2008年1月6日星期日

公主都整餅?

我都要煮飯 我整餅時,公主就最鐘意系
你唔俾我煮……


我望望佢,佢就扮無嘢,望下花園,佢最鐘意等我行開行埋個陣偷嘢食……









我嬲

佢的詭計一直都唔派上用場,
就嬲嬲地會落地下,去望窗。









望窗


公主系到發白日夢:
出面系咪有好多小鳥飛過呢?
你唔俾我偷食,不如放我出去玩啦?滿足下我都好吖!
至多我好似今朝甘,凌空足只小鳥俾你吖,
不過今次你咪唔俾我帶只小鳥入屋啵,
我特登足黎送俾你,你咪唔領情啦!
上3次D壁虎你可能唔鐘意,所以唔俾我帶入屋,
其實我驚冬天凍嘛,帶壁虎先生一家移民入屋,
你又唔鐘意,搞到壁虎先生一家移民唔知去邊咯!
娘親,你好人啦……

公主娘:你咪扭轉D嘢黎講…… 壁虎先生一家怕咗你先移民咗詐……
你帶小鳥入屋?你咪盞嚇死佢!我放生佢個陣,你仲嬲緊我,放你出去玩,得,咪再足小鳥,同走去嚇隔離屋只狗 Pongo,仲有,仲有,咪走去另外個邊個欄桿到,用個口dam 起個網,用只手仔偷人D波仔返花園玩……


好阿,娘親,我舉腳發誓,
一定聽你話,你系咪依家俾我出花園玩阿?


依家?成20:00……甘黑,
聽日啦……

娘親你玩我!!

沒有留言:

發佈留言