆刪除
  14. 郁記, 係喎! 以前去佢屋企都無嘅!
    哈哈...咁就算食生肉都要飲水架啦, 不過係飲少d咁啫!
    馬騮山果d馬騮仔食生果都要飲水啦! ;)

    我而家諗, 如果一個人, 餐餐都食乾糧, 仲要係高溫精煉過, 我估個腎都會有事!

    回覆刪除
  15. 其實如果睇家貓最原產地系非洲無乜水的地方。(之後由土耳其,同羅馬人系甘發揚光大到其他大陸)
    所以貓原本的生理設計系唔需要好少水分,主要靠食物(肉類同血)-直至現代D貓其實個設計無改動過(無進化)。
    獅子、老虎、豹食生肉都飲水,除左天氣熱⋯⋯我估系洗乾淨自己都系一個原因。
    唔洗乾淨D 獵物氣味容乜易俾其他動物以為佢系獵物/追蹤佢地。

    回覆刪除