2008年1月4日星期五

久違了的公主

公主十一月玉照4
唔系今日影咖……
系我地系香港返到屋企個日影咖……
不過點解依家先俾大家睇?
公主十一月玉照1
呢張系廚房影
公主十一月玉照2

呢張,公主系佢個磨爪器上高
公主十一月玉照3




公主十一月玉照5


黎張大頭
系花園公主最鐘意個棵矮樹仔下。果日公主無知幾高興,
終于兩個仆人返黎啦!
佢又可以系花園打躉,去嚇鄰居的狗狗同等壁虎先生路過……



我系香港俾公主爹逼我買咗部新手機,返到黎就開始用手機影相……

我臺 laptop 已經太舊(用足6年),當我想將個 driver 裝入去時,就發現內存已經拉唔郁,唯有等公主爹換佢臺比較舊的電腦俾我用,先可以開始將D相攞上黎俾大家睇。

公主爹臺 desktop 俾咗我之后,佢就買咗臺迷你Mxx , 因為工作所需,要有臺Mxx ,同pc 并用,就甘就換咗臺舊少少的俾我……

臺舊 laptop 我無打算唔用,不過佢要退休,唔會好似之前甘,日日勞役佢20個鐘,依家佢系廚房養老,最多系我系廚房要上網先用佢。其實對臺 laptop 好有感情,佢系我最好的投資之一,幫我搵咗唔少錢之余,遙距小樓子同當時仲系男朋友身份的公主爹!
有一次同個客人開會,客人唔小心請咗我部機飲咗杯咖啡!愕系上海夜嘛嘛搵人整,仲要2日要搞掂,因為所有重要做project presentation 的檔案都系曬入面!(無backup,因為系仲未做完的project).之后雖然佢仲可以用,不過個 DVD reader  就開始唔掂…… 到依家,已經系唔可以同時開 firefox 同 photoshop,或者 photoshop 同 illustraor!甘點做嘢呢?最后都要離棄佢,等佢退休。

沒有留言:

發佈留言