2011年6月20日星期一

貓科新生兒科學 Felino Neonatology

上一貼話走開下,終於成行。
其實系去 Pisa 參加 貓科新生兒科學 Felino Neonatology Seminar
好臨到尾先成行。

因為舉辦者系 ANFI Toscana,我系我識得個G2系 ANFI Toscana 的委員兼獸醫(專攻貓科+配育員)系 FB 話我 知道⋯⋯所以羅馬其實知道的人唔多。
我最後拉到一個,但佢成星期三先知道。臨急安排終於星期六夜晚話我知道成行啦!!

清晨6:00系羅馬北最終個高速公路出口附近見(離我屋企大概20分鐘車程)
公主爹車我到,但等左30分鐘都唔見個朋友⋯⋯收到佢 sms ⋯⋯話個鬧鐘無響⋯⋯
所以會遲⋯⋯最後佢 7:00到。(佢系羅馬南市郊)
跟住就起程,公主爹就翻屋企照顧D大帝⋯⋯唔系好捨得佢地,
但真系有需要參加多D Seminar,特別個講者系 Padova 大學教授 - 研究題目貓狗繁殖,已經出版超過80篇有關論文(國際)
10:15到達會場好在未開始(好正常⋯⋯本來話9:30開始,遲1個鐘頭非常正常 - 義大利觀念)
一半以上的人原來我識得 - 人數實在唔多大概40人左右。識得的都系 show 見過。
但全部都系住系 Tuscany - 得我同朋友兩個系 Tuscany 外地區黎。
G2 朋友當然高興 - 佢其實唔知道我系點樣,佢一隻以為我系⋯⋯西方人樣⋯⋯
因為佢系我個課程的時候,我無擺大頭相。所以佢唔知道我系亞洲人。
有D詫異,但非常開心, 我就認得佢,所以我望住佢的時候佢好奇怪呢個女人想點?
幾好笑:)
一個熊抱之後,佢就拉住我介紹我認識其他 SIA 的配育員同 Tuscany 委員,
主席我識得佢,所以唔需要介紹,因為90%義大利國際貓展佢系主持人,我成日做 Steward,佢認得我 - 我甘容易認⋯⋯唯二亞洲樣⋯⋯有打招呼佢成日唔肯叫我名,費事俾人知穿佢其實認得所有人⋯⋯。 點解我知道佢認得我?因為佢開場的時候話,好高興有2個配育員穿州過省黎參加,已經覺得個 seminar 好成功 -雖然參加人數比參加貓展少好多好多。
個 Seminar 非常有用,學到好多野,包括我個朋友-10年經驗都話好有用,好多野佢都唔知道,就算知道都唔知道個原理,個 seminar 個講者解釋得好好。
中途個 projector 壞鬼左⋯⋯ 逼住食午飯(連早餐都無食⋯⋯無相睇食乜⋯⋯我懶,只可以話 Tuscany 超級難D野會難入口,其實系幾好食,酒店自助餐23歐元絕對算平)跟住先繼續個 seminar 長左好多。


未知道我系 PawPeds 義工(其實系超級奴)的時候其實無乜人理我,
除左幾個知道我系乜水的有傾幾句。
突然發現-我俾人 label 左我代表 PawPeds -我唔知道點解甘 label 因為我只系一個義工⋯⋯
我個亞洲樣會變成睇唔到。

之後我俾人系甘拉住問,特別系暹羅貓的配育員。因為我師傅 Dagny 封公開信,我發左俾阿G2獸醫翻譯成意大利文發報。包括 G2獸醫都好多問題,所以俾人五馬分屍甘追我問 PRA 問題。
我點識得答???答到D皮毛,但深入少少已經企系到。我話不如你地寫俾我,我轉發俾 Dagny 等個資深的答好過我亂答。
有人問 PawPeds G1 ⋯
有人問我系配育乜品種⋯⋯ 全場得我一個系配育挪威森林貓⋯⋯

我地北上另一主要原因,我呢個羅馬朋友本身都系純種狗配育員,
佢系純種狗2個品種協會到湊集到資金舉辦 online 課程。
錢有,無講師,無科技。
科技公主爹可以幫手,講師就要問G2獸醫同學。
所以4個人,我-代表科技,朋友其實佢已經 pass G1 - 有錢,
G2 獸醫同學-講師召集人,加一個 Tuscany 委員 - 律師。
就地開會!!!課程有個雛形,大家分工之後希望可以實行。
搞到成18:00先離開 Pisa⋯⋯好累⋯⋯我好似未試過一日講甘多意大利文。

成23:00先到屋企見翻公主,英雄同美人。
悠長的一日,好掛住佢地。
系義大利甘多年。
第一次無公主爹,無貓陪我過生日 - 一個非常特別的生日,好高興發現好多配育員都關注貓的健康問題!好多謝公主爹可以放過我一日(如果唔系朋友陪我一齊去,佢一定唔肯過我,但安排唔到全家去 - 點搞?3貓2人3日兩夜 -為我一個甘舟車勞頓-米玩死我!)

6 則留言:

  1. 你住咗咁多年, 都未試過獨自活動?
    嘻嘻..我真係覺得好出奇!
    不過我唔知Rome嘅情況就真!

    回覆刪除
  2. 我無呀,公主爹唔鍾意我“自出自入”。
    其實系怕我有危險,連搭火車佢都可以擔心我會上”差館“
    (佢唔擔心我會入醫院,不過冶起我把火果個就會⋯⋯所以我會系差館機會大好多⋯⋯我屬於危險人物 :P)
    系羅馬市都勉強,佢要知道我幾點到邊,隨時 check 住我。
    所以有朋友黎羅馬除非 host 系屋企我可以同朋友出去,其他朋友(如郁記同 grace)
    佢都問住我幾點到,邊到⋯⋯

    回覆刪除
  3. 哈哈...危險人物! Uma Thurman?! 哈哈....
    我都要plan一個trip去Rome探吓你至得!
    不過我聽過唔少人講, 對Rome嘅印象都係麻麻!!! :(

    回覆刪除
  4. 都差不多⋯⋯個樣已經唔系好蝦果種,踩埋黎真系五行欠“炳”。
    特別系D細路(15,16歲過D)同細路扒手(6,7歲羅姆人)。
    大人我都唔會怕佢⋯⋯公主爹系成日襟住我D火:P所以成日要陪出陪入。
    Rome 其實唔系好安全。警覺性要好高。
    講真好多地區排華/排外 - 特別溫州人區,入到去覺得D眼光特別令人唔舒服。
    所以有支“盲公竹”好少少。

    回覆刪除
  5. 哈哈...你咁講, 我真係好想見吓你喎! 係咪真係咁大殺氣?
    不過, 如果我真係嚟Rome, 都一定會搵你呢支盲公竹嘅!

    回覆刪除