2011年6月6日星期一

6月6 -7週年實驗品


端午-我農曆生日
6月6 - 結婚週年,話甘快已經7年。
節目-無乜,唔系無感覺,雖然公主爹話出去食餐飯慶祝,我話想同公主,英雄同美人一齊過。
甘自己煮 - 其實公主爹煮,我就例牌整餅。

草莓-公主爹鍾意食,我其實乜水果都鍾意。

反正佢上星期買左2盒,今日我又懶得叫佢買其他野特別整。
上星期五已經用左一盒整左一個草莓瑞士卷(我
又懶⋯⋯無影相⋯⋯)因為有朋友黎食飯兼星期六去另一個朋友到食飯,所以整個大少少的卷一石二鳥:P
有D草莓汁餘下,因為我將D草莓出水(唔系煮⋯⋯切好放糖過夜)先,再隔噻D汁乾身少少先連 D cream (意大利文叫 Panna 英文系 cream ⋯⋯但唔系奶油) 一齊卷,費事卷變餅一 pet 野。
甘就用草莓汁(其實已經有糖)整 strawberry curd,食其實 ok 但個賣相實在嚇人,因為個顏色實在有D似貓糧(定我有病?)唯有加少少食物色素搞搞佢,都ok 最少似翻D可以入口的顏色。

個高的其實系“錯版”我無捻到個矮 tart ring 可以佔據甘多 cream⋯⋯唔夠cream 唯有棟起D 草莓補窿。還好個視覺效果都 ok 但食就唔知道⋯⋯因為D草莓我無做任何手腳,全靠佢好味唔好味⋯⋯

7年真系唔系好覺甘耐。我同公主爹講,你覺得我地已經結婚7年,認識10年嗎?(過多2個星期就系認識10週年⋯⋯)
公主爹答,唔覺⋯⋯甘耐咩?望下公主數數,公主7歲我地米結婚7年。時間真系過得快。
有無7年之癢,有當然有,成屋貓毛唔癢就怪。尋日先幫公主沖涼,上星期四英雄,洗走緊D死毛。聽日輪到美人。呢兩日公主同英雄已經吐左毛,系美人仲未有料到。英雄吐出黎真系好Q大堆。其實連少少食物比平時少好多,D 生肉我系打到好似cream 甘,所以佢就算有毛球,大部分生肉其實都過到D毛(D毛應該系胃到)。同D生肉其實幫到佢黏埋一齊排出黎。(點解講我7周年會無啦啦講毛球???)我應該多謝公主爹,好多貓娘娘D老公其實唔鍾意D老婆甘專注D貓(其實有D老公系妒忌D貓)。好在佢其實同我差不多 level 的貓奴。

我地成日無聊地講埋好多奇怪野,例如如果離婚D貓點算?跟我定跟佢?講完一大餐之後結論:
為左D貓,唔可以離婚哈哈哈哈(死唔死?)
又例如如果我死先,我系米要列定張清單點餵D貓?所以佢都要跟進下,公主幾點食乜,食幾多,跟住英雄同美人,邊個食先。(都真系兩個無聊精)

端午更加搞笑,系阿妹尋日同我講生日快樂我先知道。
我淨記得星期二要去買全兔俾3個大帝。因為上星期整過1K已經食噻⋯⋯星期二無 raw 佢地食⋯⋯

我自己生日其實無乜特別慶祝,無論系西曆定農曆。我系連人問我幾多歲都要計計果隻。

6 則留言:

  1. Happy Anniversary ah!!!
    個草莓塔好正,好靚!流嗮口水~~
    swiss roll,我好少整,
    或者趁暑假得閒d,都想再試下整。:)
    結婚,真系眨眼之間既事……我同我老公都快六年啦,哈哈。
    咦,原來你家三個寶貝平日都系你餵食,咁唔怪的你忙到連自己生日都唔得閒記啦……哈哈 @@

    回覆刪除
  2. Hey happy belated lunar bday and wedding anniversary even if you do not make a fuss of the 'dates' ;)

    回覆刪除
  3. d草莓撻食相好靚,一朵朵燦爛嘅花咁...
    農曆生日、結婚週年、唔離婚決定日等等,一齊祝嗮:快快樂樂!

    回覆刪除
  4. 多謝多謝各位。Miss 依家系平分少少餵,以前淨系我餵,費事餵過龍。
    所以⋯⋯我地有個日曆專寫餵左幾多。幾點餵左邊個。
    甘2個人餵都唔會出錯。

    回覆刪除
  5. 好吸引呀!strawberry底係咩?custard?

    回覆刪除
  6. 薏迪 個第系 strawberry curd 個食譜系 lemon curd 不過我用草莓汁代替(同無落糖)。Curd 系無麵粉/corn starch,牛奶。靜果汁雞蛋糖同少少牛油。

    回覆刪除