2011年6月27日星期一

廣東話⋯⋯

今日 click 條 link 聽廣東歌,已經唔系D乜近期作品,已經系張國榮⋯⋯
竟然發現我聽唔明!!! 我要揾歌詞睇先知道唱乜⋯⋯
廣東話聽力有問題都唔系今日先發現,其實都知道一陣,
一直安慰自己⋯⋯D 新懶音我聽唔到唔出奇⋯⋯
但今日聽哥哥舊歌都有問題,我覺得問題有D嚴重⋯⋯

7 則留言:

  1. 咁你多d同小樓子煲下Skype電話粥喇!用廣東話喎!

    回覆刪除
  2. 哥哥嘅歌唔可以唔識聽架! ;P
    不過你咁耐無講真係會有影響嘅!!!

    回覆刪除
  3. 其實系好耐無聽⋯⋯講就更加⋯⋯
    我本來以為系近代(10年)D 新人有懶音D個我先會有問題⋯⋯
    點知道系聽力衰退⋯⋯ :(

    回覆刪除
  4. 唔係聽力衰退, 係唔習慣啫! 即係好似我太耐無講無聽英文, 聽同講都會差咗一樣之嘛! 聽番多D就會好D架啦! 響澳洲住果輪, 都不知幾流利呀! 嘻嘻...

    回覆刪除
  5. 都系時候聽下香港新聞(上次聽到一舊雲⋯⋯)

    回覆刪除