2007年12月11日星期二

北京 - 大地盤

天安門 (請double click 這里看圖片)
原來去北京已經系成個幾月之前的事!要快D寫埋先……

北京城(請double click 這里看圖片)

表面功夫1
其實去北京,故地重游,有好多變化,好多地方都系到日夜趕工,好多新的大樓等等,因為聽說系12月30日之后,所有工程都唔可以繼續!所有大家都系到做好”表面功夫“,系限期前趕好個外觀,入面就可以08年先做……

表面功夫2
公主爹突然問我,點解北京D的士,個外殼好新,不過……果個搞窗唔系電動,系手動咖?佢唔講我又真系唔在意啵……又系啵,甘果日去完故宮,夜晚同第三位戰友吃飯(北京烤鴨,去咗……又唔記得個名添鬼,系國際飯店對面,系長安大街上),就問問佢,佢話,系啊,D的士要“扮靚”迎奧運嘛,所以都凈做表面光功夫,入面無改咖……當然靚仔咗,連收費都貴啦,2002年大架D的士每公里收2皮,細架D收1.6皮。依家全部都收 2.2皮!不過我有時幾同情D的士佬,因為北京好多地方都唔準上客,唔同情佢地,系因為經常拒載怒同唔打咪鏢,就可以濫收車資。所以如果你上的士,架的士唔落鏢,你要提佢“師傅,請打鏢”,如果唔系佢可以亂收你錢。

表面功夫3警察,街上都好多公安,不過有事佢地都唔會出動咖,dummy 黎咖,我地見到系個十字路口,行人斑馬線上,有個中國婦女(明顯地唔系北京人)瞓咗系條斑馬線上痛哭,D車繞過佢走(個陣仲系好多車),無人停底理佢,公安?喂?公安?頭先有個系附近咖!仲唔過黎處理!都唔郁……愕。我地系的士到,叫個司機報公安,佢又唔理我地……

表面功夫4北京的夜晚俾以前明亮咗,以前長安大街入夜都好暗,依家,會以為去錯咗“拉斯維加斯”…… 不過北京都系換湯不換藥。D人都可以隨時系街上“就地開餐”。同會繼續見到D超級超載的單車……

表面功夫5打擊翻版?北京系非常鼓吹冒牌貨行業,點解?你去秀水街,以前系一條長街,全部賣冒牌貨,依家,秀水街上D檔口無曬,不過,只系搬咗去同一個地點的商場入面繼續叫賣冒牌貨!個日我無去(我同3個戰友starbugs 聚舊),公主爹由娘親同小樓子兩個左右護法磅住去(未免重演慕田峪事件)。我叫佢去見識下好啦,盡量唔好買嘢,唔想幫忙冒牌貨事業,最后佢都系用咗190人民幣買咗3件嘢返黎 …… 因為冒得太似,根本唔知系假貨……算啦,都買咗,佢過個講價癮就算。不過中國乜唔系同其他國家簽咗話管制冒牌貨嗎?定系我幻想出黎的新聞??

一直唔記得(真系老咗,本來都已經無乜記性,依家仲衰D添),北京有一個地方值得去買嘢,系“潘家園”,“潘家園”有兩個部分,有一棟商城,賣舊貨,有D系茶壺同中國傳統嘢,當然就要“講價”。另一個部分系好似地攤,不過依家就比較有規范,“檔口”咗,大家如果鐘意買畫,系一個你會好開心的地方,因為非常平同都ok。公主爹用咗100人民幣(開價120人民幣)買咗張山水畫,1.3米x 0.68米,通常對住D賣畫,我都唔會殺價殺得太過分,因為有D真系已經超值,俾個畫家多D錢都應該。去潘家園地攤,最好早去,佢地開6:00,如果你可以9:00前去,就唔乜人,可以慢慢睇,過咗9:00 就好多人,凈系“睇頭”。

沒有留言:

發佈留言