2008年1月8日星期二

奶奶的生日蛋糕

奶奶的生日蛋糕
今年奶奶生日正日,本來同奶奶做生日,
不過老爺奶奶個胃都唔系好舒服(系個胃定個心呢……)
所以乜都無做,最后到星期六
奶奶話今年都系唔做生日算……
不過我已經秘密地整咗個 La cassata siciliana 俾佢,
一直等佢做生日,甘,唯有星期六下午借話要去奶奶屋企附近買嘢,順手上佢屋企睇睇佢,先帶到個蛋糕去俾奶奶。


奶奶唔知道我整蛋糕,不過老爺就知道,系1號果日,仲俾咗一細舊仔marzipane 老爺食過,老爺初初睇到個陣唔知系乜,因為我烤杏仁時過多咗2分鐘,見都無變色,咪打成粉啰,點知……打咗出離系咖啡色哭…… 效果唔掂,不過奶奶生日前,已經黎唔切再買杏仁整過……唯有想到最后用D glazing 掩蓋下應該都可以蒙混過關掛…… 老爺話好好味…… 我同老爺講,你咪安慰我啦…… 老爺話系好味嘛,比街買的多好多杏仁味,食得出系杏仁 喜。老爺問,”你系咪想整 La cassata siciliana 呢?“ 老爺,你點知咖 瘋?估到估到啦,俾奶奶的生日蛋糕有 marzipane,仲唔系你奶奶的至愛咩?

星期六下午去見奶奶,入到廚房,見到一束好靚的蘭花,”奶奶,邊個送咖?“ 奶奶含羞甘答,老爺尋日買俾我咖。之后,佢開個袋,見到個蛋糕,開心到流眼淚 哭,攞住個蛋糕走去俾老爺睇,”你睇,有寫住俾 mamma 咖!“ 攬住我,多謝多謝。剛剛好,小狼老豆系呢個時候,經過奶奶屋企(其實佢想黎見下奶奶,因為佢成個星期都陪對仔女,所以無時間黎睇奶奶),變咗一個無預約的生日會,大家高高興興,齊齊食蛋糕,大家都話個蛋糕樣樣都似模似樣,但就好似少咗D嘢,蒜 因為個 pan di spanga 底太干,系咪無落 rum 酒…… rum 酒?個食譜無寫啵…… 我切個陣都覺得ok,不過可能過咗2、3日后,干咗…… 老爺就馬上找個食譜出黎,佢屋企成柜都系食譜,仲有一本1913年出版的食譜驚,好多菜色都已經失傳。系阿,真系漏咗D酒,不過唔系 rum,系M字頭(死火,又唔記得D名添)。

奶奶好高興,就話,不如黎緊個星期六,約埋侄女小琪(又系鐘意做甜品精)、我同奶奶系奶奶屋企整甜品。晚餐由老爺包辦,當然有小琪就唔會少得小狼同小狼老豆啦。當下,大家都系奶奶頭上(奶奶好矮,所以大家都可以見到佢頭頂)用眼睛打波斯密碼 - 咪提溫達老豆阿。好阿好阿,奶奶好開心,已經開始搵定D食譜,因為可能要預先買D特別的材料。奶奶成日話,”我最鐘意食甜品,不過就最懶整。“ 不過如果能令成家人系一齊過一日,佢一D都唔會懶。

沒有留言:

發佈留言