2011年5月21日星期六

實在太高興

尋日第一次整成隻兔仔俾D大帝。
淨唔要D骨頭(因為我部機唔可以將D骨頭磨唔到甘幼,所以我用 basic pack)
同唔要個腎。
起噻D肉,連內臟(心,肝,肺,肥糕,腦,眼,舌頭等等)個肝已經87g D肉有成1k100g!
但無額外加肝,雖然已經買定30g 牛肝。用翻隻兔有幾多肝就算。
加左少少南瓜粉(3g 開出變15g)同60g  basic pack。(南瓜幫下排毛)
我搞隻兔仔的時候有兩條黑色鯊魚系我身邊系甘轉。
美人衰到跳上枱偷兔肉!!佢好多時候系八卦多個真系有興趣食。
甘我就切左分噻俾3個食,
美人系第一次食兔肉,開始的時候有D唔知道想點,望下我好似問食唔食得ga
但見英雄系甘食,佢有食下。公主又奇怪地食,我知道佢系唔鍾意食肝同生。
所以本來捻住佢無興趣。
搞左差不多2個鐘頭(連起肉,切粒,絞碎,混合,分裝)放入冰箱。

今日早上拎左一瓶入雪櫃解霜,
阿爹唔系屋企,我等唔切想睇下英雄同美人食唔食。
淨肉我知道佢兩個應該無問題,但撈埋D眼,肺同腦⋯⋯唔知道會唔會抗拒。
貓就系甘⋯⋯細的時候無接觸果D野會抗拒。
公主成歲幾我 introduce 生肉俾佢,佢唔要。
英雄同美人一到我已經俾生心同肝佢地食過。
因此⋯⋯英雄鍾意食生!!

我偷偷地寮左面個D已經解左霜的回暖餵。大概40g
我分左2碟,本來捻,有肝,公主唔 hu,所以俾其他野佢食。
美人食一半就走開左,(佢成日系甘,食10-20g 走去8一輪之後翻黎再食,系夜晚系睡房無乜可以8,就乖乖地食噻⋯⋯)
英雄,1年來第一次食自動食噻之後,我仲要系就甘放底隻碟佢自己走埋黎聞,
平時⋯⋯要放到佢鼻前甘衰!!
佢竟然走去食埋美人留底果D呀!!創新記錄自動食噻30g!唔需要逼,唔需要引佢!!
佢將兩隻碟洗乾淨!!
上星期D 牛同火雞生肉已經自動食,但未致於走去食埋美人留底果D,同我都系仲隊到隻碟系佢面前佢食。

公主呢,食噻自己D野之後,我留底少少系枱面,睇佢會唔會去清。
佢鍾意偷,所以擺明系試佢偷唔偷
佢真系走佢清埋!有肝佢都hu!!

甘我整定D南瓜,方便撈落公主果份。
太高興,英雄大有進展!
公主肯食生。美人應該無問題,只需要⋯⋯放佢入睡房食應該 ok。

17 則留言:

  1. Happy that they all love raw meat, especially for Totoro that eats on his own without you hand-feeding him. I bet he's going to turn into a big handsome boy with this new diet.

    p.s. I cannot access fb in Vietnam and I dun see the need to try the alternate way ;)

    回覆刪除
  2. 郁記,承你貴言。我依家想英雄肥。
    我唔用手餵之後,引同逼佢食,
    實際上佢食少左但佢系甘大。所以依家系好瘦(太瘦,仲瘦過你上次見佢,但佢個骨骼“開”左所以大件左 -D 骨頭⋯⋯)
    美人都系要局佢食多D(唔俾貓餅佢!!)
    唔緊要啦,你上 blog 都一樣。
    越南你玩得開心嗎?

    回覆刪除
  3. 的確係一個好開始!
    雖然聽落有D核突, 又眼又腦咁!
    不過佢哋應該鍾意食嘅!
    慢慢磅數就會向上升架啦!

    你買咗幾多隻兔仔? 點解會有成KG嘅肉咁多嘅?!

    回覆刪除
  4. 薏迪當我開個頭我將視覺轉向(想像影響視覺⋯⋯唔知道你明唔明⋯⋯)
    為當系開個波攞入面D jelly
    (其實仲有舌頭⋯⋯)
    眼就當我要系一個波上攞2粒波子,
    如果唔系甘我都唔知道自己點落到手⋯⋯
    小百合另一半知道系我會同兔仔開刀都問“你⋯⋯得唔得gaaa??”小百合都唔夠膽睇⋯⋯你竟然開刀??
    不過佢地鍾意的話,乜都得!!
    (話時話想介紹本書你睇,不過講貓 diet 有無興趣先?)

