2007年12月16日星期日

大嶼山一日游

公主爹趕住返香港,因為實在唔鐘意中國,最后果日就中午飯后,就走人(班機成7點幾),又驚塞車,所以早走咗,不過75人民幣由王府井到機場,半個鐘都唔洗。返到香港入住青衣的酒店都已經半夜,所以之后果日就近近地去咗大嶼山。

原本好想坐昂坪360,不過十月尾都未重開,所以去到東涌就坐巴士上大佛。因為系平日,所以都好品,我地三人,買做一日套票,30港幣1人,可以坐成日大嶼山的巴士,都幾抵。如果系假日應該系50港幣1人。

上大佛,公主爹好開心,不停甘影,因為終于有寺廟可以俾佢任影,雖然有D地方都唔可以影,不過佢已經好滿足。公主爹未接觸過佛教,第一次俾佢的感覺非常好。系寶蓮寺唔想走,佢覺得好平靜。

上大佛收費好似20+港幣,睇完外面,內面有博物館,都幾好睇,有大佛的建筑情況同記錄。張票之后可以去寶蓮寺小食部換小食,亦可買60港幣(好似仲有90港幣)的午餐。不過唔知公主爹鐘唔鐘意食,所以唔買午餐票。上完大佛,已經成2:00,去個小食部換“小食”,原本"林“唔會多得去邊,之后要落返去買其他嘢醫肚,俾張票位姐姐,問我地要乜點心,同要豆腐花定飲品,跟住已經見到3大盤麵!再加每人2件點心(定3件呢……唔記得),我要豆腐花,公主爹同小樓子要飲品。好飽之余都非常好味,點心都食唔完。公主爹其實唔想走,因為覺得真系好放松,靈魂得到安慰。不過多俾我地拖咗佢走。跟住系寶蓮寺對面坐巴士落大澳。

大澳


大澳貓
大澳,香港所余無幾的漁村,落巴士,就有人兜搭游客坐 船睇海豚,差不多有意想坐,不過小樓子話,條船甘嘈,海豚都走頭啦!又系啵,所以就凈系游漁村,公主爹就全程差不多掩住個鼻,佢頂唔順咸魚味不過就幾開心,因為見到好多新奇的事物,例如,香港人可以用汽車電池黎pump 氧氣俾D魚。同系市區見唔到的貓。乜香港D貓甘 細只?系羅馬D貓大咋……榕樹系一種奇觀,點解條漁村都甘干凈……游客區黎咖,傻佬!


大澳都由咗成2個鐘,本來計劃系落鴨寮街,不過到東涌果陣,突然間小樓子”醒起“樣嘢,東涌有個outlet,不如去逛下,如果有合心嘢就買,無就算啦。都好,東涌個outlet 好似叫東薈(我都話我記名系低能咖啦)。一行……2個鐘,買咗好多衫,不過系休閑服裝個部分,小樓子話仲有名牌(Guc i, Po o, CD 等)個邊未睇,不過我對名牌唔乜興趣,最鐘意個牌子叫 Si  ly 因為通常都會有我size。2個鐘頭,7、8袋出黎,用咗都唔夠2000港幣!我話小樓子,我地可以cancel 加連威老道個行程啦,要買的衫都都買齊,仲有驚喜樂

已經累到死……加上有D頭疼,所以返青衣城快手食個日式晚餐就返酒店瞓…… 好在小樓子之前買做”辛x“傷風藥,開始"pak”藥的日子……

沒有留言:

發佈留言