2011年5月19日星期四

生肉迷思(追加)

有乜好加⋯⋯
因為尋晚無俾美人D便便臭醒。其實都無淨尋晚,前晚都系,不過以為系間中一次,
所以無寫。
英雄同美人跟我地入睡房。

我好容易醒,少少聲都會醒。所以佢地兩個成晚乜郁動我系知道-包括上廁所我一定知道。
但唔會嘈醒阿爹,因為阿爹唔容易醒。雖然佢兩個埋金好落力,特別系英雄,
連出廁所之後都繼續埋,包括D食物,埋到D碗 keng keng 聲。
但美人D便便極臭,雖然佢已經好努力甘埋,
點埋都無用,實在惡臭。厲害到可以臭醒阿爹。
阿娘就唯有起身清理清理。如果唔系兩個都無得眠⋯⋯


美人同英雄系睡房同我地眠,公主就自己系外面,唔系大細超,因為公主食噻佢兩個D野。
佢兩個食野鬼甘滋陰⋯⋯25g 一次⋯⋯ 成晚起身幾次先食噻。食左唔系就眠⋯⋯走去玩,
玩一輪先眠⋯⋯仲要揾地方眠,
踩醒我,佢地醒目唔會去阿爹果邊揾地方,
因為阿爹成晚轉身,佢兩個知道“唔安全”所以系我果邊揾地方多。
公主就唔系,放底60g 3分鐘照鏡!!
唯有忍痛分開佢地。唔系佢兩個餓到死,公主就肥死。

但點解公主唔入房放英雄美人系外面⋯⋯
1.因為佢兩個破壞力實在太強⋯⋯絕對發生其他意外,睡房無乜可以破壞包括-無電線,無琉璃)
2. 間房點都細,佢兩個可以玩到唔記得食!!如果俾佢兩個系房外其他地方,一定早上原兜回收。

最少我依家可以眠多少少,唔需要起身差好遠。

我寫系呢到唔系鼓勵所有人都餵生肉。雖然生肉有好多好處,
特別系英雄,我依家將隻碟放系佢前面(貓食具系瓷器或 stone 碟唔系用金屬兜)
聞一輪就會自動食(呢幾日即刻清噻25g 呵呵),唔系好似其他野甘,要逼佢食(都系食得果10g)。
生肉處理衛生好重要,特別系由屠宰至肉店果段路程。
如果肉唔新鮮唔可以餵。肉店衛生唔好唔可以用。
羅馬天氣還好,唔系好潮濕,加上我地同肉店老闆溝通,邊日新鮮到達,果日早上去買,
超級市場貨色唔要。

餵食 - 我系由冰箱攞出黎放入雪櫃解霜,大概8-12個鐘頭。
之後每次食幾多,放入兜到坐熱水回暖(大概3分鐘)之後即刻餵食。
絕對唔可以用微波爐(反正我無微波爐,我好憎用微波爐!)
因為微波爐會破壞所有維生素同最嚴重牛黃酸。

食完即刻拎走(雖然有時候食唔噻,我隔10分鐘再引佢地清埋)
要花的時間同心思好多。如果無時間盯住佢地,根本唔可能餵。
我地系一日6-8餐制度(慢慢減餐數加每餐份量,英雄應該食300g 但依家食住200g先等佢個胃適應翻個份量)唔系 free feeding。
除非一日2餐制度可以做到而D貓可以一次食噻 100g(女) - 150g(公) 就無問題。
但唔系所有貓個胃已經習慣呢個份量,大概知道 100g 系上限。
已經 free feeding 開就好難,要請假2星期淨訓練D貓習慣 fix time ⋯⋯
可能都訓練無功。
我地唔系全生肉餐,中間夾罐頭,都系食完就要拎走(唔系公主走去食埋⋯⋯又肥死佢)
所以如果想轉做生肉,先自己做多D功課,同考慮自己D貓同生活習慣可以唔可以做到。
可以做 partly 唔全部,但肉的品質同處理系最大的考驗。

沒有留言:

發佈留言