2011年7月6日星期三

Peach Charlotte Royale 實驗品
















個實驗食譜⋯⋯其實好多野都系試試下。包括要幾多材料。
我系整左2個細,雪的時間長短睇個分別。

兩個迷你版用左2個 sponge cake
我唔系一次過整。系整左一個 step 睇跟住要用幾多料。

Sponge cake 其實好簡單,個比例系1蛋:30克糖同30克麵粉
我整餅都以健康為主要目標,唔要太甜,唔要太 heavy
不過今次就因為有 cream 所以“肥”左D。要問問大師傅有乜解救。

D sponge cake 今次兩個都系用2隻蛋。因為個模唔大,同細D卷出黎都細,好睇少少。
其中1個 sponge 用黎整瑞士卷,另一個系做D底同夾層。

Sponge cake 做法
雞蛋加糖用機最高速打10分鐘。
preheat 180C
麵粉過筲箕落蛋液,每次少少 fold in 直至用完。
鋪 cooking paper 入爐大概需要8-10分鐘。系中間個隔
如果系整瑞士卷,唔可以太乾,見個邊少少咖啡色就要好收手。


瑞士卷材料
sponge cake
果醬(今次系桃米用桃⋯⋯因為 Strawberry 已經唔當造⋯⋯)

sponge cake 出爐之後,我通常連紙卷下佢,
等佢習慣俾人卷 :P
落果醬,我鋪得好少,因為怕太甜⋯⋯ 所以卷得細D。
卷好等凍少少切片待用。

餡料
400克桃子(去皮切粒)
100克水(我懷疑唔需要甘多⋯⋯因為我無 gelatin 粉,我用片⋯⋯)
160克糖(我當然就 cut 左⋯⋯用左130克⋯⋯下次可以再 cut 到100克)
5茶匙 gelatin 粉(我用5克⋯⋯但我覺得我被騙⋯⋯應該用7-10克)
400克 wipping cream (我想該唔用 cream 有無好提議,因為太肥⋯⋯)

所有材料除左 cream (如果系 gelatin 片就先浸凍水5分鐘待軟- 所以我覺得D水我落多左)煮到 gelatin 溶(我仲煮耐少少等收緊D水)待涼,入攪拌機打成泥。呢到就出現少少問題,因為我已經系之前一日整好。
但第二日都仲水汪汪!!但我又擔心落太多 gelatin 會搞到實左⋯⋯所以都系要試多幾次睇睇個份量。
我唯有隔緊D水就用,fold in 落打起的 cream(今次好D,D cream 我雪夠佢24個鐘頭先打先打得起 - 冬天12 個鐘頭就得⋯⋯)


我其實用左6個桃。有2個系去皮切片 compose 用。
系個模到,先鋪一層保鮮膜,排好D瑞士卷之後掃 Rum
倒餡料(睇你想整幾多層)之後放桃,我唔記得預先切個圓形⋯⋯
唯有將另一個 sponge cake 切條,掃 Rum做夾層。
一路整到滿就放個底。
我做多左一個步驟,將保鮮膜蓋“面”-即個底。甘唔會系雪櫃搞到乾。
雪4個鐘頭(我呢次系唔夠。相入面果個系雪左12個鐘頭,雪6個鐘頭果個D cream 塌左少少)

13 則留言:

  1. 我屋企整唔到swiss roll, 個焗爐唔夠大, 放唔到一個扁平焗盆!
    不過呢個款式真係好特別!
    除咗peacch, 我諗chocolate都會好正!

