2011年4月21日星期四

復活節快樂!



臨急臨忙趕到隻*蛋*出黎,
恭祝各位有個愉快的復活節假期。
點解甘趕⋯⋯
其實系2日前我老師突然提出要玩下。
G2 瑞典文果班,所有人,包括課程指導 (course leader) 同課程參與的同學們都要畫蛋慶祝復活節,個題材系貓的斑紋,G2-EN 因為星期二先發出通知,所以可以自選 EMS code 畫。我地賣大包,提早開最後2課,等D同學可以早D安排點做所有論文。
但⋯⋯ 隻復活蛋個 deadline 系星期四!!
得2日⋯⋯我系課程指導⋯⋯無理由甘樣衰唔交貨。
屋企淨翻一隻雞蛋(2隻鴕鳥蛋唔搞住⋯⋯甘大2日一定唔掂)即刻清理好隻蛋(用針筒系非常快同乾淨,不過唔系吸出黎,系打氣入隻蛋逼D蛋白同蛋黃出黎),coat 層 gesso 等一晚,尋日開始開工搞個背面。我之前其實都有畫過,一系唔上色,一系就一路畫一路脫色!所以今次精, coat 層 gesso 用油彩好過。
今日已經交左 :P 雖然隻蛋未乾,但影相交都勉強可以⋯⋯ 油彩最討厭系反光,影相好難搞,同失真好多。但我又唔想用水彩⋯⋯所以都系油彩。

11 則留言:

  1. Chris Sir 你講開又真系幾似,哈哈
    可能我都系太耐無食,所以下意識都畫左出黎呀!
    復活節假期愉快;)

    回覆刪除
  2. 一隻細雞蛋,一件大作,唔簡單!
    去邊度‘復活’呀?

    回覆刪除
  3. 多謝 Allie
    系屋企過,老爺奶奶去山上間度假屋過節。
    星期六,日都系屋企。
    星期一約左D breeder 朋友午餐聚聚(又系我做說客的時間呵呵)

    回覆刪除
  4. 隻蛋好特別!^^
    我林起小學時上美勞堂做復活蛋,
    老師教系隻蛋兩邊篤兩個窿,再吹d蛋液出黎……
    復活節都無咩特別節目,
    一來呢日系公眾假期,超市舖頭都唔開門(旅游區除外),
    天氣仲好凍,花草都未長出黎,無乜野睇,咁唯有執下屋啦。

    回覆刪除
  5. 我⋯⋯系幼稚園的時候第一次整復活蛋⋯⋯
    我試過吹D蛋液的時候吹爆個蛋殼 @@ 呢次整有針筒幫差好遠。
    我到都系差不多⋯應該連旅遊區D店鋪都唔開。
    但餐廳會開(但貴好多!!)所以都系屋企算。

    回覆刪除
  6. 我真係未諗過可以用針筒"吹"D蛋液出嚟呀! ^^b
    真係好靚!
    哈哈..你係畫美人定係英雄呀?! ^+++^

    回覆刪除
  7. 薏迪⋯⋯ 系我老公提議用針筒:P
    因為2個窿我都開到好細(其中一個大少少,另一個真系針甘細),方便我填翻。
    佢見我吹甘耐都淨得兩滴,話不如用針筒吸,吸就吸唔出,反而我打氣就快。
    唔系佢兩個:P,系小美人或小英雄 ,
    如果佢兩個生的話,有機會系甘樣,但百分比非常平均⋯⋯
    有1/16 機會系好似隻蛋個顏色同斑紋(個斑紋系美人,白色系英雄,但尾端個白色應該無,因為英雄條尾無白色)。

    回覆刪除
  8. 第時生咗, 真係要拎番隻蛋出嚟睇吓有幾似至得!!! ^^

    回覆刪除
  9. 尋日聚會有冇成果呀?

    回覆刪除
  10. 薏迪 ⋯⋯ 1/16⋯⋯ 一胎正常得4-6隻(我望就望得4隻一下,唔好一隻就夠)中的機會幾微渦老友⋯⋯

    郁記,有D D D 成果。俾我“毒”左的依家更加中毒。未毒到的,扮無野:P 但應該俾我“吉”中左。

    回覆刪除