2008年1月24日星期四

加菲貓真貓版 - 奶奶家 Jerry

肥仔jerry
張相用手機影,所以麻麻地睇到 jerry 系“紅色”
所謂”紅色“Ginger 色系,
不過 Jerry 比較 cream colour D
如果再紅多少少就真系好似加菲貓,
特別系兩年前,佢肥仔到各肚腩癡住個地下。
貓癡肥其實都好常見,不過要救就要早,
好似Jerry 甘,依家已經算減得幾成功樂
上星期六去奶奶家,因為約咗奶奶同小琪(公主爹二哥個女女)齊齊做阿茂。
小琪突然問,jerry 有幾歲喇?
公主爹話8歲,我就望望佢,喂,你咪年年都話 jerry 得8歲先得咖!蒜
你估真系年年18,永遠青春咩…… 我都聽佢話jerry 8歲咗x甘多年……
奶奶數數手指,阿 Jerry 原來已經12歲咖啦!
奶奶點解要數手指,因為 Jerry 系公主爹同溫達老豆(公主爹個大佬)加前任女友
送俾奶奶的生日禮物,甘奶奶就依家自己幾歲,減幾多歲個年有咗 Jerry 咪知啰。

Jerry 唔系純種貓,不過系2頭純種貓混出黎,
我懷疑溫達老豆同佢前任女友俾人老點,因為位太太話Jerry 系波斯貓混出黎。
不過我點睇,都覺得,Jerry 無波斯貓血統,系 British short 同歐洲種混的機會大好多。公主爹俾我成日同佢講貓經講得多,
睇多咗純種貓之后,都同意我的睇法,
脾氣同純種貓有分別,遲D再講有乜分別,不過點都系好貓一頭,
搞到老爺同奶奶爭jerry 寵瘋

大概2年前,又如常去奶奶屋企,發現jerry 有頭皮(我只能甘叫,貓全身都系毛,甘如果我叫身皮,恐怕大家都唔知我講乜),同毛色好暗……鬼

我就問奶奶 Jerry 最近點,奶奶話Jerry 剛剛系獸醫到打咗每年的防疫針,
獸醫話 Jerry 幾健康,無乜問題,不過奶奶就為咗 Jerry 的頭皮同毛色,
唔系甘安樂,驚 Jerry 開始有病。問獸醫,獸醫話 Jerry 無事,
甘奶奶唯有信住獸醫講啰。

見奶奶唔安樂,Jerry 有唔系甘好樣,同癡肥,
我問奶奶,Jerry 呢半年好似肥得好快同好多。
奶奶呆一呆,系咩,唔覺啵,當然奶奶你日日都對住佢,
你點會覺得佢肥咗吖…… 不過又俾我講講,奶奶話,又系啵
Jerry 真系肥咗,之前都有個肚腩,不過唔會到地下……
個肚腩依家好似個地拖甘驚

點算呢,Jerry 系咪有病阿!奶奶更加擔心……哭
我就問奶奶,你俾乜嘢 Jerry 食,
奶奶就打開 Jerry 個糧庫,我就睇睇有乜嘢解救。

第一樣,少貓餅,因為貓餅系最大的碳水化合物來源,
實施上,無大量的碳水化合物根本就做唔到貓餅。
大家都鐘意整餅,一定知點解。
Jerry 已經超過6歲,已經系 senior 貓
飲食其實已經要改變。普通成貓貓糧含的碳水化合物份量,
對年紀大的貓黎講實在太多,貓貓消化唔到,同吸收唔到,
又活動少咗,消耗唔到,所以就容易癡肥。
Jerry 習慣要有貓餅,就換成 senior 個種,
同換另一只牌子。因為間間廠的成分唔同,
有D系多好多好多碳水化合物,如果唔留意睇,
分分鐘唔知,因為睇住過一串長長的成分,好容易擾亂視線。

奶奶,呢只牌子的貓罐頭唔好俾 Jerry,呢只都系。
俾呢只,仲有我寫多另外兩個牌子俾奶奶。

奶奶望住我,點解?

好多貓罐頭的肉類的來源無寫得好清楚,
大大只寫住 con (with) 牛肉,其實牛肉成分真正得個4%,
其他系叫肉同副產品,甘系乜肉同邊類型的副產品呢,邊個知?
蛋白質高唔等如可吸收的蛋白質高。
雞毛的蛋白質都好高咖,仲要系副產品的一種啵,不過食咗系吸收唔到個種,
要個消化系統做完一大餐之后,無用,真系運吉。
仲要系俾咗錢買,咪等于貼錢買難受(受個個系貓)?

我叫奶奶講,如果煮開魚同雞,
(奶奶年紀都一把,無謂要佢煩到好似我煮雞俾公主甘)
不妨留一塊無鹽油調味煮的俾 Jerry 食啦。

奶奶就開始同 Jerry 改牌子同買 senior 的貓糧,俾少一半貓餅 Jerry 食。
煮開雞,就蒸塊俾 Jerry ,
Jerry 唔鐘意食熟牛肉,好間中,奶奶俾塊細細塊生的佢食。
幾個月之后,Jerry 無用去頭皮洗頭水(Jerry 1年沖1次涼,)之余,
都無沖過涼,毛色就恢復正常的光亮,無頭皮爽
瘦咗D,活躍咗,開始可以好似以前甘,跳到上廚房個柜頂,
奶奶非常高興。我都好高興,唔單只因為佢系 Jerry ,系家人,
我喜歡動物,見到動物受苦,或狀態唔好,我都會唔開心。
Jerry 本來就好可愛。
肥貓雖然令人感覺更可愛,圓錄錄,不過如果為佢健康著想,情愿佢瘦D。喜

依家 Jerry 無繼續肥,瘦就瘦唔到幾多,
絕咗育的貓,都系會肥D,
到甘上下,就提奶奶俾去毛糕 Jerry 食,
間中買D ”貓芝士“ 俾 Jerry 做 treats 爽
希望 Jerry 繼續健健康康開心陪伴兩老。

沒有留言:

發佈留言