2011年4月9日星期六

獸醫唔一定有腦!!

今日系 Yahoo answers 到睇到有人問:(翻譯義大利文如下)
我有一隻兩歲的母貓,我個獸醫話由於我隻貓體型比較細,叫我揾隻體型大D的貓黎配種。
請問有無人系羅馬有挪威森林貓或緬因貓可以用,要有 FIV,FeLV -ve 驗血證明。
最好系白色籃眼。我好想有一胎玩下。
睇完,我寫左鬧到佢死!!!
1. 成日話流浪貓問題系配育員的責任。唔該自己睇下,有幾多人系到自己繁殖!
2. 你生一胎玩下?有無捻D細的將來會點?生左你送俾人定賣?D貓去到新屋企有乜問題你系米帶佢翻自己屋企,如果唔系,你系米等人掉佢出街成為流浪貓?
3. 個獸醫絕對無腦,母貓體型小,揾隻大的公貓配,D細的如果體型大,母貓生唔出要開刀!!知道唔知道對個阿媽有幾大風險?!!!
4. 個獸醫鼓勵人私下繁殖⋯⋯另一絕對無腦之作。
5. 白色籃眼,貓會指定一定要有獸醫檢查兩邊耳朵聽力正常才可用作選配用。你求其揾隻如果系聾的生出黎的白色籃眼有50%機會系聾!
製造流浪貓問題的唔一定系配育員!我識得幾個人都系自己系屋企俾D貓生,生左送俾朋友,但你可以有幾多朋友接收5胎-25隻貓?到第6胎所有朋友屋企都爆滿,問我要唔要?!因為有D朋友遺棄左D幼貓?下!!甘你仲系甘俾你D貓生???依家黎問我?你唔好去死!!

4 則留言:

  1. 八下有冇下文:有冇人回帖反駁或帖主發爛渣呢?

    回覆刪除
  2. 無,停噻,本來有人話有貓,但唔系羅馬,或系羅馬但隻貓體型細,
    我貼完之後好多人俾個 good 我,之後無人貼話有貓。
    個帖主無回應呀。
    所以大概知道呢種系風氣,私下繁殖,最離譜系個獸醫!!
    佢甘鼓勵法,其實最後佢自己有經濟效益。

    回覆刪除
  3. 你講得啱架!
    其實最大問題係果D一知半解嘅人去私人繁殖囉!
    睇到呢D人, 真係會氣頂架!
    不過我唔知外國VET係點, HK果D我相信都唔會叫個貓主唔好拎隻貓去配囉!
    我覺得獸醫對呢D事好麻木架!

    回覆刪除
  4. Vet 有好有唔好,呢個甘做,即系繼續有貓俾佢睇 - 收錢。
    隻貓生唔出要開刀 - 又收錢,
    隻貓有問題,開刀生的時候順手絕育-又收錢!
    有羅馬配育員問我,我個vet 開唔開避孕藥紙(延長母貓叫春時間 -要有醫生紙藥房先可以俾貨)
    我話我個唔開,最後佢問到另一個話佢個vet俾紙買藥,好多人揾⋯⋯
    多人睇就自然多收入⋯⋯
    但系米所有母貓都可以用呢種藥??系米系配育員揾佢都開。
    如果系,即攞D貓黎搞飛但漲自己荷包!!
    有朋友帶自己隻公貓去絕育,個獸醫話佢甘靚,絕育浪費渦(??!!)
    我朋友系救隻貓翻黎,佢話唔好搞,絕育了事。
    佢話個 vet 好好,可以介紹俾我,我話多謝,米搞!!

    回覆刪除