2007年12月6日星期四

不到長城非好漢??

慕田峪
依家上長城唔系難事,睇你去邊段的長城!10月去其實都唔錯,天氣好之余,風景都特別靚。
本來預計系去長城司馬臺,講講由北京出發可以到的長城先:
最近北京事市的系:八達嶺(大概半個鐘都可以到)
比較遠DD:慕田峪(正常1個鐘)
再遠D:司馬臺(成2個鐘)

我好鐘意司馬臺,大大話話都去過3、4、5、6次(唔記得,因為有朋友黎北京探我,都俾我拖咗去司馬臺,所以都數唔清去咗?次)。因為系最無俾人”維修“過的長城,系最三段中最原始的一段,冬天非常靚,不過要好多體力先上到,因為好斜。長城下有小溪同馬匹,好友塞外風情。

八達嶺,同小樓子去過一次,之后都咪搞我,最”人工化“,修理得太”新正“無曬味道。人又多,乜遠景都唔系好睇到。加上非常多商業活動,所以走都走唔切。

慕田峪,系以上兩段長城的”中間“,唔會太人工化,當然就唔系甘原始。

之前果晚同戰友食飯,梁戰友極力推薦去慕田峪,回想起黎,其實應該多謝佢甘細心,一眼見到有我阿娘親同行,娘親身體麻麻,所以上司馬臺,可能真系比較攞命。之后同公主爹商量,佢都話見娘親凈坐飛機都可以甘累,都擔心佢上唔到司馬臺,所以就改咗去慕田峪。

北京的士佬都幾“倫盡”,之前約果個無時間,臨時搵佢朋友黎。遲到半個鐘,仲唔知做乜接錯人…… 又要打電話搵番佢翻來……搞到成10:00先離開酒店。離開酒店,先去買”糧草“。因為公主爹腸胃敏感,所以好多嘢都唔敢俾佢食,娘親早餐搞掂,午餐可以簡單D。所以又走去中糧廣場到‘入貨”兩大瓶水同starbugs 三明治。之后就出發,見去中糧個陣都無乜塞車,以為星期六會暢通……點知……2個鐘先到……系市郊整路,塞咗成個鐘驚

慕田峪 - 可以坐有纜車上,所以非常簡單地大家都成為“好漢”!架纜車好似香港海洋公園個款,幾分鐘就到,我買單程票,上辛苦D落就容易,都要郁下娘親,行下對身體好吖。我記得我去親長城都無俾“入場費”,上次去慕田峪都好似無俾錢,可以自由上。乜改咗?4個人單程纜車加入場費供320人民幣(1頭80人民幣)愕,是但啦,第一次同娘親同公主爹出游,浪費D都無乜所謂。香山紅葉,其實都唔一定上香山睇,今次系慕田峪都睇到眨(請睇相)。算系甘啦,因為小樓子都未上過慕田峪。所有收獲可以算唔錯。我地正宗“慢游派”都游蕩咗好耐先落黎,中途就系人地玩“落山兜”個位毀滅咗午餐,因為大家都好好奇,想睇有無人會跌出個兜,不過唔乜人玩,所以見唔到。落到“商業區”,我好自然就走前搵個的士佬,但突然小樓子好大聲叫停我,因為有個”阿姨“拉住公主爹買T-shirt。點都唔放手,我走埋去,問幾錢,佢唔理我,唔緊要,我咪問公主爹啰,條傻佬想俾70人民幣買件寫住我上過長城同有長城樣的霉T-shirt。當然就俾我制止,當個阿姨拎轉頭攞個陣,就好快手拖走公主爹、小樓子就同娘親好手快腳離開事發現場!公主爹仲唔明我地點解拖佢走(佢手上已經落咗錢出黎鬼),我叫佢自己睇,跟住個檔寫住”10人民幣“同一件T-shirt。不過最后佢都無買,因為俾我嚇佢,件T-shirt洗兩嘢就玩完,同你點知邊個”逗“過件衫。舌
的士佬話我地真系好”慢游“俾平常D客游多2個鐘。慢慢睇吖嘛,之后就話附近有間”紅螺寺“,好多人去。我未去過(其實以前系北京住個陣都唔聽過有間甘嘢),所以又去下啰。40人民幣入場費。有嘢睇就話,我娘親系門口已經話唔去,不過都到門口,就入去啦。怒不過有嘢睇果段維修唔開!之后我同小樓子同娘親就悶咗個半鐘,公主爹就樣樣都新鮮,所以都ok,不過佢好唔滿意一樣嘢,明明系寺院,點解搞到好似游樂場甘,D人可以好似大叫大嚷,同D人坐上D雕塑上影相,每樣嘢都收錢,同好似游樂場甘玩…… 無嘢講……因為佢無講錯…… 橫豎都悶親大家,不如早D返歸,驚又塞車,個的士佬問我攞多D錢。
回程,好在早走……又塞車……奇景!D車上行人路上飛馳!緊急通道都塞車!羅馬D司機其實已經好”規矩“(比起北京)……無驚無險剛剛好用緊的士佬個8個鐘就到酒店。沖個涼之后,又要同小樓子”腦力激蕩“Brain storm 去邊吃飯…… 咪有系最后返”恒基中心“啰。

沒有留言:

發佈留言