2011年6月8日星期三

生肉餐-兔肉,成品相

呢碟系美人午餐
40g 兔仔。(肉連內臟+basic pack +水)
用 food processer 絞好肉同內臟再加basic pack 同水再絞就搞到好似嬰兒菜甘 creamy。
隻碟唔系貪靚用黎影相用。
真系我3個大帝D食具。
3個D食具唔同樣,方便知道邊個未食噻。
方便我洗,睇得到乾淨唔乾淨,同唔系金屬唔會刮花。雖然已經俾我打爛左幾隻(所以經常補倉),不過都系用翻stone ware, 琉璃,瓷器甘
有無油留底,因為我唔用洗潔精洗。熱水洗可以消毒埋。

9 則留言:

  1. 娘娘,我有幾個問題:
    - 點解用生肉,仲用埋內臟添?
    - 唔用洗潔精係怕化學嘢?
    - 咁照計狗狗都一樣咯啵?

    勞煩你!

    回覆刪除
  2. Allie,貓同狗營養需要唔同,因為兩者消化系統構造有好大分別。
    貓系純食肉獸,狗同人一樣屬於雜食(肉,澱粉,蔬菜)
    所以貓唔可以食狗糧-長期食會營養不良同有其他病。
    貓-消化唔到澱粉質-碳水化合物,纖維(如草佢地食黎幫吐/排毛)
    內臟-特別系肝,貓唔可以由蔬菜到消化維他命A黎用。
    所以只能夠靠食肝吸取維生素A。
    另一樣 amino acid -蛋白質 Taurine 牛磺酸,系心臟同腦最豐富而且貓又系無辦法轉營其他,只能夠直接從食物吸取。即直接食心,腦。
    貓成為家貓後早期基本上系自己獵食(D人養黎足老鼠)
    所以根據貓食一隻老鼠的概念黎睇,貓唔識得 BBQ D老鼠丫!
    甘生食佢地基本上系唔食D乜(胃,腸,腎)其他都會趙曬。

    煮過之後,呢D維生素同蛋白質會流失。所以食幾多都補唔翻。
    同我發現佢地3件消化生肉容易好多。
    但狗方面就要問郁記。我對狗飲食唔系好在行。
    我知道都有好多養狗朋友都俾生肉,但衛生同新鮮份量要研究研究(我未去研究⋯⋯)

    唔用洗潔精⋯⋯ 系我怪乍。我覺得點洗都好似洗唔清!!
    特別系金屬兜,我唔知道點解點洗都覺得好似有洗潔精留底。
    可能D油掛,但之用熱水洗完之後一陣金屬味。
    同我發現佢地D牙刮花D兜。所以米轉曬咯。

    回覆刪除
  3. 更正少少,貓唔系絕對唔可以消化澱粉質
    但非常少量,長期大量吸取將會做成疵肥,糖尿病,腎病。

    回覆刪除
  4. 唔该嗮!原来咁多学问嘅。
    因为我一直都俾狗狗食湿狗粮(盒装肉),不过见到呢几日有时俾d鸡肉或牛肉捞粒粒,佢食完之后见到盒装肉就拧转头...

    回覆刪除
  5. Alie 甘你要問郁記⋯⋯
    可能雪花鍾意食新鮮多過濕狗糧。
    你主要留意下佢便便系點,毛髮光澤等等之後問郁記啦。

    回覆刪除
  6. allie

    I cannot say that I have spent enough time in researching the 'perfect' diet for dogs.

    Years ago when I first met Edith and all the other doggy friends on the Net, we discussed quite a bit about the commercial dry dog food on the market. There are a lot of 'choices' but the quality is not too impressive. Especially in Europe, it's not easy to find a brand that makes their products with 'real' meat instead of leftovers from slaughter houses. The same rule applies to 濕糧.

    I really want to make home-cook food for my dog(s) but I did not read/research enough to make a balance diet. What I am doing now is giving raw and cooked human-grade meat such as chicken, duck, beef, lamb, game, pork (cooked) to Mah Fan, not every day, in combination of the 'best' dry kibbles I know of and can get hold of in Spain. I also give her bones (I always watch her chews the bones), that she loves a lot, raw or cooked. She loves the raw bloody bone marrow.

    Since I have all the time to 'take care' of Mah Fan, I check her poo poo every time and I make sure her well-being. I spent enough time with her that I can tell the minute and subtle signs of problems when there are some.

    回覆刪除
  7. 郁記,多謝你系老遠都走黎吹水;)
    乜 subtle signs of problems?有時間寫下丫,我都想8下!!

    回覆刪除
  8. 我以前都唔用洗潔精洗波波嘅碗架!
    我亦都係用ceramic嘅碗! 哈哈...

    郁記, 遲D我可以借我D"珍藏"俾你研究啦!

    回覆刪除