2011年5月2日星期一

勞動節都過埋⋯⋯無 post?

系⋯⋯忙⋯⋯到⋯⋯顛!
博友都可能發現我少左去人地屋企留言。
但我系有日日睇,但無留乍。
有時間會補數。

15 則留言:

  1. 我唔忙都冇出 post 喎..... 係冇乜 mood 囉~

    回覆刪除
  2. 甘⋯⋯你花粉症抗戰中(雖然比以前無甘辛苦但都辛苦呀)當然無 mood 啦。

    回覆刪除
  3. 唔關花粉症事..... 係思緒不寧啫....

    回覆刪除
  4. 娘娘,乜嘢係‘倒數’?
    郁記,唔使驚,有人陪你...係我也!可能唔同起因,但後果同一樣。

    回覆刪除
  5. “倒數” - 倒計時,仲有6星期,仲有5星期乍,仲有1個月乍甘倒數D日子。
    我成日都系甘,因為成日追 deadline
    依家就系倒數 G2 呢班幾時完 - 仲有1個星期乍!!(如事者已經9星期過去了)

    回覆刪除
  6. 咁唔知郁記點倒數啦,我如果要倒數,就要由‘玩完’個日開始倒數...

    回覆刪除
  7. 甘又唔需要搞到”玩完“果日,
    簡單地如雪花生日,自己生日,結婚紀念日,下一斑中文甘都可以啦。

    回覆刪除
  8. 我倒數細妹&細佬來西探我之日 (16/5)、我飛去胡志明市玩之日(19/5)、順便返香港幾日(27/5)....

    回覆刪除
  9. 哈哈~娘娘呢個 busy post 變咗吹水 post :p

    回覆刪除
  10. 吹水好呀,我間中都要透透氣⋯⋯反正有時候 rendering D 時間做左呢同露之後仲有幾分鐘吹下水(中文一下)

    回覆刪除
  11. 我都想吹埋一份呀!
    不過公司部機個IE唔知咩事,響呢度留唔到言!
    而家忍唔住用唉瘋先得!
    郁記,咁你今次會唔會返香港?

    回覆刪除
  12. 哈哈哈 等我估左一陣先知道乜系“唉瘋”
    奇怪我無特別 set D乜⋯⋯無理由留言唔到@@

    郁記,27/5到香港,幾時翻西班牙?

    回覆刪除
  13. 咦,又睇過龍添!明明寫咗又問!
    咁我都仲趕得切同郁記食個飯喎!
    上次都無機會食晚飯!

    回覆刪除