2011年5月17日星期二

生肉迷思

如果有睇開我寫貓的朋友我有段時間系餵生肉(部份,唔系全部)。
後來英雄有問題(因為前無能獸醫關係,無病都俾佢搞到病左)
換新獸醫之後,新獸醫唔鼓勵餵食生肉。
擔心英雄的腸有問題。
不過問題出現⋯⋯英雄唔想食其他野,淨食貓餅。
都有試過其他牌子的罐頭,唯獨系D最差的佢竟然肯食⋯⋯

英雄其實鍾意食生,甘情況究竟俾定唔俾?
唔聽獸醫叮囑有問題就真系自己攞黎衰⋯⋯
但呢個傻仔,要日日用手餵,之後就有心理問題⋯⋯太粢阿娘⋯⋯
無阿娘就唔食,夜晚佢食貓餅之前都要阿娘摸佢一輪佢先去食幾粒之後又要阿娘陪佢去食⋯⋯
絕對知道貓餅唔好,D唔好的罐頭更加唔好,屋企煮得幾多都煮,
但生生地都有少少驚,同煮過個傻仔又失去興趣(死唔死⋯⋯)

系貓展認識多個配育員,其中一對系義大利(男)另一半系日本人-小百合,
佢地選配土耳其凡貓 Turkish Van,其實我知道羅馬有另一個亞洲人系配育員,
因為睇拉齊奧貓會晚宴的時候見相(我地通常唔去⋯⋯因為之前淨識得一個英國配育員)
2010年9月的貓展同小百合擦身而過,因為佢同佢另一半同其他人傾,
所以無去打招呼,但我地參加一日⋯⋯錯失機會
到2010年11月的羅馬貓展終於有機會同小百合傾下,
原來佢都識得英國配育員。之後聯絡多左。
好多”自己友“(非貓會正式活動,系幾個配育員自己去郊遊,飯局)活動。
可能大家都系亞洲黎,阿爹同佢另一半(我唔夠膽叫佢系佢老公,因為好似無結婚)
因為都有亞洲另一半,同非常傾得埋,所以更加老友。

同佢地好多對養貓選配方面都非常合得黎。因為凡貓的 foundation 得4-5隻,
所以開始的時候已經非常注重近親繁殖的問題,而且佢地凡貓配育員之間都非常合作。
互相交換書,網站,link 一切可以分享的都分享,
直至最近先知道原來佢地系餵食生肉!
我地去佢地屋企同系貓展都見過佢地D貓。
佢地俾埋驗血報告我地睇,話其實佢地獸醫都幾反對餵生肉。
所以無話俾獸醫知道,自己研究就餵左2年。
直至最近個獸醫問 - D貓驗血報告甘靚仔,佢地食乜?
小百合偷笑,話系日本處方呵呵。

甘我地又有D信心俾生肉我D大帝食(除左公主 -佢無鍾意生肉)
佢地好好,俾噻所有資料同一包 basic pack 我地試。
個 basic pack 已經包括骨頭,雞蛋,維生素等等。
60g 粉開236ml 水加900g肉同100g肝(切好或磨好)
分裝入冰箱就搞掂。
甘其實都好簡單,星期五走去買肉(順手幫小百合地買埋2隻兔同1隻雞,本來應該3隻兔同2隻雞,但我地肉店D兔同雞比市區買到的大隻,我打電話問小百合2兔1雞已經6Kg夠唔夠?佢話夠啦,真系大隻過佢地平時買-仲要平-當然郊區D物價系平D)

我就買左450g火雞同450g 小牛肉50g肝(唔夠膽俾甘多肝⋯⋯試左先)
到屋企,英雄同美人聞到有兔有肝,仲唔跟到我實?
我都系穩鎮少少,切好用熱水沖左一次先撈埋個basic pack
都未入冰箱,佢兩個等唔切,我就俾d佢地⋯⋯甘就食左D。

星期六送D兔同雞俾小百合,佢地叫我地順便睇佢地點整。
小百合屋企有幼貓同有隻 mix breed (佢地救翻黎)有D問題,
所以唔可以成日離開屋企,當然我地去探佢地仲好啦。

我同小百合講個食譜中有南瓜 -呢個季節去邊樹揾呀⋯⋯
小百合即刻俾埋一罐南瓜粉我地!
話佢地通常都訂多D,因為義大利郵遞非常差,
上次訂貓奶遲左,D幼貓無奶2日!
所以以後都訂多D

