2007年12月16日星期日

香港鴨寮街 - 公主爹墮落記

無相,因為無影……攞住相機的公主爹唔得閑影……
我地系香港最后7日,公主爹去咗鴨寮街3次……(我頭疼都陪佢去,小樓子病都要同佢去)
3次都唔系1、2個鐘……佢都仲覺得唔夠,鴨寮街系佢天堂,仲問我點解唔早D帶佢去,你咪當我傻,我就系知道你會系到墮落,所以拖到甘遲先俾你黎,如果唔系,咪日日行程都系鴨寮街!
佢好好心機間間鋪頭去貢。電腦商場當然都唔會放過。
最后,仲逼我換新手機鬼。佢買咗乜,
iphone
psp
手指mouse
blue tooth 耳機
其實仲想買其他嘢,不過驚系意大利俾海關”周“同真系捻清楚真系要再買乜先買。
已經話,要明年再去香港鴨寮街,小樓子笑佢,會因為鴨寮街移民香港。

講真,系鴨寮街又真系唔覺眼有鬼佬同游客,雖然HKTA 個網站都有介紹,不過鬼佬游客又真系的公主爹1個!個到D sales 都識講英文,所以應該唔系語言問題,不過系旺角就多好多鬼佬蒜

沒有留言:

發佈留言