    剛剛英雄又自己食左成30g,甘走勢應該可以肥到正常。
    佢依家好似著左件16世紀女人D束身衣甘瘦@@(嗚⋯⋯)

    我來來去去都系買得一隻兔仔⋯⋯
    我本來叫阿爹買定多2隻雞腿,驚唔夠。因為要950g 肉50g肝。
    佢問肉店老闆,老闆話 1K肉,呢隻(系幾隻入面挑選呢隻)夠有突。
    你唔好買雞腿,2 隻腿都差不多1K,你要1K無謂翻到屋企變左2K
    你有無見過人甘做生意呢?佢地就系甘!所以信譽真系好重要!
    隻兔仔雖然唔細,我本來都好懷疑真系有1K肉??
    我起噻D肉已經覺得,隻兔真系好好肉,D肉堆到成個小山甘。
    上磅真系1kg有突!
    我屋企附近間肉店D野特別大,D雞大到好似火雞甘⋯⋯
    小百合都話佢買開(超市)系無甘好肉同細好多。

    回覆刪除
  5. 我睇呀! 你話我知本書叫乜名啦! 嘻嘻...你知我呢D人, 同貓狗有關都LIKE架啦!

    我明你話視線轉移呀! 不過點都要望架, 唔係會切親手嘛!
    我諗我去切都無乜太大問題, 不過你係唔鍾意食肉嘅人, 要handle呢D"場面", 可能會難好多!
    真係要俾個好多個叻你呀!

    一隻淨肉都有1KG嘅兔仔都真係好大隻! 好彩個butcher咁老實咋! 有呢D人咪好囉, 又唔呃你錢, 有好嘢又即時通知你!
    不過佢知唔知你係買俾貓貓食?
    我唔知意大利係點, 響香港, 如果你買D靚嘢俾狗狗食, 即係人都未必捨得買果D呢, D人就會覺得你好多餘!
    以前返金鐘, 響Great買organic salmon, 咁我又唔買得好多, 都係二三百gram左右, 佢就問我買咁少就夠? 第一次我話買俾狗狗食, 佢就話"嘩! 做你隻狗真係好好喎!"
    之後我再去買, 佢唔認得我, 又問我, 我話係呀! 買俾BB食架! 佢就覺得好理所當然!
    香港人對呢D嘢睇法好唔同!
    果時我都有諗過買兔肉, 不過香港嘅兔肉都係frozen再defrost出售! 不過其實, 狗應該無貓咁易有病! 我睇開果本whole dog journal都話, 其實D人好hesitate餵生肉, 點解? 試諗諗, 佢哋響戶外生活果時都係食raw架啦! 唔係識ba6rbecue架! 而且immune system多多少少都係train返嚟嘅! 學阿媽話事計, 太乾淨第時出街食餐飯都會肚痾呀!!! 又好似有D道理咁喎!
    問樣嘢, 點解我次次打完嘢, 撳預覽都無個security code出嚟嘅? 我要refresh個page先得喎! 次次都要copy定我打咗嘅嘢先得! 如果唔係就無晒!

    回覆刪除
  6. So far we did not go anywhere special, B showed me around the city a bit. I am still in the process of 'aclimatization', it's bloody humid and hot here....

    回覆刪除
  7. 薏迪,其實我系睇住個頭,不過我唔捻佢系個頭,
    當佢系個欖球咯。

    其實我有話俾 butcher 知道,因為之前買親俾貓食都系200g
    D 肝同心⋯⋯10g⋯⋯佢通常唔收我錢,我話唔好,多少都收呀。
    甚至幫小百合買的時候都問佢意見,話明系俾貓食。
    因為雞佢都有3種,佢話黃皮 range chicken D肉硬少少好味D,但無乜肉。
    細少少過種都系多骨頭,所以指我買大雞。
    因為多肉好多,一隻頂2隻細的好過啦。
    佢話甘貓都系要食,買俾人食同貓食對佢黎講無分別⋯⋯
    因為佢媽媽都養貓,D肉都系鋪頭 human grade 餵。

    都有人話我地俾 human grade 多餘,我地都有買D人都捨得買果D,
    不過我地當俾個機會自己享受下(其實我老公多⋯⋯你都知道我對肉無乜興趣)
    所以買多少少俾貓食,D人唔系甘覺。

    我要改改個 setting⋯⋯ 我以為已經掉走左個 security code 添!
    多謝你話我知道。
    其實 hesitate 餵生肉都因為好多獸醫抗拒。
    你阿媽好醒目,呢樣系真 over protect D 貓狗個 immune system 會無甘好。
    所以要“中庸”。

    本書叫 Your cat, Elizabeth M. Hodgkins, D.V.M., Esq
    ISBN-13: 978-0-312-35802-0
    ISBN-10:0-312-35802-4

    系小百合介紹我睇,雖然好多野我已經知道,
    但佢寫得出個道理同⋯⋯真系會會心微笑。

    回覆刪除
  8. 郁記,呢個季節香港都應該系甘上下⋯⋯
    不過你都應該就快飛香港 ;)
    忍多鎮啦!

