2008年2月23日星期六

鵪鶉的同學

鵪鶉 好耐下之前有講過,成07年的8月的事啰!

呢輪又身痕走去經常光顧果間寵物店到搜刮新嘢。
同一個牌子,有純兔肉!

當然就趁手買咗啦。我俾兔肉問題煩擾咗都幾耐。
我唔知系我低能定真系太過唔多愿出街瘋,所以好鬼孤陋寡聞,
郁記講佢系意大利時,去開個幾間超級市場都有凈兔脾賣。不過我就真系搵過4間超級市場都無。通常都系成只賣、半只或碎件。凈兔脾……無見過……è’œ

公主麻煩都嘔,鐘意食兔肉,不過如果系超級市場買果D碎件,通常都系原件“賣剩謝”之后,剁細拼細盒賣,當然就無原件或半賣甘新鮮,所以佢唔肯食……ç·š

半只,又太多,我同公主爹都唔系兔肉擁躉,間中都會食,不過次次公主都食唔到甘多。無理由夾硬要我地同佢分甘同味咖…… 其實一只兔脾的份量俾公主就夠食。分分鐘夠食2日添,不過第二日,公主就會厭…… 佢真系挑剔到無貓有嘎 如果系屋企附近間肉店買,因為非常新鮮,第二日佢都會食…… 不過肉店就唔會凈賣一只兔脾俾我å“­

呢個另外頭痛咗好耐的問題!終于有呢盒純兔肉幫我搞掂眨

一盒115g 同鵪鶉一樣,比正常的罐頭大(一般罐頭系75g),價錢1.2歐元。

公主一聞到我開咋,就坐系佢張飯“膠地毯”(佢食飯個位,有兩張系Ikxx到買的兩張比一般餐桌用的膠墊大D,專俾寵物用的膠墊)等開餐。

我依家就可以安樂D,仲有多D時間做下其他嘢!(煮少1餐俾公主,可以節省我唔少時間)墨

沒有留言:

發佈留言