2008年2月5日星期二

發“港式包”寒的公主爹

菠蘿包
公主爹第一次系香港試過菠蘿包之后,
就一咬鐘情,其實唔止系菠蘿包,
仲有腸仔包,甘我返到羅馬就開始狩獵食譜,
等佢回味香港的一切好嘢,
當然包只系其中一樣,
早餐系佢另一樣上癮的嘢 - 娘親同小怪俾我地個包“龍珠”茶,菠蘿包下午茶啦,夜晚系佢大讚娘親好嘢的紀子,當然唔少的小怪個真空樽,無咗佢,娘親的紀子就唔會甘“明目”,我都系第一次聽人講,飲咗一次見到有好大分別蒜。講返個包先……
miss 到搵到個比較簡單,加上我又搵到材料的食譜。
雖然搵唔到 Baking soda 呢樣嘢,
變咗雙份的 lievito di dolce,
不過菠蘿皮效果都做得唔錯。因為無溶到D牛油,加上系凍冰冰甘直接“差”
所以爆裂得非常唔錯。都夠酥脆喜

不過個包就試咗好多次,發現呢到D面粉有D古怪,
最后系原有食譜到減到用50g水開干yeast先唔會一pat漿甘出黎。
雞蛋同牛油都系放室溫,連奶都無落,因為呢度古怪的面粉,
減咗前面D水黎留D余地俾牛奶黎發,
個中種又發得唔夠盡興(差不多發唔起,發咗我6個種都發唔到一倍)

依家差不多每兩個星期,公主爹就會問我,
“有時間整菠蘿包同包包嗎?”
佢系香港學識點講廣東話“菠蘿包”,“
腸仔包就有時記得有時又唔記得無,所以最后變咗”包包”,
唔知道系咪學乜語言,粗話系最容易上口,廣東話pk佢就非常記得。
有次無啦啦,開緊車,隔離線條友突然壓過線,
險象環生之際,公主爹突然用好正宗的廣東話講“你個pk!"嘎
個下我笑到唔識驚哭

沒有留言:

發佈留言