2011年5月26日星期四

生日快樂-美人1歲!



阿娘其實真系發雞盲⋯⋯以為自己打左 Princess 就甘就save 左⋯⋯
原來個“i"無打到⋯⋯手快快趕呀!

時間真系過得好快,仲記得呢隻貓蜘蛛(我地成日笑佢 SpiderCat 因為成日爬個蚊窗,掛系上面)4個月大由瑞典見到果陣個樣仲系個腦海到。甘快已經同我地一齊8個月。

睇住佢長大,同英雄成日出雙入對,好安慰。
尋日已經準備好雞腿餐今日開 party 用。
美人尋日已經忍唔住走黎偷!最後俾左D佢都仲坐系廚房張枱到等。

我唔知道佢的生日願望系乜。
我地的願望系佢健康快樂,長壽安康。

今日已經送左D祝福俾佢3個細佬同妹妹 :)
仲收到佢配育員,佢爸爸,哥哥(半個個)配育員的祝福。

美人的配育員收到美人新的相(我定期會報告同俾相佢地,今日系美人大日子當然有今日熱辣辣的新相啦),好開心,話美人D毛雖然唔系好長(睇佢同英雄就知道個分別),但佢件頭比想像中大,同D毛好有光彩。所以佢地好開心:)佢話仲記得一年前的今日佢好緊張,因為 I litter 將會出生,仲記得美人由阿媽個出黎個樣,一切一切都仲好深刻的印象,但眼前的相證明時間已經溜走,醜小鴨已經成長。

9 則留言:

  1. 美人,生日快樂啊!!越大越靚!^^

    回覆刪除
  2. 我對貓貓唔會情有獨鍾,但見到美人同英雄,實在係兩隻好靚、好靚嘅貓咪!
    娘爹有功。
    祝美人代代都好似佢咁靚!

    回覆刪除
  3. 佢真係好靚!
    搞到我手痕痕好想幫佢影輯靚相!
    最衰住得咁遠......
    anyway, 再一次祝佢身體健康, 永遠都身手靈活, spidercat forever呀! ^+++^

    回覆刪除
  4. 薏迪,多謝,等佢D毛長D先影啦(應該等到你黎義大利呵呵)

    回覆刪除
  5. Belated Happy Bday 美人 ^o^
    Wish her all the health, happiness and HAIRS, heeheehee.....

    回覆刪除
  6. no no, I'm back in Ho Chi Minh City and will go to HK for 2 days next week, back to Spain on 20/6. I have no fb access in Vietnam ar :(

    回覆刪除