佢地整得仲高級,有台絞肉機,其他材料唔系一包搞掂。
好多瓶瓶罐罐。
因為佢地連骨頭絞,所以個 basic pack 用唔著。
小百合另一半示範我睇點切兔仔,邊D要邊D唔要(唔要的淨系個腎,其他連頭連眼都要埋)
邊個部份邊隻貓鍾意食,所以唔絞碎,切粒。
其實佢地連洗都無洗隻兔仔⋯⋯
D 貓就系切的時候不停系廚房附近問攞食呵呵。
我話美人同英雄都等唔切要雪24個鐘頭⋯⋯
佢話,其實唔一定要雪24個鐘頭。
貓對細菌能力好過人好多,所以佢地都好放心就甘俾。
因為買的系全兔同全雞,越少切口系肉店越少機會有細菌。
所以佢地一買就買全體,屋企環境細菌點都唔多(除左D貓自己D細菌)
切好其實已經可以俾,叫我下次唔好買切左的,
甘就唔需要用熱水沖。

佢地間中都會用 basic pack,同D南瓜粉等,
以後可以一齊訂,一包過送去佢到(我到就免⋯⋯10世都唔到⋯⋯)
甘去貓展點算?D 生肉唔帶得甘遠?
有罐頭,俾左罐我地 -都系 internet 買。
美人食,最奇怪系英雄肯自己食!!
所以唔該下次訂順手入埋貨俾我地!!

午飯佢地系屋企整埋請我地食 :P
阿另一半同阿爹一樣非常鍾意入廚,而且整得好好味!
好難得揾到一對同我地甘“臭味相投”的貓奴才。

英雄同美人食左幾日生肉+罐頭,少左好多餅

英雄對生肉當然無問題,美人最初麻麻,但見英雄食得津津有味佢又要搶黎食。
甘就食埋

暫時無乜問題,仲即刻重左。
大小正常(當然D 大大細件左無甘臭)
少左餅其實美人唔肯,但我就唔俾,系阿爹先會俾(所以俾佢激死我)
食生肉之後果餐佢地早D餓,可能消化快左所以餓得快,
變相其實食多左。終於明白點解小百合隻大仔可以一日食300g生肉餐!

公主呢⋯⋯掉噻D肝出黎,食左D,不過佢食的話,我要加好多南瓜俾佢。
因為佢唔食得甘豐富的蛋白質。不過南瓜又唔知道佢食唔食⋯⋯
等星期五有新鮮肝同兔仔,再整睇下點先!

2 則留言:

  1. 噢! 好羨慕你遇到一對同你哋興趣咁夾嘅朋友呀!!!
    咁樣先可以互相交流同研究! ^^b

    咁其實"另一半"話貓最鍾意食邊一part呢?
    有d我唔係完全明, 係咪即係除咗貓貓最like果part,
    其他肉就連骨絞碎?
    以後餵嘅時候就只餵"骨肉"+肝?
    咁點知骨肉比例呢?
    basic pack響幾時先加? 南瓜粉又有咩用?
    可唔可以影d相嚟睇吓呀? 哈哈...
    我太八掛啦!
    不過你知我對canine nutrition好有興趣,
    推而及其他, feline nutrition都想知!!!

    回覆刪除
  2. 甘我要介紹下佢D貓
    大仔(英國),大女(英國),細女(瑞典),阿孫(大仔同大女個仔),超大女(mix breed)
    大仔鍾意D嫰肉,兔扒,大細女都鍾意大腿有筋果D,越咬口越好,阿孫1個月大,未知道鍾意邊 part,超大女無乜意見。
    佢將D兔扒同大腿咬口果D切粒,其他就連骨頭(包括個頭,舌頭,肝,心,腦一齊絞碎)
    所以佢地買全隻,有兔同雞,兔的骨頭同肉比例同雞唔同(多D骨頭)。互相平衡一下。其實個比例應該 ok 因為同一隻動物,等於食一隻老鼠連骨頭都食埋(包括其他野呢)
    肉同肝的比例細9:1。通常同一隻動物無甘大個肝,所以佢地額外買少少雞肝補數。但我就擔心呢個比例肝太多-Vitamin A 過多,積聚變成過量就有問題。所以自己減左D。雖然所有食譜都系呢個份量,但我都系減少少好D。

    Basic pack 系好似我甘,無機器磨骨頭的時候用。
    因為個 pack 入面已經有骨粉。
    同可以超級懶,連雞蛋同維生素,Taurin,油 都唔需要自己量黎放,
    只需要切好(或絞碎D肉同肝)
    個 basic pack 加水撈埋D肝肉醬就搞掂(我上次無絞碎,因為英雄鍾意咬)。

    南瓜粉 - 有D貓如年紀比較大,唔可以承受太多蛋白質同鈣質 -過量。
    所以用南瓜稀釋蛋白質同骨頭份量,所以食的重量系一樣。
    但無甘 heavy。
    同英雄地成日有毛球,加D南瓜幫佢地排毛。

    哎呀⋯⋯無影相⋯⋯成手都系肉仲要快手搞掂入冰箱。
    我 send 條 link 俾你啦。

    回覆刪除