2011年6月17日星期五

祝願⋯⋯

希望所有朋友的4腳家人健康。




星期日“可能”行開下,未知道成唔成行。等⋯⋯ 游伴回覆佢甩唔甩得身齊齊去。
上次自己一個(無公主爹無貓跟去但美人跟我翻羅馬)出遊已經系舊年9月的事情。
今次,本來公主爹想全家(帶埋D貓)去。
結果唔成行,唯有自己一個去。
但公主爹又唔想我自己一個去!!!
激死我,搭火車乍⋯⋯ 甘都驚⋯⋯上次去瑞典搭完飛機搭火車都系甘
答曰:瑞典系文明國家,義大利唔系⋯⋯
遊伴可能開車,甘就簡單好多,汽油錢平分仲平過來回火車票。
即日去即日翻,因為對方都唔可以離開太耐 - 佢屋企都成班貓+狗+兩個細路+一個老公要照顧。
其實我可以唔去⋯⋯ 但難得機會,唔知道幾時會再有。
我同自己講,我希望好多野,但唔可能永遠順意。
公主爹覺得內疚,佢知道我好想去,但搞唔掂(佢呢兩日仲腰痛)
本來捻住放棄,但朋友話游伴都好想去,叫我聯絡佢。
但已經星期五⋯⋯都唔知道切唔切⋯⋯
睇下點⋯⋯

3 則留言: