2008年1月4日星期五

阿茂日記(12月23日至12月31日)

24日的蛋糕

圣誕夜……貓 整餅夜…… 多多唔區……少少唔留

下面過個系水果撻,24晚就唔見咗。
上面果個就系熟口熟面的果醬撻,
不過好在我留做佢系屋企,系26日先上場。

成個假期,整咗6個餅,
不過有一個唔記得影相……

24日平安夜,通常都系去奶奶屋企食飯,不過今年,奶奶應溫達老豆要求,就移師去咗溫達老豆屋企搞平安夜同圣誕日午餐,因為大家都無俾老爺夜嘛嘛渣車,所以24日晚兩老就系溫達老豆屋企個客房到過夜。

年年系呢個節日,我都想出翻小小力,因為見老爺同奶奶都已經為果2、3餐9個人的飯忙到天昏地暗,甜品已經無力去思考同整,所以已經同公主爹講好,今年俾我做D甜品,幫幫兩老之余(兩老都70過外),我覺得公主爹年年個生日蛋糕都系 Panatone 好可憐哭,大家都可以高高興興,我做多少少對我都好吖,我會覺得有貢獻,唔系大食懶(雖然我有洗碗,不過都覺得做得唔夠……)


其實23日已經開始整24日的蛋糕,第一個最容易,最熟手的,當然就系果醬批,
其實無捻住24日同個果醬批開刀,不過佢有好在可以放系雪柜好耐,所以系備用甜品(我點知甘多個蛋糕,邊個我會失手……所以有個后備會安樂D)。之后就系水果撻,今次整用咗D新招:個餅皮用冰水開;落咗Dcream 之后,上一層薄薄的 gel 先放鳳梨后再上最后層 gel。效果非常好,因為上幾次整,個餅皮太軟唔夠酥化。同D鳳梨出水,搞到D cream 水汪汪甘……

25日圣誕日,開火日!
La Mimosa
Profitterol



圣誕正日,整多兩個餅(其實咪24日中午整啰)。

白色果個系 La Mimosa,
系公主爹訂做(當然系我做)到生日蛋糕。
前景過個系簡單版本Profitterol, 簡單版本系因為我無落好多朱古力啰,呢個甜品又系公主爹的至愛之一,所以佢生日點可以無?

呢兩個都無難搞,個 Mimosa 其實比想象中容易搞好多。個 Profitterol 25日唔夠15分鐘已經清盤!線 好彩公主爹快手攞咗兩個,(之前仲系屋企偷咗個食),如果吾系,佢真系無得食……其他邊個食咗?兩個侄子,二佬每人2個,奶奶同老爺各1個,如果大家仲有印象,系溫達老豆張嘢到提過吧渣呢個人物,咪就系阿吧渣食曬D Profitterol 啰…… 因為佢話佢唔食蛋糕同甜品之類的嘢,不過就至愛朱古力同 Profitterol (乜朱古力唔系甜品咩??Profitterol 無 cream 咩?)我整得,當然銷得就非常開心,不過我唔系甘高興佢獨吞曬,兩個侄子侄女都好鐘意食,二佬(侄子侄女老豆)都鐘意食,甘點解個吧渣可以獨吞咗一半,我差D出口話,我主要系整俾公主爹做生日,好心有些少禮貌喇,不過我無出聲…… 唔單系因為系公主爹生日,唔想唔和氣,其實氣氛已經唔和平,因為之前系上第二道菜時,奶奶同溫達老豆開火!好似系小火,只因為大家都柑住先,無謂圣誕節甘祥和的日子充滿火藥味……(之后開個topic 8下發生乜事)
由于 Profitterol 俾吧渣食咗大半,個 Mimosa 當然就成為攻擊目標,侄女特別鐘意食 Mimosa 所以食得比較多,加上系發育時期,食量比較驚人都好正常,不過當然唔系太離譜個種。最后個 Mimosa 都有1/8個,俾奶奶攞返屋企慢慢嘆。

26日 Sant Stefano
系我屋企搞,都系公主爹的日子…… 所以都有正個芝士凍,加上老爺鐘意食檸檬味,就整咗個檸檬味芝士凍,平衡下,唔好好似凈對奶奶好 眨 老爺會妒忌 墨
果日老爺、奶奶、溫達老豆、吧渣黎我地屋企,二佬同對子女要去其他地方,所以無黎。
本來26日我無捻住整炒飯,同咖哩雞,因為已經訂咗個 lasania ,本來可以透透,點知25日,吧渣已經系到吧吧渣渣話,”我唔食 lasanina 咖啦, 溫達老豆都唔食咖“,甘無理由人家黎屋企食飯,唔好好招待人家,所以就整多咗兩樣嘢啰,其實好似吧渣個日無系好想黎,不過好”委屈“甘要黎個種,入屋已經話3:00要走,因為4:00 佢同溫達老豆要去佢祖母到,之后6:00約咗人打牌(當然唔會無溫達老豆份)。!不過大帝……你到個陣已經1:30,遲到之余仲甘,你不如無好黎啦,我唔想見到你…… 不過已經黎咗就算 。溫達老豆又唔知搞乜,好似吧渣甘呢樣唔食,果樣唔食,最后咪有系食咗炒飯同 lasania!又話唔食甜品,咪有食咗1/8個果醬批……
3:00 溫達老豆好似唔想走甘…… 俾吧渣拖到甘走…… 之后奶奶同我吐苦水,乜苦水? 25日開火的苦水啰……

沒有留言:

發佈留言