2011年12月24日星期六

聖誕新年快樂


轉眼7小福就快9星期,時間真系過得好快。呢7個星期實在太忙,
忙7小福合群期應該接受的訓練。跟住美人又發情⋯⋯ 英雄超級緊張(因為與愛妻分離)。

搞到一頭煙,還好,美人終於結束17日的發情(系平時的雙倍有多!)
7小福第一次坐車,第一次見獸醫,打防疫,一切都好好,便便檢驗無蟲蛋(無需要杜蟲)
英雄尿尿報告 perfect,獸醫都好驚訝,點解美人都仲有奶,
點解D BB 無蟲,點解爸爸尿尿報告完全無問題,
D BB 坐車無喊,佢開個貓箱見到D BB zzzz 到鬼甘鯰,見到獸醫鬼甘開心玩到唔想走。
一切一切都令獸醫覺得 - 配育員有真心愛貓同為斂錢而做。
獸醫仲特別幫D BB 影相。
新主方面,我地拒絕左好幾個,依家只有一戶人家將會系 She's the one 同
Shirley the Black/Shere Khan/ Suu Kyi 的新家。
其他等放假後,有人問先算。
今日收拾行裝,明日全體出發到 Tuscany 過新年。
我連部絞肉機都 pack 埋⋯⋯我知道我變態⋯⋯成車85%野系貓用⋯⋯
人得1袋衣服同D洗潔用品。
但情願辛苦少少,等D 細路習慣出門坐車(今次3個鐘頭)
唔會俾煙花炮仗等嚇親,攻親(特別系公主)
所以聖誕走佬!(我最開心,唔需要見巴渣!XDXD)

4 則留言:

  1. 祝你全家10口旅途節日開開心心!

    回覆刪除
  2. What a lovely family! :D
    Have a nice and safe trip!! Happy New Year! ^^

    回覆刪除
  3. 祝你2012事事順利, 全家開開心心, 健健康康啦!

    回覆刪除