2007年11月6日星期二

嚇病記(下集)

唔好意思,甘遲先上返來,由于”度假“后有太多善后工作要處理(特別是工作上的麻煩事),今時今日都仲未upload D相片…… 不過想開始寫寫, 如果唔系,就懶根繼續生就會寫唔出嘢……
上文提要,我返香港同上北京之前病咗一餐,事由”羅馬的中國領事館“ 開始,要返到黎,無穿無爛先敢大大聲聲講出黎發生咗乜嘢,搞到”嚇病“……
一直對中國的領事館無乜好感,可能系系北京的時候,已經”見識“過D官點對香港人,所以就更加有顧忌。
今次去領事館,系因為公主爹要上北京,所以一定要攞個簽證。9月27日其實已經特登上羅馬的中國領事館個網站到睇睇邊日佢地開始十一放假,甘好自然地就寫10月1日到3日。甘又好自然地9月28日(星期五)就快快手手走去搞個簽證,個日公主爹仲特登請咗日假去搞。點知我地架車差不多到門口,有兩個好心的同胞系路上(可能見到都系同胞)就大大聲聲喊我,話領事館今日休息,唔系阿化……明明寫10月1日到3日放假,今日先28日……點知到門口,真系無開,連張紙都無。公主爹唯有按鈴問辦簽證要點搞,條友仲搞笑,話”你10月3日早打電話黎問開唔開啦,我唔知道啵……“吹漲……
10月3日,我無打電話去問,由于屋企離領事館遠,所以就一路坐車就一路打電話去問,點知個電話唔通,另一條線仲無埋……公主爹就好擔心我白走,我話,點都要試試,如果唔系就去香港先搞個簽證,佢又唔放心,甘就唯有我去辦啦,公主爹就要返工,所以半路就分道揚鑣,我自己去領事館。
去到門口,其實原來有2個門口……個”靚仔“門口系唔會開咖!旁邊有個”窿“型的門口,我見到有人出入,就走去過邊,費事按鐘問。門口個到有張告示,不過的中文……28日到10月2日休息,你班XX就咪叫人10月3日早打電話問啦!怒一入到去,凈見到好多中國人,得個兩個柜位,想問都唔知點問,因為太多人打嘥蛇餅又亂……兩個柜位做乜嘢?凈知道唔系做簽證個咯!因為寫住其他嘢,但中國D嘢,點知到吖……因為成日都無邏輯……唯有逼過去,問個位同志可唔可以俾我發問一個問題甘大把,還好,個位小姐俾話唔所謂,但同時佢又問個職員嘢,甘其實系咪俾我問咖?唔知,唯有硬住面皮大聲D問啦。個職員……其實如果佢唔系系個琉璃罩入面,都唔知道佢系職員,因為無牌,又無制服,無識別咖,我仲開始懷疑,究竟系咪領事館呢?瘋因為我入到呢到,都無見過有守衛或者警衛啵,支中國旗呢?是但啦,問咗先,個答案系幾好笑咖。”辦簽證?意大利護照嘛……您見到哪條隊沒有中國人的就是了!“哦……甘我去排,咪要笠住個頭?瘋如果唔系下一個黎問,見到我排隊,咪以為個條唔系做簽證?!
搵到條好多”鬼“的隊,最后個個系位意大利女士,我就問佢”請問系咪排做簽證要排呢到啊?“佢有D詫異甘答我,”系啊,你要做簽證?“我話系幫我老公做,我老公系意大利人,佢就笑笑口喇。我又見到佢手上個張 form 同我系網上down 落黎個張唔同樣,就多口問佢,點解佢張 form 同我手上個張唔同,佢問我攞我個張黎睇睇,”啊,你呢張系網上down 落黎的舊form,9月1日,佢地改咗張form 阿,不過佢地無系網上發張新form,你快D去前面(有成30個人排緊)攞張新form 填咗先啦。佢地系9月1日起價添,加成倍,搶錢。“嚇 甘我就走去攞張新form 填啦,填到最后,要申請人簽名,如果唔系要寫系邊個代辦,系呢個時候,就又麻煩個位意大利女士,“請問,呢欄點填呢?”佢就細細聲同我講,“你扮你老公個簽名就得咖啦,佢地唔對護照個簽名咖,我地旅行社都系冒每個客簽名咖,無辦法啦,如果唔系,攞唔到個簽證咖”瘋 甘都得!我唔想嘥幾個鐘頭來回攞公主爹個簽名,唯有“冒簽”啦,好有犯罪感,好似小學生冒家長簽名feel……
