2007年12月16日星期日

志蓮靜苑 - 到香港唔睇就笨

志蓮靜苑外
志蓮靜苑起好個陣,我系中國,之后一直都唔機會同時間去睇,今次俾我如愿以償哭



志蓮靜苑花志蓮靜苑,系香港鉆石山地鐵站附近,到地鐵站就有指示牌,指示你點去。

志蓮靜苑可以話有幾部分,寺院只供游覽至下午4:30, 有另一部分系唔開放,寺院對面系南蓮池園,開放至夜晚。

一直都好鐘意仿唐建筑,特別想研究點樣可以唔洗用釘都可以成個結構都甘穩固。當我話俾公主爹知系香港有個甘建筑,佢就雙眼發亮,一定要睇!

完全無失望,入到寺院,同寶蓮寺好唔同感覺,人好少,加上唔接待旅游團,所以唔見有大陸旅客(大家就可以非常輕松)。寧靜 - 無寶蓮寺的誦經,仲以為自己去做日本…… 所有做工都非常精致。每一個室的佛像都系我見過的佛像中最靚。不過唔可以影相,所以無得比大家睇,最好都系自己親身去睇,因為實在系文字無法形容。

南池1

南蓮池院,由凈苑管理,中國式的庭院設計,打理的分廠好,如果鐘意研究建筑的朋友,一定要去花園入面的博物館參觀,博物館有好多建筑模型,不單只有志蓮靜苑,更包括好多在中國境內的唐代,以同樣建筑方法建成的建筑物(包括故宮同天壇)。仲有每一件部件構成整個結構的實物。可惜無書賣……如果有,就真系會買返本返屋企研究。
南池2
池院入面仲有其他不同的建筑、石頭(唔知有無人好似我地甘鐘意睇石頭……)同有一個盤景展覽,非常值得睇,好多好奇異的盤景,系難的一見。池院,仲有餐廳,(不過無入去食)。半日游,你一定唔會失望。

沒有留言:

發佈留言