2008年2月5日星期二

年初一,向大家拜年之余,小怪(物)/小樓子你幾時擺檔做算命?

留言未有時間復,唔好意思,呢幾日有大 project 進行中,所以無時間管理家務同 blog 務,雖然今日大年初一,我反而同公司攞咗日假打掃屋企。
之后會復所有留言,甘但點解會上黎寫嘢?好快手寫個消息:

平時公主爹到公司會打電話返屋企報平安,
今日遲咗成個鐘先打翻黎,我問佢系咪大塞車?
佢話唔系,因為系高速公路見到溫達老豆(我大伯),
所以系公路D咖啡廳到整杯咖啡同吹咗兩咀水,
之后就好陰濕甘話有特發新聞,做咩甘陰濕甘笑,
我話,唔好話俾我知,溫達老豆同吧渣結婚,
佢話唔系,甘有乜料要爆?
溫達老豆昨晚飛咗吧渣驚,乜甘突然阿呵呵!
真系又俾小怪批中(佢批嘢好準)!!!所以就問小怪幾時去擺檔做算命。

又奇怪,溫達老豆又唔系中國人,點解會識得系年夜掉舊嘢舌
大致情況好似系溫達老豆同吧渣復合之后,系有條件要吧渣改善。
不過就好似無乜進展,所以就飛佢走,
其實我會覺得亦唔單系甘,我覺得溫達老豆有壓力,
奶奶系圣誕之后都無去過溫達老豆屋企,唔單系奶奶,
連我地兩個都無去過(平時2個禮拜都會去下),
小狼老豆就更加,系圣誕之后無見過溫達老豆,
唔單系無去佢屋企,連系奶奶屋企聚會,佢次次都話有事,
成2個月都唔知道幾多次系甘樣避開唔見溫達老豆。
平時系會去佢屋企做星期日家庭日,依家成2個月都無人去過佢屋企。

上個星期,老爺奶奶到過我地屋企,平常都會順道過去睇下溫達老豆,
或打個電話問下過唔過去睇佢呀。不過今次無……點解會知道?
當晚溫達老豆打電話黎同公主爹吹水,仲話剛同奶奶剛傾完電話,
公主爹好正常地話俾溫達老豆知,果朝兩老黎過我地屋企。
公主爹話溫達老豆果下好愕然,呆咗系到,dead air 咗幾秒。先答“系阿……”
好似奶奶無同佢講過之余,系唔想佢知道。

放長線睇睇會唔會再復合喇,不過今次無人會再幫吧渣口,
上次奶奶幫咗佢之后,反而甘鬼樣對奶奶,今次就睇佢自己造化勒。

沒有留言:

發佈留言