排咗差不多2個鐘,突然有個阿伯攞住個黑色的垃圾袋好急地走黎走去,突然間個腦有個神經病的問題,我自己問自己,如果個個袋入面系炸彈,會唔會一鑊熟!因為到現時為止,真系無見到1個守衛,又無人檢查過每一個入黎的人,同佢地帶D嘢…… 果刻,我心跳的好快,加上入面好多人同好熱(其實有D臭添),開始覺得喉嚨有D熱同漲……就系呢個時候,有人系后堂大叫!叫停咗個個攞住垃圾袋阿伯!個阿伯拎轉頭,笑笑口,話要攞D制服去洗……原來個阿伯系守衛……班守衛無干凈制服所以……我見唔到有守衛……瘋最精彩的部分依然在后……
差不多凈番10個人左右就到我,比較可以睇得清楚D間做簽證的“大廳”。兩個柜員系入口左邊,其中一個仲要負責收錢……右邊有一張長桌子,大概1米8 左右,有個意大利阿伯坐系個到,中間的空間就系用黎排隊,但最令我注意的系,個意大利阿伯旁邊堆滿咗好多passport(大大話話都有成好幾百本),大部分都系紅色,不過間中有D其他顏色,好似系……美國passport 啵。愕個阿伯間唔中會走開,跟住有另外一個意大利阿伯問佢,“我上個禮拜做個D搞掂未?”果個阿伯答“你自己去搵啦,我唔覺眼啵”……跟住……另外果阿伯就開始系個對passport 里面搵!個堆passport 系做中國簽證咖!!!你唔好話俾我知,乜人走過多可以搵佢要搵個本passport!!!我接受唔到呢個“事實”。愕有時個阿伯走開,我都見到有人自己去個堆passport 到搵愕。跟住……果個意大利阿伯問我,“你系咪個人申請中國簽證啊?”我答“系意大利護照個人申請”,佢叫我過去佢個張長桌到,攞住本passport,個張申請表同個張旅行社的預訂單開始工作,“你要快證定普通?”,我答“普通得啦”,跟住俾張收據我,“你下個星期三返黎,去交30歐元費用就可以攞個簽證喇”,……佢系大使館職員黎咖!!!愕佢就將公主爹本passport 疊上個堆passport山上。“下一個,你系咪個人申請中國簽證啊?”,我望住堆passport 好驚會唔見咗阿公主爹個passport,好驚好驚,果個阿伯見我未走又問我”有乜問題啊?做完喇,你走得咖喇“……我全身僵硬,依然好驚好驚,我突然好唔舍得公主爹本passport,但我又唔可以攞返……唯有求神拜佛千奇咪唔見,仲要搞掂個簽證……哭
就甘樣,嚇咗一大餐……返到屋企就發燒……

多謝各位姐妹問候,我返到羅馬之前都唔想“揚”出呢件“恐怖”事件,系中國工作幾年后,我會警惕呢方面的事情,好驚系出入同系內地會有危險,所以到依家先寫。加上公主爹已經決定唔會去中國大陸,所以就可以好開懷同大家分享。如果是中國的同志看到這篇筆記,請不要誤會我“貶”中國,我只是感覺到中國要改善的實在太多。領事館在外地,在外國人眼中的一個標準,如果不希望外國人看扁中國,請由領事館開始做起。一切所做的“表面功夫”例如,多多規范入境和加簽證價錢(意大利護照6個月內一次入境簽證由16歐元加到30歐元)只會令人反感,只會令人想起,明年奧運,中國趁火打劫……

沒有留言:

發佈留言