2007年11月29日星期四

北京 - 大停車場

10月19日星期五
香港出發,買咗國航機票,不過到果陣有個重大發現!
咪以為你買貴D的港龍機票就系坐港龍飛機啵,我地到機場個陣發現,同一班機,其實系有港龍同國泰!不過架飛機系國航,當然D空姐都系國航咖啦!各位姐妹,當你訂去北京的機票時,如果你系買港龍,就要問清楚架飛機系咪港龍!如果唔系買貴咗好多咖啦!

我地間酒店系王府井,系市中心,我記得我以前住系朝陽最篤過頭,由機場返屋企要大概1個鐘左右,依家開埋5環,應該入市中心就算系塞車,都唔會要成2個鐘啦化…… 5點鐘落機,就已經好混亂下,落機就真系落架飛機系停機坪上高,已經有D凍,仲要等做成10分鐘先有架車黎,架車又上唔嘥甘多人,但好多都死逼上去,最后等到第二架黎我地先上(唔記得講,我地系4個人上北京,包括小樓子同娘親,所以行動唔可以太快速,娘親跟唔上之余,公主爹聞到D“北京味”死都唔會同佢地逼),好彩我地都系攞手提行李,省咗少少時間。好多人排隊等的士……北京到依家,都仲未有地鐵同火車由機場去市中心……心想……奧運點算??上車之后……開始打電話搵D舊戰友樂,約到2個,另一個唔出得黎住,另一個仲系麗江,到我離開北京個日朝先到,都好啦,約7:30,應該無死人啦嘛……點知塞咗2個鐘頭車瘋…… 車費120+人民幣,中途已經打電話俾戰友話會遲到,其實北京唔可以太遲吃飯,因為好多都收好早…… 碌到甘去check-in 個位姐姐黑口黑面,好負氣,已經想周佢個經理黎省,不過趕時間,唔時間同佢玩。上到房公主爹就話要唔要換房,因為系一對床唔系雙人床。好啦,落去換房,個位黑口黑面姐姐話,“你們是旅行社訂的房間,沒有的換”。想殺咗佢,公主爹問我佢講乜,當然就要我翻譯俾佢聽,因為個位姐姐系唔識英文愕……甘前線的工作人員都唔識英文……甘公主爹就問,我地系北京系咪得4晚系到,系就算吧啦。返房之后公主爹去沖個涼,我見仲有D時間,就同小樓子出去買水同D日用品。甘我一直系北京都系P記超級市場的忠實擁護者,當然會走返去中糧廣場個到買嘢啦。甘由王府井去中糧廣場坐的士,非常近,所以就去搭的士去……系酒店門口等的士都可以15分鐘都無一架,門房服務又唔好,條友唔知去咗邊,本來出酒店叫,不過D的士都唔停……最后有人到酒店先上到車。
仲要塞車……因為長安街系主要道路,所以如果系旁邊D路經過長安街,個交通燈停……5分鐘……車多(以前邊有甘多車咖),等咗成3次先到我地架車過(北京交通變得越來越唔掂)……同小樓子好似飛到甘落P記,(系地庫一層)。好快手甘買齊嘢,都唔洗10分鐘就可以走人。點知……無的士……街上D的士都唔停上客,已經覺得有D奇怪。最后系恒基旁邊間酒店(唔記得叫乜)個離開酒店門口個斜坡到有個好心的的士佬俾我地上。以為好啦,應該唔會遲大到!點知,都開唔夠100米,系火車站前就俾兩個公安停咗,罰咗的士佬1000人民幣!!!愕個的士佬叫我同個兩個便衣公安講我地系酒店上,我已經講到口水干,佢地話唔理……你地游客唔知規矩,依家系街上唔可以搭的士,要去酒店門口或商場門口有的士站先可以上車愕。我覺得好唔好意思哭阿的士佬被罰1000大元……仲有要我返轉頭去酒店門口個的士站到等過!!想死……唯有同小樓子抱著兩大袋走返轉頭等的士……當然我地就遲嘥大到……公主爹同娘親就好緊張,以為我地做乜,明明話好快返,點知都搞咗成粒鐘。趕頭趕命去赴約,還好,條死仔見到公主爹,就浦頭問要唔要的士怒。頭先又唔見你出黎問我!!

是日晚餐系“俏江南”,邊間……唔記得個地名,不過我就識去……因為戰友話系以前個客辦公樓附近,所以大概知道系邊,不過地名就真系唔記得……戰友們系我地去餐廳的途中打電話問我地有乜唔食同唔食得哭,佢地真系非常正!到個陣,呢兩個戰友已經老遠跑過來擁抱,周圍D服務生都眼甘甘,因為好少見中國女生有甘“激烈”的舉動,加上我地三個,年紀都唔細(唔記得交代,呢兩位戰友,一位系臺灣女生,另一位系北京的女生)貓,個刻差D喊出黎,真系好似仿如隔世,(同班戰友系點關系,可以遲D再講)。介紹公主爹同我娘親俾佢地認識,佢地都好開心見到我“嫁得出”同個老公都“幾似樣”。我都好開心佢兩個都幾好,身體比以前好,精神比以前好,其中一個明年會出嫁!我地對對方的互相祝福,都一一實現樂

桌上有一支“長城”紅酒,公主爹以為已經系點咗,就開吧,后來先知道唔系,我系中國無飲過同買過紅酒,所以以為長城貴極有限,點知成300人民幣愕!我果陣無話俾公主爹聽,因為都開咗,無謂掃佢興。餐飯都OK (其實咪理我D食評,因為我好多嘢以前無食過,所以能夠比較的“基準”非常有限公司……)最高興系見到呢兩個戰友,佢地仲好熱心幫我睇甘短時間應該去邊,之前已經話我知,故宮個大殿裝修,好多正嘢無得睇,不過都值得一看。仲聯絡好架的士,可以等我地明日包8個鐘去長城,(不過當時仲未決定去邊段)同的士佬講好價錢,600人民幣8個鐘,貴咗好多,之前有個相熟的私家車師傅,紅旗車8個鐘都系450(雖然系4、5年前價,不過又漲得太離譜吧)……依家架大眾都要600鬼。是但啦,夜嘛嘛,唔想再為個200人民幣勞煩大家。分手時大家都好唔舍得,不過約咗遲幾日去starbugs 再聚,當然要搵埋另外個個啦!到埋單個陣,兩個戰友點都唔收我地錢瘋……我無佢兩個辦法,果刻醒起支貴到唔恨的長城,就更加覺得唔好意思……

返到酒店,問公主爹支紅酒點,佢話都幾好,我問佢支酒值幾多,最多8歐元……我話佢知要300人民幣時佢個樣系“愕”……叫佢下次咪亂甘開酒,要問咗價錢先好開。我去沖涼,不過發現間酒店有D好古怪的嘢系廁所,公主爹之前已經話間酒店有D古怪,不過個刻趕頭趕命無繼續研究。正常酒店浴室都有洗頭水、護髮素、肥皂,呢間多咗D“男/女性性事后清潔液”“性愛潤滑用品”,同“令沐浴更有情趣的“湯包”(湯包指泡浴)”瘋。再睇睇個床頭,有兩包安全套,仲有張價錢表,每樣點收費。開電視,有廣告賣邊個酒店頻道有“激情”嘢睇……鬼點解間酒店好似色情“架埗”。間酒店叫“臺灣飯店”,系金魚胡同,(王府井的旁街)大家如果下次去北京,唔想被人誤會,就千奇咪訂呢間。

第一日就甘……幾難令人有好印象……睇下第二日有無好轉……

沒有留言:

發佈留言