    回覆刪除
  2. 你個爐幾大?
    珠古力⋯⋯我驚太甜⋯⋯
    我都會整但系 cookie 多,cake 好似真系未整過。
    cake 同 tart 我鍾意用水果整多:P (重要新鮮果D,罐頭免⋯⋯除左椰子,椰絲,椰汁就無辦法⋯⋯)

    回覆刪除
  3. 其實最原裝正版系 strawberry
    但好多野我唔鍾意⋯⋯如個 sponge cake 部份系我自己最 like 個食譜
    個食譜其實系左抄右抄組合而成。
    絕對系試版。不過桃唔當造之後⋯⋯要睇會系乜水果。
    10,11月應該系栗子⋯⋯m⋯⋯又系好似唔系好合⋯⋯

    回覆刪除
  4. 大家都系健康一族,我平時運動做得唔多,
    但系整野食時,都嘗試呢度減d,果度減d,哈哈。

    個蛋糕睇起黎好似個花球呢!都似個足球!@@
    齋睇都已經好正,有得食仲正啊!:P

    我都有林果whipping cream呢個問題,
    曾林過用caster cream呢做,
    唔知得唔得呢?@@

    回覆刪除
  5. 哈哈,所以我地可以博友;)
    正因為呢到減果到減,所以要試,發現有D食譜系唔可以減糖。
    減左就打唔企D蛋白@。@
    有人話佢好似個腦⋯⋯都有D似。
    有其他版本,周邊系 plain sponge,但我想整個正版睇睇。
    caster cream -我到唔知道揾唔揾到。
    我系到捻 ricortta,不過都系肥。
    有捻過用 curd 整,不過curd 雪好未必企唔起@@
    如果系custard 呢⋯⋯?

    回覆刪除
  6. 我個焗爐得18L, 好細, 因為舊屋細, 放唔到大爐! 到而家我好想換, 不過又孤寒, 佢唔壞我又唔想唔要佢! XD

    用水果做一定係最正嘅! 夠醒胃嘛! 不過你都知響HK要買靚又適合做呢D蛋糕嘅真係難! 起碼新鮮peach已經買唔到! 不過忽然諗, 芒果應該都會好正喎!!!

    朱古力我反而覺得可以OK, 因為食chocolate果時預咗苦苦地, 平時我整mousse都唔會加好多糖! 不過唯一有問題嘅應該係賣相! 成舊啡啡黑黑就未必有你呢款腦袋蛋糕咁靚囉!

    用plain sponge做? 咁會係咩嘢樣?

    回覆刪除
  7. 薏迪,買爐系投資:P
    芒果掂唷,個瑞士卷可以落芒果 jelly(未變成 mousse 之前個狀態)
    周邊系 plain sponge 其實叫 Charlotte Russe:(睇 link)
    http://gomad-ch.blogspot.com/2009/07/charlotte-russe-recipe.html
    雖然條 link 系用 lady finger,不過我都有見人系用sponge cake instead of lady finger。
    Chocolate 其實唔會醜樣⋯⋯不過 dark chocolate 公主爹唔 like⋯⋯ 同夏天珠古力⋯⋯熱死佢 :P

    回覆刪除
  8. 啊,我寫錯左,我指既系custard!^^
    男人可能對朱古力都唔系咁好,
    我屋企果個都系唔明點解我會鍾意苦苦地既朱古力。

    回覆刪除
  9. 如果 custard 加 jelly⋯⋯可能有得捻下^^
    其實系米系男人都唔鍾意食 dark chocolate 呢?
    又好似唔系⋯⋯小百合另一半鍾意唷!

    回覆刪除
  10. 我唱反調呀,嘿嘿~
    甜品係 Indulgence,
    顧慮太甜其實不如唔好食 :p
    Cooking is an act of harmonized chemistry. A bit less or more on specific ingredient(s) deviated from the recipe does not yield the same end product.
    不過口味嘅嘢,又係果句:甲之熊掌,乙之砒霜 ;)

    回覆刪除
  11. 哎呀⋯⋯我捻個“太甜” definition 系甜到好似放D糖入口 -
    其他乜味都食唔出果種。

    回覆刪除
  12. 哦..... 我以為唔係好甜都仲要減糖添 :p
    有啲人係唔係見糖就減半份量嘛....

    回覆刪除
  13. 甘我未致於cut 成半,cut 10-20g 就會,
    反正捻到個面已經有果醬(其實D果醬已經無乜桃味),
    D桃試味發現都幾甜,
    甘就 cut D 咯。

    回覆刪除