2007年12月16日星期日

香港青衣酒店

好橋地同郁記都系同一間酒店,不過我走咗之后佢先到,寫下呢間酒店的感覺。      唔賣廣告(無錢收)所以個名唔寫出黎啦。

我地住個間系3連酒店最入個間,我地訂7晚,所以有特惠只要4200港幣左右,以香港的酒店的價錢,可以話幾價廉物美。

最鐘意間房無地毯!之前個間同北京個間個地毯搞到公主爹日日"fifi fefe" 房間設計現代化,細細地但好實用。我地住系頂樓,面對住貨運站,不過唔嘈,重有小小海景。工作人員(唔單系接待處,連打掃位姐姐)都非常友善同有禮貌。預訂個陣系用我名,之前攞間行李去存放,“鹿”我張卡,不過由個陣開始發現,所有嘢都寫公主爹個名,有D奇怪,后黎發現,原來酒店方面系將外國游客、香港結婚的客人同大陸游客分層。可能驚搞錯,所以就乜寫公主爹個名落所有嘢到。

本來都捻住再返香港都住呢間酒店,因為服務同個樣都唔錯,個游泳池好正,無人去,同好干凈。點知,出事在另外兩間大量接待中國客人的酒店(好似中間個間最多,我地住個間都有,不過眼見好似少好多)。因為3間酒店旁邊其實系住宅區(好似都幾高尚)。有一個小商場,基本嘢例如:快餐店、便利店、藥店同超級市場都有齊。所以都幾方便,不過有晚比較早返酒店,同公主爹落超級市場買D嘢個陣,大量中國客系超級市場,其實都唔乜所謂,大家都系游客(我都系半個),想開個雪柜攞啤酒,有個大陸婆”棟“只腳壓住個雪柜系到“坳”小腿,D白色的死皮系甘落,好貴嘔心,我同佢講請讓開,望望我唔理!怒 甘點算,公主爹望望我,我甘兇狠,點會由得佢,好大力甘打開到門,佢又好兇狠甘望住我,我唔理佢,公主爹知到我系甘,所以唔會出聲(佢講乜個大陸婆都唔識啦)。后面有個男人好大聲打“乞嗤”,個大陸婆系我前面,仲系“棟”住只腳,前無去路,唯有由旁邊小巷走,兜去另一面買埋其他嘢,個死人大陸婆,又唔知幾時走咗系我地前面,又棟起只豬蹄系到坳!個打“乞嗤”的大陸男人好似跟住我地行甘,繼續好大聲甘打“乞嗤”,我叫公主爹去排隊先,我攞埋件嘢就去俾錢,快D離開個地方。

我地出咗超級市場之后,發現果個好大聲打“乞嗤”的男人仲系我后面,我就好鬼大聲鬧佢“無衛生常識,落后的人,掉中國人的臉”公主爹唔知我鬧乜,個個男人就眼光光望住我,再望到公主爹系我旁邊,就唔出聲當聽唔到。
返到酒店房,公主爹話下次唔住呢間酒店,本來捻住離開咗北京,就可以遠離無文化的人,間酒店其實好好,弊在唔可以控制系樓下都有D甘嘢出現。下次俾多D錢住間貴D的酒店,避開…… 中國人幾時可以整體文化水平提高??

沒有留言:

發佈留言