2007年11月21日星期三

出發前一D開心事

系10月10日朝,終于就攞返公主爹個護照加簽證,差不多中午之后就去見心靈湯 Grace 同傳說中的CeCe 加偉大的Marco!我系第一次見 Grace,電話就通過,不過真人就系第一次,事原:偉大的Marco 要到羅馬公干,Grace 就有機會同Cece 一齊黎。早幾日通知咗我,好彩系我臨去香港前果個星期,如果唔系,又走失個機會。Cece 好可愛,不過我仲未病好(仲有10%左右),所以唔敢太近佢,驚會轉染到佢同媽媽病,我就真系唔安樂……好少見甘細個BB 成日笑,我會感覺到 Cece 會系一個好幸福的小朋友樂 跟住個幾日,就系屋企趕“工”交公司D翻譯數,好彩臨行前,做夠本,仲有余數等我返黎可以幫補下個約(11月)的數。

沒有留言:

發佈留言