    回覆刪除
  9. Indeed, I am going to HK this Thursday and back to Vietnam on 4/6.

    BTW, I have watched a video of Frixkies' games for cats on iPad, you guys going to do some as well?

    回覆刪除
  10. 會整,但俾自己D貓玩就算:P
    尋日睇電視報到河內隨街都有狗肉店⋯⋯
    系米真?

    回覆刪除
  11. I do not know wor..... I mainly stay in 胡志明市 centre (aka tourist area) and I will not go to 河內.... At least so far I have not seen any.

    回覆刪除
  12. 香港今日好涼呀! 今朝得20度咋! 出奇! 都不知幾舒服呀!
    至於本書, 香港書局應該就搵唔到架啦, 等我去amazon搵吓先! 都要入吓貨, update吓D資料!
    講開over protected, 今日先見到有人帶隻Bichon Frise響元朗行, 本來見隻狗戴口罩都唔出奇, 點知見佢D腳仔都全部著晒鞋!!! 雖然佢似乎都慣咗, 不過都真係鄧佢辛苦! 究竟個主人係怕狗仔腳會污糟, 定係佢自己怕污糟呢?!

    郁記, 星期四我飛泰國啦! 下星期一晚先返香港! 你隨時打電話俾我啦! 今次駛唔駛整頭髮? 因為我都要去剪吓D草, 正式換個夏季look!

    回覆刪除
  13. 薏迪,甘爽20度!
    本書我見 amazon 有呀。
    下?著鞋?誇唔誇D呀⋯⋯
    我溜貓D貓都無著鞋(我已經覺得自己好 over protect),
    系入屋就要同佢低摸乾淨,不過話時話個 pat pat 我無抹,反正間中佢地都坐下。
    抹腳⋯⋯因為佢地腳板底有毛,有時粢D泥之類就系甘 fing,
    有時候 fing 唔走我就幫下佢梭走。
    同貓會舔,費事唔知道食左D乜落肚(特別佢地行草地⋯⋯ worm 危機),
    所以抹乾淨我自己都安心少少(唔系擔心整污糟地方)
    怕污糟就唔好養⋯⋯

    回覆刪除
  14. 係呀! 星期六日一落完大雨, 呢兩日即刻涼晒! 真係好舒服!

    以前我同波波散步, 行完會抱佢去洗吓腳, 唔係我怕屋企會污糟, 我係怕佢腳仔唔知黐咗咩, 返到屋企有時佢無啦啦會舔吓腳舔吓地下, 咁就弊嘞!

    worm我反面無咁驚, 因為不嬲都會定期杜蟲, 行草地我最怕係牛蜱! 香港真係好緊要! 就算我噴咗frontline, 都要係果隻蜱咬咗隻狗, 隻嘢先會死! 咁佢有咩嘢菌, 都已經傳晒去隻狗果度啦!

    回覆刪除
  15. 薏迪
    提起杜蟲就怕怕!記得土煞12月!!
    http://romaskogkatt.blogspot.com/2010/01/12.html
    依家唔驗左便便都唔會亂黎。

    蜱⋯⋯唉 Frontline 都未必有用,反而蒜頭 ok
    朋友隻貓系四圍游果種,落田之幾次都發現有蜱(已經用 frontline)
    我同朋友媽媽講試下用蒜頭,佢整左個有袋的頸帶,每日放粒蒜頭入個袋到先放阿貓落田(佢鍾意跟朋友爸爸落田玩)。
    佢話效果好好呀!貓唔可以食蒜頭(其實少量可以,但少成 點唔知道⋯⋯)
    因為會溶血,所以逼住用 FL。但呢個方法連跳蚤都無埋。
    所以連 FL 都唔用。

    回覆刪除
  16. On the fleas and ticks issue, I can share my experience. Mah Fan has been fed with garlic and baker yeast tablet everyday for like 1.5 yrs and actually now I can smell faint garlic from her body. In combination with the repellent spray of natural herbal essence oil, it is working pretty ok. Of course I still check her coat every time after we go out.

    Remember I mentioned before that her skin is more prone to allergies with chemicals now, I absolutely do not want to use frontline anymore.

    回覆刪除
  17. 我都系覺得用得越少 chemical 越好,
    我地獸醫其實介紹左隻天然野代替 FL
    neem oil,俾英雄試,佢鍾意(最少佢唔揾地方柄埋),
    但唔得⋯⋯過兩日佢即刻起頭皮我睇>< 仲紅噻
    佢黑色地方D皮膚正常系藍藍地,所以一紅就好顯,
    即刻用 Goop 洗乾淨,幾驚佢會發炎!!
    問獸醫乜解救,佢話有D貓狗系有甘情況⋯⋯但非常少數⋯⋯
    我地真好彩,買彩票又唔見甘好彩@@
    我懷疑因為挪威森林貓本身D毛就系油,加 neem oil 油上油⋯⋯ 谷親D皮膚。

    回覆刪除